Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:14

Goof schreef:
Leuk hoor, lekker op date. Goed voor je ego :D

tenzij ze beiden na die dates afhaken, dan is het een extra trap op mijn ego :+

Goof

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:15

Voorlopig heb je 2 mannen die in je geïnteresseerd zijn!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:17

Ik weet precies hoe Anne haar voelt :+ Ik had tinder ook weer gedownload, alleen voor de afleiding en ik was echt niet op zoek naar iemand. Maar juist dan kom je mensen tegen ofzo, want ik heb nu 2 hele leuke matches. Denk dat sowieso bij 1 wel een date in zit, iig als het aan hem ligt.
Het voelt alleen alsof ik M zomaar inruil, terwijl dat echt niet zo is.
Maar als hij er nu weer over begint dan ga ik het misschien toch wel doen :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:34

Sterkte nimber.. :(

Anne wat leuk!

Degene die ik nu mijn vriend noem, komt niet via tinder. Start was niet zo goed, maar nu is het top <3 Ik blijf uiteraard meelezen :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:15

Kijk geryon
Dat zijn de leuke berichten
Tinder heeft toch vaak gecompliceerde dingen hoor
Ben er zelf niet van overtuigd dat ik " hem " daar ga vinden
Maar we gaan t zien

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:51

Geryon schreef:
Sterkte nimber.. :(

Anne wat leuk!

Degene die ik nu mijn vriend noem, komt niet via tinder. Start was niet zo goed, maar nu is het top <3 Ik blijf uiteraard meelezen :D

Leuk leuk!! een slechte start zegt dus niks haha..

Even offtopic... maar er gebeuren altijd rare dingen als ik ga stappen :+ zo liep ik vrijdag na het stappen de broodjeszaak in, zitten daar 2 jongens en een meid. Ik bestel m'n broodje, kijk om heen, zie ineens dat ik met 1 van die jongens ooit jaaaaaren terug 1 keer gezoend heb in de kroeg. Daarna nooit meer gezien en gesproken. Ik zeg hoi, hij ook, ik keer me weer om. Vervolgens zie ik die jongen en die meid over mij smoezen, naar me kijken, die meid loopt wat onrustig heen en weer. Ik dacht, het zal wel.

Krijg ik mijn broodje, loop naar buiten, zet net 2 stappen buiten en krijg toch ineens een douw van achter! Staat die meid tegen me te schreeuwen: hij is van mij hoor, en rent zo weg :wow: ik was gewoon te verbaasd om ook maar iets te doen _O- sommige mensen sporen toch echt niet hoor.... :roll: de jongen kwam er achteraan gerend, bood zijn excuus aan me aan en vertelde dat het zijn vriendin is en ging er achteraan. Moest het even kwijt haha :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:05

Hahahaha, wat een stunt _O-

Mara, herkenbaar verhaal. Lastig he. Wat wil je er zelf mee?

Geryon, leuk! :D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:09

Hoeveel mannen hebben wel niet bindingsangst?! Ik ben er nu ook met een aan het appen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:12

Ik denk eigenlijk dat heel veel mensen, niet alleen mannen, het woord bindingsangst snel laten vallen als ze niet zeker weten wat ze willen of twijfels hebben. Best vervelend voor mensen die echt bindingsangst hebben, want ik weet uit eigen ervaring dat het heel naar is als mensen je niet geloven als je aangeeft dat je het echt eng vindt om je open te stellen voor iemand.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:13

Ik heb er ook eentje die jarenlang zich aan niemand wilde binden! Toen wij elkaar tegenkwamen waren we na twee weken al een koppeltje :D Daarom geloof ik niet dat er zoveel mannen zijn met bindingsangst. Er zullen er vast een paar tussen zitten, maar het blijkt toch ook wel een goed excuus om toch nog wat vrijheid te houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:21

Ik heb er ook wel een beetje last van. En ik ben echt heel gek op mijn vriend en wil never nooit meer iemand anders. (bah :') ) Maar ik vind woorden als "schoonouders" gewoon heel eng en naar. :brr:

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:23

anne_bento schreef:
Leuk leuk!! een slechte start zegt dus niks haha..

Even offtopic... maar er gebeuren altijd rare dingen als ik ga stappen :+ zo liep ik vrijdag na het stappen de broodjeszaak in, zitten daar 2 jongens en een meid. Ik bestel m'n broodje, kijk om heen, zie ineens dat ik met 1 van die jongens ooit jaaaaaren terug 1 keer gezoend heb in de kroeg. Daarna nooit meer gezien en gesproken. Ik zeg hoi, hij ook, ik keer me weer om. Vervolgens zie ik die jongen en die meid over mij smoezen, naar me kijken, die meid loopt wat onrustig heen en weer. Ik dacht, het zal wel.

