Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luxorvalkje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:46

heel vroeg wakker worden voor mijn doen.
Rare dromen/nachtmerries
Geen energie.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:50

Dropneus95 schreef:
Vanavond vaccinatie halen voor DTP en hepatitis B. Ik stress hem nu al. Ik val altijd bijna flauw bij vaccinaties. Mijn hoofd denkt gooi dat prikje er maar gewoon in, maar zodra er iets in mijn lijf gespoten wordt zegt mijn lijf 'aaah nee dit hoort niet!' En wordt ik duizelig en zwarte vlekken voor mijn ogen...
Iemand tips hoe je dat misschien kan voorkomen?

Lotgenoot hier.

Lekker gaan liggen, eventueel de hand van de arm waar geen prik in word gezet goed aanspannen (evt stressballetje mee). Blijf na de prik ook nog gerust even liggen. En neem wat suikerwater mee.

Vertel ook aan de prikker dat je angst hebt. Hij of zij wil je dan best even afleiden met een goed verhaal. Of gaat jouw vragen stellen over de leuke dingen die je deze vakantie hebt gedaan of nog gaat doen.

Je kan dit!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:52

Dropneus95 schreef:
Vanavond vaccinatie halen voor DTP en hepatitis B. Ik stress hem nu al. Ik val altijd bijna flauw bij vaccinaties. Mijn hoofd denkt gooi dat prikje er maar gewoon in, maar zodra er iets in mijn lijf gespoten wordt zegt mijn lijf 'aaah nee dit hoort niet!' En wordt ik duizelig en zwarte vlekken voor mijn ogen...
Iemand tips hoe je dat misschien kan voorkomen?

Ik heb dit ook... goed blijven ademhalen en wat water meenemen. En je melden bij iemand dat je het spannend vindt , vaak als iemand mij aan de klets houdt gaat het ook beter.

En zo snel mogelijk aan de beurt zijn. Ik kreeg die vaccinaties op school en dan moest je haast 2 uur wachten in een rij dat werkt voor mij in ieder geval echt niet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:16

Dat ik getwijfeld heb om te stoppen met Bokt. Maar ik kan het niet. Daar erger ik me aan. :+

Ga wel minderen. Sowieso met schermtijd. :=
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 05-09-23 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:16

Nyaleti schreef:
We hebben een familie van de nachtschade (Doornappel) in de wei / mais staan. Ehm, poedersuiker?

oei, dat is balen. Wij hadden afgelopen voorjaar 2 koeien dood door waarschijnlijk zwarte nachtschade in de mais. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:19

MarlindeRooz schreef:
Dat ik getwijfeld heb om te stoppen met Bokt. Maar ik kan het niet. Daar erger ik me aan. :+

Ga wel minderen. Sowieso met schermtijd. :=

Same.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:32

Ik moet examens nakijken en ik heb een kind, wil iemand een kind? Lief schattig blonde krulletjes? Is alleen elke 5 sec verdwenen…

Oh en dat van Marlinde, maar tegen wie moet ik dan zeiken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:34

Jezelf?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:35

_San87_ schreef:
Jezelf?

Geprobeerd maar dan kijken mensen je zo raar aan…

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:43

Caira schreef:
_San87_ schreef:
Jezelf?

Geprobeerd maar dan kijken mensen je zo raar aan…

Daar heb ik een T-shirt voor.

Afbeelding

Ideaal het bereid mensen alvast voor.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:46

Vinger tussen de staldeur geklemd, heel veel bloed :x #)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:06

Ik walg echt van mezelf. Maar ik mis mijn vriend al wanneer hij een dag naar kantoor is en ik moet vanaf zaterdag 8 dagen zonder hem. -O- :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:09

Wil je er eentje lenen? :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:14

Ik kom je konijnen wel stelen. <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:30

Oeii Prompter, dat doet zo’n zeer :oo
Hopelijk heb je niet teveel schade?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:39

Ik heb gewoon hartkloppingen van stress op mn werk, slaat echt helemaal nergens op :+ . (In een drukke periode waarin ik al 60 uur overwerk in weekenden gepland heb staan, wilt mijn baas perse dat ik tijd vrijmaak om een volle week naar het buitenland te gaan. Ik ga gewoon niet hoor, daar niet van. Maar ik ga slecht op conflicten met mensen als hij).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:44

