Vanmorgen bij win van de wekker (q-music) een Toenjai (geen idee hoe je t schrijft, werd als Toendjaai uitgesproken).
In de categorie Jonathan maar dan anders: Jehonathan. En dan met een y geschreven aan het begin Ik ken ook een Mare, vind het zeker geen stomme naam
Leerling van mij heet ook Jehonathan. Vind de naam inmiddels niet zo gek meer.Ken meerdere versies van Sarah.Sara, Zara etc.Maar sahra kon ik nog niet!Kan ik ook weer aan t lijstje toevoegen!
Ik zag net op Facebook een jongen voorbij komen die Noë heet en ik moest meteen aan dit topic denken.Erg eh... bijzonder. Zou niet mijn keuze zijn .
Hoe spreek je dat uit? Als Nowie?Ik vind het eigenlijk wel een leuke naam Maar ik zou mijn kind later nooit zo noemen.
_Sillebil schreef:Hoe spreek je dat uit? Als Nowie?Ik vind het eigenlijk wel een leuke naam Maar ik zou mijn kind later nooit zo noemen. Dat hoop ik maar, anders spreek je het uit als Nowee (no way!)
Mijn lerares Nederlands op de middelbare school heette Marenthe.Nowee is echt een no go. En ze hebben goed uitgepakt met Phayelinn. Zoveel extra/dubbele letters.