Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Lees net op NOS.nl dat de mensen uit groep 60-64 die geen AZ wilden en door de huisarts geprikt zouden worden binnenkort uitgenodigd worden voor een alternatief. Waren ze eerst niet van plan, maar de groep is inmiddels zo groot dat ze er niet omheen kunnen. Geen vaccin weigeraars want met een ander vaccin willen ze wel geprikt worden.
Morrie schreef:SusanH schreef:Lees net op NOS.nl dat de mensen uit groep 60-64 die geen AZ wilden en door de huisarts geprikt zouden worden binnenkort uitgenodigd worden voor een alternatief. Waren ze eerst niet van plan, maar de groep is inmiddels zo groot dat ze er niet omheen kunnen. Geen vaccin weigeraars want met een ander vaccin willen ze wel geprikt worden.
Fijn voor die mensen, maar ik voel me nu wel behoorlijk belazerd. afgescheept met een matig werkend vaccin waarmee ik ook nog eens risico loop op forse bijwerkingen.
Morrie schreef:SusanH schreef:Lees net op NOS.nl dat de mensen uit groep 60-64 die geen AZ wilden en door de huisarts geprikt zouden worden binnenkort uitgenodigd worden voor een alternatief. Waren ze eerst niet van plan, maar de groep is inmiddels zo groot dat ze er niet omheen kunnen. Geen vaccin weigeraars want met een ander vaccin willen ze wel geprikt worden.
Fijn voor die mensen, maar ik voel me nu wel behoorlijk belazerd. afgescheept met een matig werkend vaccin waarmee ik ook nog eens risico loop op forse bijwerkingen.
Echwel schreef:Ik ben blij met mij Astra vaccin
En qua leeftijd loop ik weinig risico..
Tjonge jonge gaan we nu naast wel.of niet vaccineren ook gezeik krijgen rondom welk vaccin er bij je gebruikt is...
Ik begin echt echt echt kotsmisselijk te worden van al het negatieve denken
996981 schreef:Dit is dus hoe verwend we in Nederland zijn... bizar
AZ is geen matig vaccin en geeft in jouw leeftijdscategorie geen risico op forse bijwerkingen.
Volgens mij mag je gewoon heel dankbaar zijn dat je in een land als NL geboren bent en überhaupt de kans hebt om je te laten vaccineren als je dat wil.
Echwel schreef:Ik begin echt echt echt kotsmisselijk te worden van al het negatieve denken
Citaat:Covid verdwijnt
Cer schreef:Jeeeesesmina 996981 én Echwel... Tot nu toe alléén Morrie die aangeeft dat ze het niet eerlijk vindt (en zij heeft al heel lang in stress en spanning gezeten, is al heel lang niet buiten geweest ivm angst) en dan schrijven jullie "AL het negatieve denken" en "WE in Nederland"....![]()
Een beetje begrip werkt voor jullie ook maar 1 kant op. Jullie moeten dan gelijk alles en iedereen betichten van negativiteit nav Morries bericht.. Nee, das lekker positiefhahahahahaha