Krijg ik mijn broodje, loop naar buiten, zet net 2 stappen buiten en krijg toch ineens een douw van achter! Staat die meid tegen me te schreeuwen: hij is van mij hoor, en rent zo weg :wow: ik was gewoon te verbaasd om ook maar iets te doen _O- sommige mensen sporen toch echt niet hoor.... :roll: de jongen kwam er achteraan gerend, bood zijn excuus aan me aan en vertelde dat het zijn vriendin is en ging er achteraan. Moest het even kwijt haha :+

Wauw :') Arme jongen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:23

MarlindeRooz schreef:
Ik heb er ook wel een beetje last van. En ik ben echt heel gek op mijn vriend en wil never nooit meer iemand anders. (bah :') ) Maar ik vind woorden als "schoonouders" gewoon heel eng en naar. :brr:

Maar schoonouders kunnen ook gewoon heel eng en naar zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:24

MarlindeRooz schreef:

Dat is best normaal imo. In mijn geval gaat het om onbewuste zelfsabotage (mannen kiezen waarvan ik weet dat het nooit goed af kan lopen) en het actief dwarsbomen van de situatie als het wel zou kunnen. Ik raak gewoon op een gegeven moment in een paniekmodus, ik heb een aardig 'rugzakje' en ik merk dat ik blokkeer op het moment dat ik moet gaan vertellen waarom ik anders op bepaalde dingen reageer dan anderen. Constant bang dat ik erdoor afgewezen word, dat iemand het niet begrijpt, boos op me wordt of het niet wil horen. Dus ga ik zelf op de rem staan en kap ik de boel af voordat het zo ver is.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:25

Heb jullie verhalen even teruggelezen Anne en Florence, inderdaad heel herkenbaar dus haha! Ben benieuwd of hij nog eens bij je aanklopt Anne, lijkt me in ieder geval een moeilijke situatie. En je kan toch bijna niet geloven dat er zulke jaloerse figuren bestaan als dat meisje bij jou afgelopen weekend :')

Gelukkig is in mijn geval het woordje bindingsangst niet gevallen, wel denk ik dat er wat angst meespeelt maar goed. Wat ik zelf wil Jibbel, ik zou heel graag gewoon officieel een setje zijn, maar ik wil hem zeker niet pushen, dat is geen goede basis om op te bouwen in mijn ogen. Maar straks zal ik toch wel voor mijzelf moeten gaan kiezen als het zo door blijft gaan.

Yvanka als het nu op je pad komt en het is leuk, waarom niet? Je niet bezwaard voelen om M hoor!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:26

Relaxed schreef:
MarlindeRooz schreef:

Maar schoonouders kunnen ook gewoon heel eng en naar zijn :+

Nee die zijn echt super lief!!! Maar gewoon dat maakt het zo serieus en echt!

Het is 2 jaar geleden dat we voor het eerst contact hadden en we hebben een serieuze relatie etc. Maar ik kan het gewoon niet. :')

@Emma
Dat heb ik ook wel even gehad. Iemand dichtbij je laten komen is heel eng en naar soms. Want die mensen kunnen je ook pijn doen. Gelukkig heeft mijn vriend volgehouden en blijft hij rustig en lief. Hoe erg ik me ook gedraag. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:27

Ja, het is heel lastig. Bij mij is het ook zo dubbel, aan de ene kant moet iemand volhouden en rustig blijven maar aan de andere kant werkt dat soms ook averechts. Ik ga me vaak zo gênant achterlijk gedragen dat ik achteraf echt denk damn.. Waar ben je mee bezig geweest? Maar op dat moment heb ik gewoon een soort kortsluiting in mijn hoofd waardoor ik niet meer normaal kan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:28

Ja, dat je echt achteraf denkt :o? ??? Waarom deed ik zo en waar was dat op gebaseerd? %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:32

Ja, precies. Ik heb soms ineens paniek op de raarste momenten.. Een tijdje geleden was ik aan het daten met een jongen, werd om vier uur 's nachts wakker en kreeg het ineens zo bizar benauwd dat ik hem gepeerd ben. Hij schrok zich een ongeluk de volgende ochtend natuurlijk, en ik schaamde me echt dood omdat ik in de auto terug zat en echt dacht Jezus waarom ben ik nou weggegaan. Uiteindelijk wel met hem over gehad en besloten er een punt achter te zetten :+

Bij mij is het dus wel echt bindingsangst te noemen. Dat is gelukkig een van de dingen waarvoor ik nu therapie volg, dus ik ben er wel mee bezig.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:37

He Kim, das balen zeg, jullie hebben net zo'n onwijs gave reis gemaakt. Dat zag ik niet aankomen.

