Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dropneus95 schreef:Vanavond vaccinatie halen voor DTP en hepatitis B. Ik stress hem nu al. Ik val altijd bijna flauw bij vaccinaties. Mijn hoofd denkt gooi dat prikje er maar gewoon in, maar zodra er iets in mijn lijf gespoten wordt zegt mijn lijf 'aaah nee dit hoort niet!' En wordt ik duizelig en zwarte vlekken voor mijn ogen...
Iemand tips hoe je dat misschien kan voorkomen?
Dropneus95 schreef:Vanavond vaccinatie halen voor DTP en hepatitis B. Ik stress hem nu al. Ik val altijd bijna flauw bij vaccinaties. Mijn hoofd denkt gooi dat prikje er maar gewoon in, maar zodra er iets in mijn lijf gespoten wordt zegt mijn lijf 'aaah nee dit hoort niet!' En wordt ik duizelig en zwarte vlekken voor mijn ogen...
Iemand tips hoe je dat misschien kan voorkomen?
Sintara schreef:Ja het zijn meerdere weekenden. Dus dan heb ik een werkweek, beurs (met op de laatste dag werk van 9u s ochtends tot half 11 's avonds), aansluitend een werkweek - 1 dag vrij. Dan weer werkweek, hele weekend beurs, werkweek. Vanaf volgende week tot de eerste week van december. Dat soort grapjes
MarlindeRooz schreef:Ik walg echt van mezelf. Maar ik mis mijn vriend al wanneer hij een dag naar kantoor is en ik moet vanaf zaterdag 8 dagen zonder hem.![]()
Urbanus schreef:Nou jaaaa wat denkt iemand wel niet?
Ergernis, mensen die op hoge toon met kinderen praten.