Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:01

Neverland: klinkt als een lieve Teddy? Misschien even laten bezinken en omschakelen, blijkbaar is het niet helemaal wat je verwachtte maar wellicht komt er toch nog iets leuks uit!

Ah Urielle, je ex woont dus echt ver als ie moet vliegen? Wel heerlijk dat je zo nog kan genieten van elkaar!

Lynnepinny: heb je beiden ook echt ontmoet? Schrijven is sowieso geen probleem toch? (heb ook meerdere chats open staan). Als je het niet verzwijgt voor elkaar..

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:20

Neverland, voor mij geldt dat als ik het niet meteen voel, het ook niet later komt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:35

Marocje schreef:
Ah Urielle, je ex woont dus echt ver als ie moet vliegen? Wel heerlijk dat je zo nog kan genieten van elkaar!

Nee, ik val op Mediterrane types. Ex is een Italiaan. Met kerst dus naar de familie vliegen. Ik was dit jaar normaal gesproken mee geweest, maar ja, de zaken liepen anders. We woonden eerder in dezelfde stad en nu op 15 autominuten. Geen langeafstandsrelatie ofzo.

@Lynnepinny - bijna iedereen date in het begin meerdere mensen. Valt vanzelf weg als iemand écht de leukste blijkt. Zolang je er eerlijk over bent, geen probleem.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:58

MarcoBorsato schreef:
Neverland, voor mij geldt dat als ik het niet meteen voel, het ook niet later komt.

Leg je dan niet heel veel druk op zo'n date? Lijkt me heel moeilijk om dat vanaf een scherm te bepalen. Volgens mij zijn er bij de mannen die ik gewoon wegswipe ook kerels die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden, omdat ze misschien niet knap zijn maar wel iets hebben. En andersom dat 99% van m'n swipes naar rechts echt niks voor mij is. In de kroeg is dat makkelijker.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 12:05

Marocje schreef:
Lynnepinny: heb je beiden ook echt ontmoet? Schrijven is sowieso geen probleem toch? (heb ook meerdere chats open staan). Als je het niet verzwijgt voor elkaar..

Yes, eentje al vier keer, de ander een keer :o ik had ze redelijk tegelijk gematched, maar nadat ik er eentje al een keer 'per ongeluk' was tegengekomen is het daarmee wel een stuk sneller gegaan. De ander vind ik ook wel leuk qua karakter, maar is qua uiterlijk wat minder mijn type. Zoals ik zei, veel keuze maakt (te) selectief voor mijn gevoel. Ik heb het wel met hun beiden al een beetje gehad over tinder en hoe zij het hebben ervaren de afgelopen tijd, maar nog niet echt over hoeveel mensen tegelijk. Ik geloof dat degene waarmee ik een keer heb afgesproken verder niks heeft momenteel. De ander durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Edit: die vier keer waren vier keer wandelen in re buurt. Niks spannends tot zover :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:58

Urielle schreef:
MarcoBorsato schreef:

Leg je dan niet heel veel druk op zo'n date? Lijkt me heel moeilijk om dat vanaf een scherm te bepalen. Volgens mij zijn er bij de mannen die ik gewoon wegswipe ook kerels die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden, omdat ze misschien niet knap zijn maar wel iets hebben. En andersom dat 99% van m'n swipes naar rechts echt niks voor mij is. In de kroeg is dat makkelijker.

Nee hoor, vanaf een scherm pik ik dat niet op. Maar als ik iemand in het echt zie, weet ik of ik iets voel of niet. Blijf ik twijfelen of voel ik het niet echt dan wordt het hem gewoon niet.

Lynnepinny schreef:
Marocje schreef:

Yes, eentje al vier keer, de ander een keer :o ik had ze redelijk tegelijk gematched, maar nadat ik er eentje al een keer 'per ongeluk' was tegengekomen is het daarmee wel een stuk sneller gegaan. De ander vind ik ook wel leuk qua karakter, maar is qua uiterlijk wat minder mijn type. Zoals ik zei, veel keuze maakt (te) selectief voor mijn gevoel. Ik heb het wel met hun beiden al een beetje gehad over tinder en hoe zij het hebben ervaren de afgelopen tijd, maar nog niet echt over hoeveel mensen tegelijk. Ik geloof dat degene waarmee ik een keer heb afgesproken verder niks heeft momenteel. De ander durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Edit: die vier keer waren vier keer wandelen in re buurt. Niks spannends tot zover :7

Vanuit mezelf gezien zouden ze het dus allebei niet zijn. Getwijfel, gedoe over uiterlijk.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:00

Ja ik heb dat ook, ik hoef echt niet gelijk hoteldebotel te zijn maar moet wel denken oeh......

Mijn date eerstgister ging niet door want ronduit zeikweer! Maar....we hebben wel 3 uur gebeld. De date staat nu voor morgen gepland. Ben eigenlijk nog nieuwsgieriger na het bellen. Ik kom zo zelden iemand tegen die er ongeveer hetzelfde in staat als ik......

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:01

Ben benieuwd! Wandelen?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:08

Ik ben ook heel benieuwd!

Mijn laatste date klopte op heel veel punten, maar zelfs na de 4e date voelde ik het gewoon niet.
Tja als je niet warm wordt van iemand houdt het gewoon op.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:15

Ja! Lekker het bos in. Ik houd wel van wat beweging tijdens het kennismaken, zorgt er meestal voor dat je makkelijk kunt praten hoewel ik me daar niet meer zo'n zorgen over maak na dat telefoongesprek. Het wordt nu meer spannend hoe de fysiek is.

