Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:39

Daar zit het ook :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:39

Eigen schuld, moet ik maar niet in de buitenlucht plassen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 23:57

Wanneer je 3/4 keer iets zegt tegen een caissière het nog verkeerd gaat. _-:(

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:41

Ik wil echt echt huilen _-:(
Ik ging samen met een vriend logeren alleen zijn andere 2 maten gingen ook iets doen wat we vandaag te horen kregen. Meneer een super drama maken dat die daar naar toe wou want hier is niks te doen (maar ja zelf iets verzinnen lukt het ook niet :') )
Ik zei uiteindelijk ga maar dan want ik was zo boos en verdrietig dat hij dat eigenlijk veel belangrijker/leuker vindt. Wou die niet omdat ik dan boos zou worden, duhh je dumpt me lekker wat verwacht je. Nou toch is die niet gegaan maar krijgt die een video met wat ze doen, "ja dit maakt het nog stommer dat die er niet bij is". Heb tot nu toe niks meer tegen hem gezegd :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:42

Cowboy55 schreef:
Louis van Gaal. Ga voetbaltrainer spelen met een team dat mijn dode oma ook nog succesvol zou kunnen coachen en bemoei je niet met politiek en volksgezondheid, mislukte demagoog.

Super meneer van Gaal! 2-2 uit tegen Montenegro uit (altijd lastig :roll: ). Misschien wat meer met je team bezig zijn en wat minder u bemoeien met de volksgezondheid in NL? Just saying…..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:51

Neefje heeft me vandaag via zijn oordopjes muziek laten luisteren, nu wil ik ze ook. Maar duur :$

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 01:13

Landelijk hoffz, aura peeperkorn interieur.

Wat ;( ?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 03:14

Dat ik weer dingen aan het overdenken ben omdat ik moe ben -O-

Kan er gewoon niet bij dat iemand om mij een nieuw facebookprofiel aanmaakt mens dat hoeft toch niet... je kan mij ook gewoon ontvrienden op Facebook. En tuurlijk weet ik wel dat ik in de gaten wordt gehouden via het oude profiel :') en ergens is het ook heel pijnlijk ofzo.

Nou en nu gaan slapen

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 06:11

Wakker en niet meer in slaap willen vallen, terwijl mijn vriend langs mij lekker aan het verder slapen is :(

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 06:14

xPareltje schreef:
Wakker en niet meer in slaap willen vallen, terwijl mijn vriend langs mij lekker aan het verder slapen is :(

Same %)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 08:40

Al hele nacht aan het dromen over een persoon die ik uit mijn leven wil bannen. Althans de persoon is al weg ondanks dat ik af en toe nog geconfronteerd word met de naam.. ik wil het gewoon vergeten maar dan komt het zo nu en dan toch weer in droom voorbij.

Laat mij gewoon met rust.... kan ik eindelijk uitslapen gebeurd dit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 09:47

Ik ben ook de hele nacht van nachtmerries naar nachtmerrie gegaan. Echt de zoveelste nacht op rij al, word er niet goed van. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 10:35

Valerie93 schreef:
Al hele nacht aan het dromen over een persoon die ik uit mijn leven wil bannen. Althans de persoon is al weg ondanks dat ik af en toe nog geconfronteerd word met de naam.. ik wil het gewoon vergeten maar dan komt het zo nu en dan toch weer in droom voorbij.

Dit heb ik dus ook wel eens heel irritant. Ik had dit eerst ook met iemand waarmee ik bevriend was en het enige wat hielp was diegene even zien in het echt en dan was het weer weg. Alleen beetje lastig als je geen vrienden meer bent met iemand en het overkomt je steeds :')

Ze zeggen wel eens dat diegene jou dan mist als je over ze droomt. Of het waar is dat betwijfel ik :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 10:37

Zebrastreep schreef:
Valerie93 schreef:

Dit heb ik dus ook wel eens heel irritant. Ik had dit eerst ook met iemand waarmee ik bevriend was en het enige wat hielp was diegene even zien in het echt en dan was het weer weg. Alleen beetje lastig als je geen vrienden meer bent met iemand en het overkomt je steeds :')

Ze zeggen wel eens dat diegene jou dan mist als je over ze droomt. Of het waar is dat betwijfel ik :')

In dromen verwerk je oliebol, dus de kans is groter dat je zelf aan die persoon denkt. Al dan niet ombewust.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 10:38

Dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisternacht droomde. _O- Het hoeft niet altijd ergens op te slaan gelukkig. :=

Ik droom echt zulke rare dingen dat bedenk je niet.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 10:49

Grote kans dat het inderdaad oliebol is die ik verwerk. Is aan ene kant ook wel goed maar ook heel irritant.

Deze persoon wil ik ook helemaal niet meer zien, kans is ook niet zo heel groot dat plotseling zal tegenkomen. Maar ik wou dat er gewoon een delete knop bestaat hop zo uit gedachte weg haha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 11:08

Valerie93 schreef:
Grote kans dat het inderdaad oliebol is die ik verwerk. Is aan ene kant ook wel goed maar ook heel irritant.

Deze persoon wil ik ook helemaal niet meer zien, kans is ook niet zo heel groot dat plotseling zal tegenkomen. Maar ik wou dat er gewoon een delete knop bestaat hop zo uit gedachte weg haha

Bestond dat inderdaad maar wat zou het leven dan een stukje makkelijker worden zeg :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 11:29

Zebrastreep schreef:
Valerie93 schreef:

Bestond dat inderdaad maar wat zou het leven dan een stukje makkelijker worden zeg :')

Een nieuwe ergenis erbij! Ik wil een deleteknop!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 11:53

Zoals in 'Eternal sunshine of the spotless mind'?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 12:25

Ik was zo gemotiveerd om een groot rondje te wandelen met de honden.
Heerlijk om te doen op een zondagochtend.

Na goede 700 meter maar weer omgedraaid.
Jezus deed mijn linker been pijn.
Kon nauwelijks nog de ene voet voor de andere krijgen -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:23

Ik heb zin in een Chocochino (Dolce Gusto, chocolademelk variant) maar ik ben door mijn voorraad heen en de supermarkt heeft het niet >;)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:24

Telpeva schreef:
Ik heb zin in een Chocochino (Dolce Gusto, chocolademelk variant) maar ik ben door mijn voorraad heen en de supermarkt heeft het niet >;)

Waar woon je? Wij vinden het niet lekker :Y)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:34

Zo’n 3 uur met de auto van elkaar vandaan zie ik :')
Wel jammer voor Telpeva

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:35

MarcoBorsato schreef:
Eigen schuld, moet ik maar niet in de buitenlucht plassen.

Goorlap

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:43

Pijn in beide knieën.... ik had dit ook na mijn pfizer vaccinatie van de spanning dus alweer tijd terug maar het doet toch een partij zeer als ik sta.