Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ReadTheRulez schreef:Via fb kun je ze ook in meerdere groepen tegelijk plaatsen. Dus eenmaal advertentie aanmaken en dan meerdere groepen aanklikken.
Nadeel vind ik wel dat op sommige groepen de advertentie er pas op verschijnt als het product al verkocht is
upendo schreef:Ik heb iets te koop staan, had iemand geboden. Aangegeven dat ze het mocht hebben. Geen reactie, wel gelezen. Later nog een reactie gestuurd dat ik graag nog even iets hoorde. Gelezen, geen reactie. En ten slotte dat ik het jammer vond dat ik geen reactie heb gekregen en haar bod zou verwijderen. Dat ook gedaan. Gelezen maar niet gereageerd.
Nu biedt iemand anders en nu biedt die niet-reageerder eroverheen. Echt, hou op met me hoor.
upendo schreef:Ik heb iets te koop staan, had iemand geboden. Aangegeven dat ze het mocht hebben. Geen reactie, wel gelezen. Later nog een reactie gestuurd dat ik graag nog even iets hoorde. Gelezen, geen reactie. En ten slotte dat ik het jammer vond dat ik geen reactie heb gekregen en haar bod zou verwijderen. Dat ook gedaan. Gelezen maar niet gereageerd.
Nu biedt iemand anders en nu biedt die niet-reageerder eroverheen. Echt, hou op met me hoor.
upendo schreef:Ben ik een rare verkoper als ik geen zin heb om een lijst met tig vragen (lengte opmeten, opzoeken welk materiaal het is etc etc) uit te zoeken voor een rijbroekje van 5 euro?
Mik het ding wel op een weggeefhoek, dan zijn mensen er ten minste blij mee..