Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:40

Hhilde schreef:
Ik doe dit nooit meer maar hij blijft al slapen en ik vind het niets aaaargh :+

Huh?

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:38

Hij is weg := Ik voel me echt heel banketstaaf, had totaal niet zo willen lopen. Ga idd eerste date niet meer thuis doen :n

Hij was niet wie hij op de foto lijkt. Vind het zo stom van mezelf dat ik daarop afknap, maar vind het ook gewoon niet eerlijk. Hij was best heel aardig en ook best oké om mee te praten, maar het gaf zo’n raar gevoel dat hij niet was wie ik in mijn hoofd had n.a.v. de foto’s. En ik had al gezegd dat blijven slapen oké was, dus hij lag letterlijk al in bed... echt heel moeilijk om dan nog te zeggen dat ik niet wil. En hij wilde wel echt geleverd graag. Oh ik haat het om mensen pijn te doen.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:54

Poeh dat ze niet op de foto lijken is aardig zuur.. dat is een flinke afknapper! Gelukkig dat je hem toch hebt weg gestuurd, ondanks dat het heel rot voelt. Op eigen gevoel afgaan

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:28

Zo ja... ik zag nog steeds wel dat hij ooit zo knap was als op de foto’s, maar een stuk zwaarder en onverzorgder en ook niet leuk gekleed oid. Het totaalplaatje... en hij bleef maar zeggen hoe mooi ik ben etc. Aaargh := Maar ben nu ook wel blij dat ik eerlijk ben geweest ipv dit zo laten en dan hierna niets meer doen. Voel me een slecht persoon, maar het was slechter geweest als ik had gezwegen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 01:01

Oef Hilde ik ken je gevoel heel goed. Is nooit leuk om iemand teleur te stellen als de ander blijkbaar wel vol enthousiast is. Vind het zelf dan ook moeilijk om grens aan te geven daarom altijd lekker buiten de deur afspreken. Maar in dit geval ook niet zo slim van hem zon oude foto erop te zetten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 03:06

Ja ik heb wel eens hetzelfde gehad, ohhh kan me er nóg banketstaaf om voelen, arme knul.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 05:06

Een rot gevoel idd. Maar goed dat je eerlijk bent geweest. Daar heeft ie meer aan dan dat je hem aan het lijntje houdt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 05:11

Ook altijd eerlijk blijven, hoe moeilijk het ook is.. :)

Wel jammer dat hij anders was dan hij op zijn foto's was. Dat vind ik ook echt een afknapper..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 05:58

Heel goed dat je eerlijk bent geweest :j
En ook wel goed dat je inziet dat thuis afspreken niet het meest verstandige is := sowieso afspreken dat hij mag blijven slapen zou ik ook nooit doen als je hem hebt gezien.
Wijze les en gelukkig is het goed afgelopen!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 06:05

Linda_Fleur schreef:
Oef Hilde ik ken je gevoel heel goed. Is nooit leuk om iemand teleur te stellen als de ander blijkbaar wel vol enthousiast is. Vind het zelf dan ook moeilijk om grens aan te geven daarom altijd lekker buiten de deur afspreken. Maar in dit geval ook niet zo slim van hem zon oude foto erop te zetten.

Die oude foto's plaatst hij natuurlijk niet zonder reden. Beter zou hij wat aan zich zelf doen. Hoeft hij er ook niet moeilijk om te doen.

Ik heb dit ook wel eens gehad (met die foto's) en dat is heel naar. Gelukkig toen niet thuis afgesproken maar die man was ook echt helemaal enthousiast en bij mij ontbrak het gevoel volledig. Maar toen ik dat vertelde ging hij daar niet zomaar mee akkoord. Hij wilde dan wel fwb maar ik vraag me dan af hoeveel eigenwaarde je hebt en waarom je niet begrijpt dat ik met iemand die ik niet aantrekkelijk vind ook geen fwb wil! Heb hem volledig geblokkeerd.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 06:30

Had je al beloofd dat hij mocht slapen voor je hem gezien had?
Goed dat je eerlijk bent geweest!

Ik heb ook wel eens dates gehad waarvan ik vooraf dacht dat het het helemaal was, maar in het echt was het niets.. daarom zou ik ook echt nooit een eerste date thuis afspreken. Je weet niet wat je binnen haalt en mocht het niet leuk zijn, ben je niet snel weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 06:31

Van tevoren afspreken om te blijven slapen is natuurlijk ook niet handig :') maar dat weet je nu.. jammer dat het tegenviel, dom van hem vooral toch? Ik calculeer het meestal al in, ga er altijd vanuit dat het tegen kan vallen..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:28

Oh Hilde, wat jammer! Zeker aangezien je zo enorm enthousiast was. Dat is ook wel het gevaar van zulk intens contact vooraf, dan is de kans op tegenvallen best groot..

