Ik wil een paard kopen, niemand die mij ondersteunt in de uitgaven hoor. En dat is waarschijnlijk een beslissing die beter in overweging is genomen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Een van onze vrienden wordt vader. Mijn vriend wilt een cadeau geven om hun te ondersteunen i de uitgaven maar ik heb echt zoiets van: zij kiezen er toch voor een kind uit te kakken?
Ik wil een paard kopen, niemand die mij ondersteunt in de uitgaven hoor. En dat is waarschijnlijk een beslissing die beter in overweging is genomen
LunarEclipse schreef:Mijn collega's hadden allemaal niks beters te doen tijdens de lockdown, er zijn al 3 baby's geboren met een vierde op komst. Allemaal jongens ook![]()
Lelijke baby's ook. Niet dat baby's ooit mooi zijn. Maar goed
Één had nogal een handje van om te klagen over z'n zwangere vriendin. Daar was ik echt een beetje chagrijnig om. Ja super vervelend dat ze hormonaal is en alles maar die baby is er niet vanzelf gekomen.
Heb nu afgesproken met mijzelf dat voor iedere baby foto in de groepschat ik een foto van mijn paard of katten plaats met een verslag.
Toevoeging:
Ik heb een nieuw woord geleerd; 'Babymoon'.
Soort mooi woord voor nog een laatste keer vakantie zonder jengelende kinderen.
Die terminologie rondom baby's vind ik ook altijd bijzonder.
Mars schreef:Argh ik haat dat ook!
Vriendinnen avondje, eten en wijntjes, brengt eentje haar wurm mee… Haar vriend moest ineens werken pffft. Wordt er ook nog fijntjes naar mij gekeken ‘ja als sommigen het een probleem vinden dat hij mee is ga ik weer hoor’.
Vervolgens gaat t de hele avond over de wurm en koetsjiekoetsjie
Mars schreef:Argh ik haat dat ook!
Vriendinnen avondje, eten en wijntjes, brengt eentje haar wurm mee… Haar vriend moest ineens werken pffft. Wordt er ook nog fijntjes naar mij gekeken ‘ja als sommigen het een probleem vinden dat hij mee is ga ik weer hoor’.
Vervolgens gaat t de hele avond over de wurm en koetsjiekoetsjie
Danique_G schreef:Mijn vrienden hebben godzijdank nog geen kinderen. Vertellen jullie dit op voorhand, dat kinderen niet welkom zijn? Of plannen jullie dingen bewust op een bepaald tijdstip?
Danique_G schreef:Mijn vrienden hebben godzijdank nog geen kinderen. Vertellen jullie dit op voorhand, dat kinderen niet welkom zijn? Of plannen jullie dingen bewust op een bepaald tijdstip?