Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:[ [url=m/5DdFoa.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nYoshP.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn hond doet het ineens fantastisch goed, normaal heb ik met de paarden rond de 125 likes.... en de honden blijven vaak hangen rond de 100.
Ik snap er niks van
Qimm schreef:saskiaojan schreef:[ [url=m/5DdFoa.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nYoshP.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn hond doet het ineens fantastisch goed, normaal heb ik met de paarden rond de 125 likes.... en de honden blijven vaak hangen rond de 100.
Ik snap er niks van
Dan sta je waarschijnlijk op een gunstige plek bij de hashtags. Ik heb vaak tusede 60-100 likes en nu al een paar uitschieters naar 200+ (met grotendeels dezelfde hashtags) geen idee. Gewoon leuk vinden
saskiaojan schreef:_mjwb schreef:Ik doe ook maar wat en dan zie ik het wel. Tot nu toe in drie dagen tijd 77 volgers en gemiddeld 30 likes. Ik vind het best. Als ik maar plezier uit mijn account haal
Precies! Ik moet soms heel hard lachen om mijn eigen filmpjes of foto’s en daar doe ik het voor.
horserider22 schreef:Hebben jullie tips om een beginnend Instagram account te laten groeien?
Lijk met mijn fotografiepagina @juliadelangenfotografie te blijven steken rond de 70 volgers en zou het leuk vinden een keer de 100 aan te tikken
Amethyst_ schreef:Ja, bij 2 van de 3 plaats ik gewoon foto's omdat ik mijn mooie, leuke grappige foto's wil delen.
M'n 3e account hoop ik wel een beetje geld mee te verdienen al is het maar voor ernaast. Dat is best een struggle als het dan achterblijftIk heb nu bij wijze van test een promotie van 7 dagen voor 1 euro per dag. Levert me nu na 1,5 dag echt wel meer likes op, en 4 volgers ofzo. Dus dat kan best interessant zijn, hoewel ik er nog geen reet aan heb als ik vervolgens niks omzet
wilmatj schreef:Amethyst_ schreef:Ja, bij 2 van de 3 plaats ik gewoon foto's omdat ik mijn mooie, leuke grappige foto's wil delen.
M'n 3e account hoop ik wel een beetje geld mee te verdienen al is het maar voor ernaast. Dat is best een struggle als het dan achterblijftIk heb nu bij wijze van test een promotie van 7 dagen voor 1 euro per dag. Levert me nu na 1,5 dag echt wel meer likes op, en 4 volgers ofzo. Dus dat kan best interessant zijn, hoewel ik er nog geen reet aan heb als ik vervolgens niks omzet
Sorry maar dat zou ik echt de moeite niet waard vinden, na 1.5 dag heb ik zoizo wel 1 tot 10 volgers erbij. Dan vind ik geld neerleggen voor promotie het zeker niet waard. Welk account promoot je in dit geval?
Lau schreef:Indd volg je veel mensen in de zelfde doelgroep? Heb je wel eens geprobeerd om een groter account bijv een product te sponseren voor een promo en eventueel een give away?
Lau schreef:Een product studio kan je heel cheap op Ali expres bestellen Marit hilarius heeft daar ooit een review over gedaan op haar YouTube. Misschien is dat interessant.
Maar probeer eens een groot account te benaderen, ik zelf vind samenwerken me zomora.horses heel fijn. Zij is echt heel lief en heeft een account met veel bereik.
Misschien kan je haar bijv een product sponsoren en zo krijg jij ook weer meer volgers.