Ik heb zelf niet zoveel problemen met thuis afspreken, maar dan inderdaad geen toezeggingen doen omtrent blijven slapen etc.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:36

Update van mijn date :\
Hij zou mij gistermorgen wakker bellen om 8 uur, gelukkig wel de wekker gezet.
Heb tot 13 uur moeten wachten op een berichtje van hem, kreeg toen een berichtje dat hij wakker was |o
Gisteravond zou hij voor 22 uur bellen, jullie raden het al, geen telefoontje gehad.
Zag vanmorgen dat hij om 23.45 een berichtje had gestuurd, of ik nog wakker was...
Uhhh nee dus, hij wist dat ik vroege dienst had :Z
Krijg je om 6.15 een berichtje; W
Werkse dadelijk schatje.
Ik ga ook zo weg, waarom ik gister zo stil was? Ben toch niet boos? Je zit ergens mee?

Ik heb hem gister een berichtje gestuurd: dat ik het niet leuk vind dat hij niet belde om 8 uur, en pas om 13 uur zijn bed uitkomt!!!
Dus gister weer beloofd om te bellen, weer niet dus -:(-

Hij moet vanmiddag om 14.15 uur voor controle in het ziekenhuis zijn, heeft een spier gescheurd in zijn schouder, mag daarom ook niet auto rijden.
Ik zie de bui al hangen dat hij voorlopig nog niet mag auto rijden.
Heb hem gezegd dat mijn gevoel zei, dat hij nog niet zal mogen auto rijden. Vraagt hij waarom ik dat denk.. Ik zeg; dat zegt mijn gevoel. Zegt hij; hoe gaan we het dan doen?
Ik heb hem al 3 x of naar huis gebracht, of opgehaald. Het is niet naast de deur, 60 km 45 min rijden.

Wat moet ik hiermee?????

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:53

Je niet laten gebruiken?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:59

Sabine: laten gaan. Je behoort niet tot zijn top 3 van prioriteiten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:10

Mee eens. Het is graag of niet...

Wij gaan zo lekker een dagje sauna doen. Zin in! En daarna eten bij paps en mams. Heb mams al verboden om de babyfoto's tevoorschijn te halen :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:16

SophievdV schreef:
Sabine: laten gaan. Je behoort niet tot zijn top 3 van prioriteiten.

Ja, dit, echt. Vanalles beloven en het niet + niet snappen dat dat stom is...

En dank iedereen voor het begrip := Inderdaad, zoals Yonker schrijft, wijze les. Het was de eerste date na mijn relatie en het klikte vooraf zo goed dat ik dacht dat het wel goed zou gaan. Vind mezelf kortzichtig dat ik zo op zijn uiterlijk ben gevallen en afgeknapt, maar vind het ook niet netjes dat hij niet eerlijk is geweest terwijl hij wel recentere foto’s had gestuurd. Hij gaf aan een kilo of vijf aangekomen te zijn sinds die foto’s ‘begin dit jaar’, maar het was echt een veel groter verschil. Ik ben zelf ook flink stevig, maar dat geef ik van te voren altijd heel goed aan en ik heb duidelijke lichaamsfotos van afgelopen tijd waarop ik hetzelfde gewicht of iets zwaarder was. Om dit te voorkomen... Ik vind het sneu dat hij zo onzeker is dat hij dat van te voren niet durft, maar dit werkt ook niet. Achja...

Trouwens, Olympia, denk je dat je jouw date nog eens gaat zien?
Berdien heel veel plezier samen! Echt leuk dat het zo goed klikt.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:17

Sauna! Daar heb ik ook zin in :D Geniet er lekker van!

Ik zit aan de koffie en heb mn huis al helemaal stof gezogen. Zal zo nog 'even' dweilen, boodschappen doen en nog naar de merrie. Ze is weer opgeknapt!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:24

Hilde, ik vind het ook ontzettend balen van je. Echt TOP dat je doorgezet hebt uiteindelijk om hem niet te laten blijven slapen. Ik zou willen dat ik van mijzelf wist dat ik dat ook kon, echt goed.
Balen maar er zitten genoeg echte knapperds (die gewoon op hun foto lijken) op die kom je vanzelf nog wel tegen!

Sabine, dat is niet leuk! In jouw geval kan je het denk ik beter afkappen. Nu is het nog 'niks' maar ik denk niet dat dit gedrag heel erg gaat veranderen en ik vind het niet gelijkwaardig. Je verdiend iemand die graag met je wil daten, bellen en appen, en afspraken na komt.

