Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Ah Urielle, je ex woont dus echt ver als ie moet vliegen? Wel heerlijk dat je zo nog kan genieten van elkaar!
MarcoBorsato schreef:Neverland, voor mij geldt dat als ik het niet meteen voel, het ook niet later komt.
Marocje schreef:Lynnepinny: heb je beiden ook echt ontmoet? Schrijven is sowieso geen probleem toch? (heb ook meerdere chats open staan). Als je het niet verzwijgt voor elkaar..
Urielle schreef:MarcoBorsato schreef:Neverland, voor mij geldt dat als ik het niet meteen voel, het ook niet later komt.
Leg je dan niet heel veel druk op zo'n date? Lijkt me heel moeilijk om dat vanaf een scherm te bepalen. Volgens mij zijn er bij de mannen die ik gewoon wegswipe ook kerels die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden, omdat ze misschien niet knap zijn maar wel iets hebben. En andersom dat 99% van m'n swipes naar rechts echt niks voor mij is. In de kroeg is dat makkelijker.
Lynnepinny schreef:Marocje schreef:Lynnepinny: heb je beiden ook echt ontmoet? Schrijven is sowieso geen probleem toch? (heb ook meerdere chats open staan). Als je het niet verzwijgt voor elkaar..
Yes, eentje al vier keer, de ander een keerik had ze redelijk tegelijk gematched, maar nadat ik er eentje al een keer 'per ongeluk' was tegengekomen is het daarmee wel een stuk sneller gegaan. De ander vind ik ook wel leuk qua karakter, maar is qua uiterlijk wat minder mijn type. Zoals ik zei, veel keuze maakt (te) selectief voor mijn gevoel. Ik heb het wel met hun beiden al een beetje gehad over tinder en hoe zij het hebben ervaren de afgelopen tijd, maar nog niet echt over hoeveel mensen tegelijk. Ik geloof dat degene waarmee ik een keer heb afgesproken verder niks heeft momenteel. De ander durf ik eigenlijk niet te zeggen.
Edit: die vier keer waren vier keer wandelen in re buurt. Niks spannends tot zover
Laurahh schreef:Ik heb gisteren Facebook Dating geprobeerd. Vind het wel een pluspunt dat je meer vereisten/criteria kan instellen dan op Tinder. Al wel een aantal matches maar nog niemand begint een gesprekal meer mensen Facebook Dating geprobeerd?
Urielle schreef:Laurahh schreef:Ik heb gisteren Facebook Dating geprobeerd. Vind het wel een pluspunt dat je meer vereisten/criteria kan instellen dan op Tinder. Al wel een aantal matches maar nog niemand begint een gesprekal meer mensen Facebook Dating geprobeerd?
Ja, maar ik kreeg echt de onderrand van de samenleving en ze snapten ook niet echt dat het niet mijn bedoeling was dat ze me op Facebook wilden toevoegen en dan via Messenger continu berichten zodra ik online was.
Lynnepinny schreef:Ik ben wel een keer op messenger gestalkt, maar dat was via Tinder. Een guy vond me zo leuk dat ie me gewoon op fb opzocht en me daar berichten ging sturen. Hij was buiten m'n leeftijdsgrens, dus ik was hem niet eens op Tinder tegengekomen