Ik heb een haatliefde verhouding met Tinder, zat leuke matches maar echt he normaal reageren kan dus bijna niemand.....heel duidelijk in mijn omschrijving staan dat ik absoluut niet geinteresseerd ben in ONS, nou ze vliegen me om de oren.

En ik had een onwijs leuke vent op de app, daarna op de whatsapp, bellen, foto's sturen (normale foto's) en dat ging zo een week of drie door. Hij moest op reis voor zijn werk en daar gebeurde van alles. Na een dag of 4 kreeg ik er een soort raar onderbuikgevoel van en ben gaan zoeken, bleek ik verdorie gecatfished te zijn. Ik moest echt heel goed zoeken maar vond de foto's uiteindelijk bij een Spaanse botox dokter, nog steeds heerlijk om te zien maar in een relatie en dus echt niet met mij in contact. HIj reageerde heel netjes maar ook wat geschrokken. Ik de hufter een loeier van een sms gestuurd want volgens mij had ie me de dag ervoor geblokkeerd op de app, maar nooit meer reactie. Blij dat ik er niet in getrapt ben, maar goed hij had ook echt de verkeerde. Ik doe niet aan zielige verhalen maar zoek een oplossing en dat was niet wat hij zocht :D

Heb ik een match met een goed uitziende vent, krijg ik een lap tekst met een uitleg dat ie niet meer doet aan normale kennismakingen maar alleen nog aan lichamelijke. Geen sex maar bijvoorbeeld een uitgebreide massage ipv gezellig een drankje doen. Prachtig hoor, maar niks voor mij.

Vorige week eentje uit de buurt hier, leuk gesprek mee, wel wat op het randje maar nog niet heel verkeerd. Telefoonnummers uitgewisseld, dag niks gehoord, savonds komt ie online en begint nog een soort gezellig maar slaat razendsnel om en begint berichten te typen waar ik niet eens meer tussenkom en te grof voor woorden. Ik heb eerst gevraagd of ie bezopen was maar m daarna een enkeltje naar de prutsmutsen gewenst.....halve zool!

Nu heb ik nog een stuk of tig matches maar het enige wat ik wil is gewoon eerst wat contact en dat lijkt wel bijna onmogelijk......Ik krijg zaterdagochtend een berichtje van 1 die zegt joh zullen we binnenkort eens bellen dus ik reageer met ja leuk en geef mijn nummer maar heb natuurlijk nooit meer iets gehoord. Nou is binnenkort een ruim begrip, dat wel maar ik heb het ene uiterste (direct erbovenop) of het andere uiterste, geen reactie.

Ik weet nog zo net niet wat ik van dat hele Tinder vind, je maakt wel wat mee, dat is waar!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:38

Oh herkenbaar... alleen zijn dat bij van die spontane dingen die niet alleen gebeuren als ik ergens bang voor ben haha. Gelukkig vind mijn vriend ze wel super leuk haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:39

m9ara schreef:
Heb jullie verhalen even teruggelezen Anne en Florence, inderdaad heel herkenbaar dus haha! Ben benieuwd of hij nog eens bij je aanklopt Anne, lijkt me in ieder geval een moeilijke situatie. En je kan toch bijna niet geloven dat er zulke jaloerse figuren bestaan als dat meisje bij jou afgelopen weekend :')

Gelukkig is in mijn geval het woordje bindingsangst niet gevallen, wel denk ik dat er wat angst meespeelt maar goed. Wat ik zelf wil Jibbel, ik zou heel graag gewoon officieel een setje zijn, maar ik wil hem zeker niet pushen, dat is geen goede basis om op te bouwen in mijn ogen. Maar straks zal ik toch wel voor mijzelf moeten gaan kiezen als het zo door blijft gaan.

Yvanka als het nu op je pad komt en het is leuk, waarom niet? Je niet bezwaard voelen om M hoor!