En pffff dilemma's want...ik draag al 5 weken (sinds mijn ongeluk) hele makkelijke kleding dus ik moet even iets bedenken wat nog steeds makkelijk is maar iets minder in de slonsmodus :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 20:48

Het word morgen wel bagger weer :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 21:00

Gefeliciteerd Jester!

He, wat vervelend nou Daffodil, moet je binnen gaan zitten! Kachel hoog aan, hoef je gelijk niet zoveel kleding aan <<)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 22:48

Daffodil, wat leuk! Veel plezier!

Hebben jullie ook dat mannen ineens wakker worden met de kerstdagen? :') Er zijn in de afgelopen twee dagen ineens twaalf kerels die tegen me beginnen te praten, ik ben echt bang dat ik vanalles door elkaar ga halen. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 22:55

Nope geen last van haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 23:13

Hier ook niet. Juist extreem stil. Er wordt genoeg geswipet maar weinig gezegd. Of ik ben gewoon niet leuk genoeg _O- _O- _O-

Betreft direct de klik : Ik kom langzaam op gang. Mijn ex kende ik ook van Tinder en ik was eigenlijk pas bij date 5 verliefd. Daarvoor meer een 'Och waarom ook niet-gevoel', ik stond er best onverschillig tegenover eigenlijk. Sinds m'n 12e geen love at first sight meer gehad, en die knul was ook geen succes, die wist niet eens dat ik bestond. :=
Ik ga dus verder met daten tot ik een ja of nee voel, en uit ervaring weet ik dat maar een enkeling naar stadium date 2 komt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 23:13

Marocje schreef:
He, wat vervelend nou Daffodil, moet je binnen gaan zitten! Kachel hoog aan, hoef je gelijk niet zoveel kleding aan <<)

:')

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:14

Ik heb gisteren Facebook Dating geprobeerd. Vind het wel een pluspunt dat je meer vereisten/criteria kan instellen dan op Tinder. Al wel een aantal matches maar nog niemand begint een gesprek :D al meer mensen Facebook Dating geprobeerd?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:16

Ja. Ik vind het vooral handig dat je gemeenschappelijke vrienden kunt zien. Kun je mooi referenties opvragen :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:32

Nee nog niet geprobeerd, heb er nog geen enthousiaste verhalen over gehoord eigenlijk.

Ik heb een paar matches, maar gesprekken vallen stil

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:44

Laurahh schreef:
Ik heb gisteren Facebook Dating geprobeerd. Vind het wel een pluspunt dat je meer vereisten/criteria kan instellen dan op Tinder. Al wel een aantal matches maar nog niemand begint een gesprek :D al meer mensen Facebook Dating geprobeerd?

Ja, maar ik kreeg echt de onderrand van de samenleving en ze snapten ook niet echt dat het niet mijn bedoeling was dat ze me op Facebook wilden toevoegen en dan via Messenger continu berichten zodra ik online was.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:48

Urielle schreef:
Laurahh schreef:

Ja, maar ik kreeg echt de onderrand van de samenleving en ze snapten ook niet echt dat het niet mijn bedoeling was dat ze me op Facebook wilden toevoegen en dan via Messenger continu berichten zodra ik online was.

Hm de onderrand van de samenleving zie ik inderdaad ook wel een beetje, maar gelukkig nog geen gestalk := Ik zit nog niet weer op Tinder, dus binnenkort maar eens kijken of daar meer goed volk zit :')

@capopjekop, dat is inderdaad ook wel handig! Kwam ook mensen tegen die bevriend waren met m'n ex. Maar gauw op het kruisje gedrukt :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:39

Ik ben wel een keer op messenger gestalkt, maar dat was via Tinder. Een guy vond me zo leuk dat ie me gewoon op fb opzocht en me daar berichten ging sturen. Hij was buiten m'n leeftijdsgrens, dus ik was hem niet eens op Tinder tegengekomen :=

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:41

Lynnepinny schreef:
Ik ben wel een keer op messenger gestalkt, maar dat was via Tinder. Een guy vond me zo leuk dat ie me gewoon op fb opzocht en me daar berichten ging sturen. Hij was buiten m'n leeftijdsgrens, dus ik was hem niet eens op Tinder tegengekomen :=

Ja dat had ik ook wel eens inderdaad. Op Facebook opgezocht, berichten op Messenger en ook nog opgezocht op LinkedIn. Doe effe normaal, enge stalker!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:03

Silly1972 schreef:
Haha als ik mijn vriendin laat kijken, swiped ze vrijwel alles weg _O-

:o O:) O:) O:) O:) tsja ik ken je ondertussen gewoon ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:29

Interessante chat wel :
-Ben je getrouwd, heb je kinderen?
-Nooit getrouwd geweest en helaas ook nog geen kinderen.
-Je hebt nog wel een kinderwens?
-Zou het wel leuk vinden, en jij?
-Dude, ik ben bijna 42, heb al 3 kinderen waarvan de jongste nu 8 jaar is. Ben blij dat ik m'n eigen ding eindelijk weer wat meer kan doen. :+

Lijkt me niet heel handig om te daten met veertigers als je nog nageslacht wilt produceren :)*