*inclusief uitgebreid in het gezicht laten likken door 2 grote maat honden*

Ik weet niet of ze ook etensresten van hun gezicht aflikt en snot uitzuigt

Spoiler op eigen risico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Deeeeehmiééén heeft zojuist de telefoon van zijn moeder in het opblaaszwembadje laten vallenZo te horen wenst moeders nu ook dat ze bewust kindvrij was gebleven
Duhelo schreef:Maarja, iets van zeggen kan zeker niet. Kind is verstandelijk beperkt dus die mag je gewoon alles laten doen, want kind kan er niks aan doen dat hij zo is en moet zeker niks van grenzen leren ...
(oke, nu ben ik heel erg veralgemenend, ik heb zelf ervaring met mensen met een beperking dus ik wéét dat er sommige gevallen zijn dat er inderdaad niks mee aan te vangen valt, maar het grootste deel van de mensen met een beperking kunnen echt wel de basisprincipes van "manieren houden in het openbaar" leren...)
Magrathea schreef:Mars schreef:Deeeeehmiééén heeft zojuist de telefoon van zijn moeder in het opblaaszwembadje laten vallenZo te horen wenst moeders nu ook dat ze bewust kindvrij was gebleven
BWAHAHAHAHA lekker dan, je bent ook gewoon niet helemaal erbij volgens mij als je je kind met je smartphone laat klooien bij het zwembadje
Shaggy09 schreef:Kesje schreef:Zo, hehe, eindelijk bijgelezen.
Zo te zien houdt Barbie van actrice-namen, dusse...wie is er op dit moment populair?
Ik moet meer aan kampers denken bij die namen van haar kotersZou me niks verbazen als het een Djaylano of Priscilla wordt.