Marjo schreef:mvdende schreef:
In het Frans? Ik spreek geen letter Frans en die Fransen meestal geen letter Engels. Werd door verkoper ook in het Frans te woord gestaan (iets met bundelkorting oid)
Verkoper hoort gewoon de correcte informatie te geven! Zowel in de beschrijving als in de informatie.
Als ik als verkoper op marktplaats verkeerde informatie zou geven, dan staat iedereen op z'n achterste benen, maar op Vinted is dat wel normaal?
Ik ga ervan uit dat de maat vermeld in de beschrijving klopt, en dat zou de correcte maat moeten zijn.
Het gaat inderdaad om een specifiek merk waarvan ik de maat weet, na passen bij de Bever.
Lees jij wel wat anderen zeggen? Een maat 14 bij ons kan als maat 12 vallen in Frankrijk.
En dan nog; een maat XL kan hier ook altijd anders vallen.
Ik vind je ook niet netjes als je hierom je geld terug gaat vragen en dan ook het pakket niet terugstuurt.
Zoals zo velen al aangeven, foto van het maatlabel is zo gevraagd en bespaard jou (en de verkoper) dit soort ongein.
Als verkoper zou ik hier ook echt not amused over zijn
Volgens mij lees jij niet goed?
Ik geef duidelijk aan dat het om een specifiek Engels kledingmerk gaat, waarvan ik wéét welke Engelse maat ik moet hebben. UK12 dus.