Je verhaal klinkt inderdaad echt als mijn verhaal.. moeilijk is het he -O-
Je zult net als ik voor jezelf moeten gaan kiezen, maar ik weet als de beste hoe moeilijk dat is.. sterkte en mocht je er over willen praten weet je me te vinden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:12

loesje4600 schreef:
Oh herkenbaar... alleen zijn dat bij van die spontane dingen die niet alleen gebeuren als ik ergens bang voor ben haha. Gelukkig vind mijn vriend ze wel super leuk haha

Bij mij was het echt paniek jammer genoeg. De jongen in kwestie kon er wel begrip voor opbrengen maar gaf aan dat hij er niet op zat te wachten om hier veel mee te moeten dealen en ik vond het niet eerlijk om hem daarin te proberen te geruststellen want ik weet zelf ook niet hoe ik ermee om moet gaan en hoe vaak dit nog gaat gebeuren. Hij wou er dus mee stoppen, wat begrijpelijk is maar wel weer meewerkt aan mijn gevoel dat ik niemand moet belasten met de dingen waarmee ik zit.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:17

Emmaa_ schreef:
loesje4600 schreef:

Bij mij was het echt paniek jammer genoeg. De jongen in kwestie kon er wel begrip voor opbrengen maar gaf aan dat hij er niet op zat te wachten om hier veel mee te moeten dealen en ik vond het niet eerlijk om hem daarin te proberen te geruststellen want ik weet zelf ook niet hoe ik ermee om moet gaan en hoe vaak dit nog gaat gebeuren. Hij wou er dus mee stoppen, wat begrijpelijk is maar wel weer meewerkt aan mijn gevoel dat ik niemand moet belasten met de dingen waarmee ik zit.

Ah dat is ook wel erg jammer, inderdaad zou je je toekomstige parnter niet echt als het ware ervoor moeten troosten. Dan voel je je nog schuldiger dat het gebeurt en werkt het juist averechts. Nu dan maar lekker door tinderen voor de prins op het witte paard :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:23

daffodil schreef:
He Kim, das balen zeg, jullie hebben net zo'n onwijs gave reis gemaakt. Dat zag ik niet aankomen.

Ik heb een haatliefde verhouding met Tinder, zat leuke matches maar echt he normaal reageren kan dus bijna niemand.....heel duidelijk in mijn omschrijving staan dat ik absoluut niet geinteresseerd ben in ONS, nou ze vliegen me om de oren.

En ik had een onwijs leuke vent op de app, daarna op de whatsapp, bellen, foto's sturen (normale foto's) en dat ging zo een week of drie door. Hij moest op reis voor zijn werk en daar gebeurde van alles. Na een dag of 4 kreeg ik er een soort raar onderbuikgevoel van en ben gaan zoeken, bleek ik verdorie gecatfished te zijn. Ik moest echt heel goed zoeken maar vond de foto's uiteindelijk bij een Spaanse botox dokter, nog steeds heerlijk om te zien maar in een relatie en dus echt niet met mij in contact. HIj reageerde heel netjes maar ook wat geschrokken. Ik de hufter een loeier van een sms gestuurd want volgens mij had ie me de dag ervoor geblokkeerd op de app, maar nooit meer reactie. Blij dat ik er niet in getrapt ben, maar goed hij had ook echt de verkeerde. Ik doe niet aan zielige verhalen maar zoek een oplossing en dat was niet wat hij zocht :D

Heb ik een match met een goed uitziende vent, krijg ik een lap tekst met een uitleg dat ie niet meer doet aan normale kennismakingen maar alleen nog aan lichamelijke. Geen sex maar bijvoorbeeld een uitgebreide massage ipv gezellig een drankje doen. Prachtig hoor, maar niks voor mij.

Vorige week eentje uit de buurt hier, leuk gesprek mee, wel wat op het randje maar nog niet heel verkeerd. Telefoonnummers uitgewisseld, dag niks gehoord, savonds komt ie online en begint nog een soort gezellig maar slaat razendsnel om en begint berichten te typen waar ik niet eens meer tussenkom en te grof voor woorden. Ik heb eerst gevraagd of ie bezopen was maar m daarna een enkeltje naar de prutsmutsen gewenst.....halve zool!

Nu heb ik nog een stuk of tig matches maar het enige wat ik wil is gewoon eerst wat contact en dat lijkt wel bijna onmogelijk......Ik krijg zaterdagochtend een berichtje van 1 die zegt joh zullen we binnenkort eens bellen dus ik reageer met ja leuk en geef mijn nummer maar heb natuurlijk nooit meer iets gehoord. Nou is binnenkort een ruim begrip, dat wel maar ik heb het ene uiterste (direct erbovenop) of het andere uiterste, geen reactie.

Ik weet nog zo net niet wat ik van dat hele Tinder vind, je maakt wel wat mee, dat is waar!

Precies dit
Dit soort aktief kom ik dus ook tegen
Of gewoon een leuke date gehad
En vervolgens stil ...
zeg dan gewoon t is niks
Haha
Dan weten we dat ook weer