Hhilde schreef:Ik doe dit nooit meer maar hij blijft al slapen en ik vind het niets aaaargh
Huh?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik voel me echt heel banketstaaf, had totaal niet zo willen lopen. Ga idd eerste date niet meer thuis doen 
Maar ben nu ook wel blij dat ik eerlijk ben geweest ipv dit zo laten en dan hierna niets meer doen. Voel me een slecht persoon, maar het was slechter geweest als ik had gezwegen. 
sowieso afspreken dat hij mag blijven slapen zou ik ook nooit doen als je hem hebt gezien.Linda_Fleur schreef:Oef Hilde ik ken je gevoel heel goed. Is nooit leuk om iemand teleur te stellen als de ander blijkbaar wel vol enthousiast is. Vind het zelf dan ook moeilijk om grens aan te geven daarom altijd lekker buiten de deur afspreken. Maar in dit geval ook niet zo slim van hem zon oude foto erop te zetten.
SophievdV schreef:Sabine: laten gaan. Je behoort niet tot zijn top 3 van prioriteiten.
Inderdaad, zoals Yonker schrijft, wijze les. Het was de eerste date na mijn relatie en het klikte vooraf zo goed dat ik dacht dat het wel goed zou gaan. Vind mezelf kortzichtig dat ik zo op zijn uiterlijk ben gevallen en afgeknapt, maar vind het ook niet netjes dat hij niet eerlijk is geweest terwijl hij wel recentere foto’s had gestuurd. Hij gaf aan een kilo of vijf aangekomen te zijn sinds die foto’s ‘begin dit jaar’, maar het was echt een veel groter verschil. Ik ben zelf ook flink stevig, maar dat geef ik van te voren altijd heel goed aan en ik heb duidelijke lichaamsfotos van afgelopen tijd waarop ik hetzelfde gewicht of iets zwaarder was. Om dit te voorkomen... Ik vind het sneu dat hij zo onzeker is dat hij dat van te voren niet durft, maar dit werkt ook niet. Achja...sabine1979 schreef:Update van mijn date![]()
Hij zou mij gistermorgen wakker bellen om 8 uur, gelukkig wel de wekker gezet.
Heb tot 13 uur moeten wachten op een berichtje van hem, kreeg toen een berichtje dat hij wakker was![]()
Gisteravond zou hij voor 22 uur bellen, jullie raden het al, geen telefoontje gehad.
Zag vanmorgen dat hij om 23.45 een berichtje had gestuurd, of ik nog wakker was...
Uhhh nee dus, hij wist dat ik vroege dienst had![]()
Krijg je om 6.15 een berichtje; W
Werkse dadelijk schatje.
Ik ga ook zo weg, waarom ik gister zo stil was? Ben toch niet boos? Je zit ergens mee?
Ik heb hem gister een berichtje gestuurd: dat ik het niet leuk vind dat hij niet belde om 8 uur, en pas om 13 uur zijn bed uitkomt!!!
Dus gister weer beloofd om te bellen, weer niet dus![]()
Hij moet vanmiddag om 14.15 uur voor controle in het ziekenhuis zijn, heeft een spier gescheurd in zijn schouder, mag daarom ook niet auto rijden.
Ik zie de bui al hangen dat hij voorlopig nog niet mag auto rijden.
Heb hem gezegd dat mijn gevoel zei, dat hij nog niet zal mogen auto rijden. Vraagt hij waarom ik dat denk.. Ik zeg; dat zegt mijn gevoel. Zegt hij; hoe gaan we het dan doen?
Ik heb hem al 3 x of naar huis gebracht, of opgehaald. Het is niet naast de deur, 60 km 45 min rijden.
Wat moet ik hiermee?????
Ligt er wel een klein beetje aan in welke leeftijdsfases jullie zitten (als jij nog elk weekend uitgaat en hij altijd thuis bv), maar als dat overeenkomt is dat leeftijdsverschil amper merkbaar. Daar zou ik zeker niet teveel over twijfelen
Wel goed dat hij open is over dat hij onzeker werd, hopelijk is de spanning er een beetje af nu jullie elkaar gezien hebben. Gewoon lekker rustig daten en dan krijg je vanzelf een idee welke kant je gevoel opgaat
Maar snap dat een kind dat wel kan zijn..... ik zoek ook bewust iemand die kinderloos is... je hebt anders toch altijd met de ex te maken, en ik wil zelf graag kinderen als het me gegund is... doe ik toch liever met iemand die er nog geen heeft