Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Louis van Gaal. Ga voetbaltrainer spelen met een team dat mijn dode oma ook nog succesvol zou kunnen coachen en bemoei je niet met politiek en volksgezondheid, mislukte demagoog.
Valerie93 schreef:Al hele nacht aan het dromen over een persoon die ik uit mijn leven wil bannen. Althans de persoon is al weg ondanks dat ik af en toe nog geconfronteerd word met de naam.. ik wil het gewoon vergeten maar dan komt het zo nu en dan toch weer in droom voorbij.
Laat mij gewoon met rust.... kan ik eindelijk uitslapen gebeurd dit.
Zebrastreep schreef:Valerie93 schreef:Al hele nacht aan het dromen over een persoon die ik uit mijn leven wil bannen. Althans de persoon is al weg ondanks dat ik af en toe nog geconfronteerd word met de naam.. ik wil het gewoon vergeten maar dan komt het zo nu en dan toch weer in droom voorbij.
Laat mij gewoon met rust.... kan ik eindelijk uitslapen gebeurd dit.
Dit heb ik dus ook wel eens heel irritant. Ik had dit eerst ook met iemand waarmee ik bevriend was en het enige wat hielp was diegene even zien in het echt en dan was het weer weg. Alleen beetje lastig als je geen vrienden meer bent met iemand en het overkomt je steeds![]()
Ze zeggen wel eens dat diegene jou dan mist als je over ze droomt. Of het waar is dat betwijfel ik
Valerie93 schreef:Grote kans dat het inderdaad oliebol is die ik verwerk. Is aan ene kant ook wel goed maar ook heel irritant.
Deze persoon wil ik ook helemaal niet meer zien, kans is ook niet zo heel groot dat plotseling zal tegenkomen. Maar ik wou dat er gewoon een delete knop bestaat hop zo uit gedachte weg haha
Zebrastreep schreef:Valerie93 schreef:Grote kans dat het inderdaad oliebol is die ik verwerk. Is aan ene kant ook wel goed maar ook heel irritant.
Deze persoon wil ik ook helemaal niet meer zien, kans is ook niet zo heel groot dat plotseling zal tegenkomen. Maar ik wou dat er gewoon een delete knop bestaat hop zo uit gedachte weg haha
Bestond dat inderdaad maar wat zou het leven dan een stukje makkelijker worden zeg