Geiten, ik heb 2 veulens te danken aan mijn geit. De een loopt hier wel nog rond, was een goede combi geweest.
Maar nee, 5 draden elektriciteit en ursusdraad en hij ontsnapte nog. Kon geen moment zwijgen want riep constant om mij. Appelbomen werden met de grond gelijk gesnoeid, alle bloemetjes weg,...
Tot hij ook mn veulens bang maakte en de kudde aan de stal stond met hem en mijn veulens uitgedroogd en vol schrik nog in de wei. Dan heb ik hem herplaatst. Andere geiten moest hij overigens niets van weten. Maar ik kon er wel zo los mee gaan wandelen.
Marcella, ga ik ook eens proberen! Dank je.
Ik heb hier proberen te mulchen maar ons gras en onkruid is hardnekkig. Groeit er onder gewoon door en je ziet zo het hooi omhoog gaan.
Hier onze moestuin of eerder onkruidtuin zelf, we blijven maar maaien.
Links aardappelen en look. Rechts in de lange strook, rode ui, radijs, bonen, prei en selder.
[ [url=m/5MkLrA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links bloemkool die al een aanval van de varkens heeft gehad.
Rechts/midden op kop een mini appelboom, rabarber, frambozen, jenevers en blauwe bes. In de bloempot munt.
[ [url=m/GHQcOI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Midden tussen het onkruid aardbeien, daar achter komen de pompoenen en helemaal rechts staan de courgetten met vooraan wat kruiden en langs de draad komen de snijbloemen al boven.
[ [url=m/9b2WUE.jpg]Afbeelding[/url] ]