Nu een update bij mij:
Meneer die drie keer had afgezegd kwam gisteren toch redelijk spontaan langs. Ik had al gezegd, als je toevallig voor de deur staat doe ik wel open maar ik ga niet meer met je afspreken want ik verdoe mijn tijd ermee. Ik had het idee dat doordat ik dat redelijk pittig zei hij ook zo iets had van ohjee, en toen dus toch kwam.
We hebben super veel gepraat, echt een hele leuke klik, helemaal mijn type qua uiterlijk. De nadelen voor mij zijn dat hij iets ouder is (23&30) en dat hij al een kind heeft, nou vind ik dat niet vreselijk trouwens maar ook niet perse een voordeel. Hij zoekt wel echt iets serieus, maar we gaan gewoon rustig eens daten. Ik heb wel een goed gevoel bij zijn persoonlijkheid, heel erg leuk, maar ben wat minder enthousiast over wat hij verder te bieden heeft.
Hij zei ook dat hij nog nooit met een meisje zoals ik had gedate en dat hij daar best onzeker van werd, in de zin van ik heb alles goed voor elkaar. Ik merk wel dat hij open staat voor nieuwe dingen en hij vind mij heel erg leuk, dat is natuurlijk altijd een fijn gevoel. Ben benieuwd!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:28

sabine1979 schreef:
Update van mijn date :\
Hij zou mij gistermorgen wakker bellen om 8 uur, gelukkig wel de wekker gezet.
Heb tot 13 uur moeten wachten op een berichtje van hem, kreeg toen een berichtje dat hij wakker was |o
Gisteravond zou hij voor 22 uur bellen, jullie raden het al, geen telefoontje gehad.
Zag vanmorgen dat hij om 23.45 een berichtje had gestuurd, of ik nog wakker was...
Uhhh nee dus, hij wist dat ik vroege dienst had :Z
Krijg je om 6.15 een berichtje; W
Werkse dadelijk schatje.
Ik ga ook zo weg, waarom ik gister zo stil was? Ben toch niet boos? Je zit ergens mee?

Ik heb hem gister een berichtje gestuurd: dat ik het niet leuk vind dat hij niet belde om 8 uur, en pas om 13 uur zijn bed uitkomt!!!
Dus gister weer beloofd om te bellen, weer niet dus -:(-

Hij moet vanmiddag om 14.15 uur voor controle in het ziekenhuis zijn, heeft een spier gescheurd in zijn schouder, mag daarom ook niet auto rijden.
Ik zie de bui al hangen dat hij voorlopig nog niet mag auto rijden.
Heb hem gezegd dat mijn gevoel zei, dat hij nog niet zal mogen auto rijden. Vraagt hij waarom ik dat denk.. Ik zeg; dat zegt mijn gevoel. Zegt hij; hoe gaan we het dan doen?
Ik heb hem al 3 x of naar huis gebracht, of opgehaald. Het is niet naast de deur, 60 km 45 min rijden.

Wat moet ik hiermee?????

Er bestaan ook treinen????? Je hoeft toch niet voor taxi te spelen?? :=
Date heeft geen rijbewijs en ik heb wel een rijbewijs maar geen auto... er zijn altijd manieren om bij elkaar te komen???

Gewoon zien hoe het loopt LilChar! :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:35

LC, dat leeftijdsverschil is echt prima te doen als je verder goed overeenkomt :j Ligt er wel een klein beetje aan in welke leeftijdsfases jullie zitten (als jij nog elk weekend uitgaat en hij altijd thuis bv), maar als dat overeenkomt is dat leeftijdsverschil amper merkbaar. Daar zou ik zeker niet teveel over twijfelen :D Wel goed dat hij open is over dat hij onzeker werd, hopelijk is de spanning er een beetje af nu jullie elkaar gezien hebben. Gewoon lekker rustig daten en dan krijg je vanzelf een idee welke kant je gevoel opgaat :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:38

Trouwens Hilde hoe pakte je date het gisteren op dat je toch wou dat hij niet wou blijven slapen?? Wel goed??

En ga met Hilde mee!! Leeftijd hoeft geen issue te zijn :D Maar snap dat een kind dat wel kan zijn..... ik zoek ook bewust iemand die kinderloos is... je hebt anders toch altijd met de ex te maken, en ik wil zelf graag kinderen als het me gegund is... doe ik toch liever met iemand die er nog geen heeft :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:49

Ja, gelukkig. Hij bleef nog even proberen (als je me nou zoent weet je het zeker), maar hij ging er wel goed mee om en wilde me ook respecteren. Ik hoop dat hij of betere foto’s gaat plaatsen, of weer wordt zoals hij op zijn foto’s is als hij zich hierover schaamt/onzeker voelt. Dat zou ik hem echt gunnen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:55

Voor mij waren kinderen geen dealbreaker. Maar het is toch moeilijker dan ik dacht vooraf dus ik snap jullie goed.