Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Dat heeft een vriendin van mij ook, en die is er heel erg tevreden over!Heb je al gekeken naar een bril met blauw-licht filter, Denisesilver? Door het thuiswerken kreeg ik ook klachten. Hoofdpijn, vermoeide ogen, bijna niet meer scherp kunnen zien en daardoor met veel moeite amper teksten kunnen lezen. Heb nu elke dag, als ik achter de computer zit, een bril op zonder sterkte, maar met blauw-licht filter en het heeft al mijn klachten verholpen.
Zeker de moeite waard om even naar te kijken.Telpeva schreef:Heeft ze ook, maar zolang ze zichzelf altijd in een slachtofferrol blijft plaatsen en boos blijft op alles en iedereen, zal dit patroon zich blijven herhalen. Ik bedoel, als je jezelf al slachtoffer vindt van iemand die misschien iets té hard gevochten heeft voor de vriendschap, dan gaat er iets heel erg mis in je hoofd.denisesilver schreef:Ik heb al drie dagen hoofdpijn en last van mijn ogen, maar telkens als ik naar de opticien ga om ze op te meten is er niks afwijkends
Heb je al eens gedacht aan schermtijd? Ik merk zelf dat ik zulke klachten krijg als ik veel naar schermen heb gekeken, zoals telefoons, computers enz. Zeker nu met corona zit ik veel meer achter zulke apparaten en is het vaak raak met die klachten
Mkangoklinkt alsof ze aardig wat issues heeft die compleet los staan van jou, wel ontzettend jammer dat ze dan zo tegen je doet
Ik weet van mezelf ook dat ik echt geen makkelijke ben, en toen een vriendschap met een studievriendin een paar jaar terug eindigde, heb ik ook echt wel goed gekeken naar wat ik anders had kunnen doen (en daar dus ook van geleerd), maar in dit geval is er echt oprecht niets wat ik had kunnen doen.
Jemig jullie maken er na drie keer de kans te krijgen het te repareren alleen maar verder stuk en nu mag ik het zelf oplossen. Ze hebben potdorie bijna de volledige computerunit van de camper opgeblazen. Goddank heeft mijn vader alle fotos van de aansluitingen nog. Maar ipv een goede zekeringkast in het motordeel plaatsen gaan ze zitten rommelen op een heel andere plek. Zien de computer aan voor acculader en verklo ten het alleen maar verder. Maar er is nog steeds een verkeerde zekeringkast geplaatst.
Ik ben er inmiddels ook achter door wie ik vervangen ben, en het is duidelijk dat ze diegene ook weer gewoon gebruikt. Naja, ik ben niet degene die straks eenzaam aan de grond eindigt.
Ik heb fantastisch lieve vrienden en put ook veel steun uit jullie lieve berichten. 
het begon met een brandstofpomp zekering met een vage sluiting. Vervolgens is er een verkeerde zekeringkast gemonteerd die ook nog eens verkeerd is aangesloten toen. Waardoor de motor accu niet meer af te lezen was en hij niet laadde met 220 v.
) en een extra check dat alles ook goed zit en de computer lijkt tot leven.
geen excuus, geen sorry niks. Maar dan kan de tijdelijke verbinding weer terug naar het orgineel.
. Er zaten draden met nieuwe verkeerde stekkers en losse koperdraadjes die sluiting maakte op elkaar en verkeerd om gemonteerd. Plus en min omgewisseld
en daar waar volgens hun de boel geen stroom kreeg is daarmee niks aan de hand. De computer is zo duidelijk wat waar moet. Staat af fabriek netjes gemeld op draadjes en het systeem.
en heeft de kortsluiting de accuus niet gesloopt. Een nieuwe huishoudaccu (deze is net een jaar oud) is een dure grap.
Rambogirl schreef:Je betaald die garage toch niet Karuna?
helaas. Want ja de brandstofpomp ging weer braaf uit en de camper reed. Anwb had de accu moeten loskoppelen omdat de pomp bleef doorjengelen. Ivm quarantaine heb ik hem niet zelf opgehaald (was betalen voor meekrijgen helaas wat voorgeschoten is door de ophaler) en ik kwam er pas een paar dagen later dus achter dat er iets niet klopte. Maar ik ga er wel achteraan en ook het hoofdkantoor weer bericht doen. Die hebben de eerste keer al aardig rondgeschopt daar.
karuna schreef:Black kelpie kun je wel koken?
PoelieWoelie schreef:Ik bedoel het niet verkeerd Nayomie, maar je weet het natuurlijk nooit toch als je iets geeft? Of wist de ouder al van het cadeau af?
Nyaleti schreef:Prachtige foto gemaakt met een goede camera, haarscherp. Zegt Albelli dat de kwaliteit te laag is om het uit te vergroten