Caira schreef:
Ik moet examens nakijken en ik heb een kind, wil iemand een kind? Lief schattig blonde krulletjes? Is alleen elke 5 sec verdwenen…

JA GEEF MIJ JE KIND

Clapping eggsticks tot de max.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:46

Auw Prompter :(:)

Onverwachts vandaag shockwave behandeling gehad na zwemfysio. Dezelfde fysiotherapeut doet die shockwave behandelingen en ik moest nog 1x ( voorlopig dan, over een kwartaal zijn mijn spieren herstelt hiervan en dan kan ik zelf beslissen of ik het weer laat doen of nog iets langer wacht )
Zegt ze ja dat zou nu direct na het zwemmen wel kunnen want ik heb wel tijd. Eh ok :j

Helaas moest precies de meest pijnlijke plek nog een keer. Ze probeerde het met een hogere frequentie nou dat lukte niet / half. Toch maar op een lagere frequentie, nog steeds ging ik door de grond maar dat heeft ze wel goed kunnen doen gelukkig.

Qua parkeren, er is een vergunning gemaakt daar heb ik vandaag gebruik van kunnen maken en nu hoeft het niet meer, want dit was de laatste behandeling daar als het goed is :')

Sintara klinkt als tijd voor een andere baan. Hou je zelf heel hoor :knuffel:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:48

Caira schreef:

Daar zijn kinderen toch voor?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:52

Ik vind het niet gek dat je hartkloppingen krijgt met 60 uur overwerken in het weekend (ik neem aan meerdere weekenden achter elkaar? In een normaal weekend zit nl maar 48 uur). Let idd goed op jezelf en laat die baas zelf lekker naar het buitenland gaan :=

Hier even een niet-ergernis: ik ga vrijdag voor Les Miserables poging twee *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:56

Niobe schreef:
Caira schreef:

Daar zijn kinderen toch voor?

Jij nare nare hater %)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:57

Ja het zijn meerdere weekenden. Dus dan heb ik een werkweek, beurs (met op de laatste dag werk van 9u s ochtends tot half 11 's avonds), aansluitend een werkweek - 1 dag vrij. Dan weer werkweek, hele weekend beurs, werkweek. Vanaf volgende week tot de eerste week van december zijn het dat soort grapjes met in totaal 3x een echt normaal weekend

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:59

Sintara schreef:
Ja het zijn meerdere weekenden. Dus dan heb ik een werkweek, beurs (met op de laatste dag werk van 9u s ochtends tot half 11 's avonds), aansluitend een werkweek - 1 dag vrij. Dan weer werkweek, hele weekend beurs, werkweek. Vanaf volgende week tot de eerste week van december. Dat soort grapjes

Nou jaaaa wat denkt iemand wel niet?

Ergernis, mensen die op hoge toon met kinderen praten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:59

MarlindeRooz schreef:
Ik walg echt van mezelf. Maar ik mis mijn vriend al wanneer hij een dag naar kantoor is en ik moet vanaf zaterdag 8 dagen zonder hem. -O- :')

Heel herkenbaar, ik vond het zo küt toen mijn vriend vijf dagen weg was. Uiteindelijk viel het heel erg mee: werken, paard, even langs m’n ouders en het was zo voorbij!

Sterkte met je vinger prompter, klinkt pijnlijk!

Ik had net het rijden weer goed opgepakt en nu is het gewoon weer een week heet ;(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 14:03

Urbanus schreef:
Nou jaaaa wat denkt iemand wel niet?

Ergernis, mensen die op hoge toon met kinderen praten.

Oh daar val ik nog geen eens over, maar ga me niet vertellen dat ik in die tijd wel even een volle week vrij kan maken om naar het buitenland te gaan. Ik doe dit niet voor mn lol, hij kan het op zn minst laten om me tegen te werken. En als ik al her en der een uurtje vrij kan maken dan ben ik pleitte, dat lijkt mij ook nogal logisch :))

Hoge toon aanslaan tegen kinderen is wel super irritant ja, krijg ik altijd kippenvel van