Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 19:59

Oeh... ik heb vanavond een tinderdate! <<)

Met een jongen waar ik sinds 3 weken mee app. En bel. En snapchat. Enz. Hij is 'best leuk', maar ben nog niet laaiend enthousiast. Echter wil ik hem wel een kans geven :) Dus ben benieuwd!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:21

Succes Resistance en Sabini!

Ik had gisteren mn eerste tinderdate ever en omg wat was t leuk. Was best nerveus en heb wel 100x gedacht aan afzeggen maar blij dat ik t gedaan heb. Uiteindelijk bij hem thuis aanbeland voor n filmpje... geen idee waar die film nou over ging :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:37

Wat jammer mirthe, maar wel knap dat je het toch gedaan hebt!

En Tango, ook goed dat je het gedaan hebt! Voor herhaling vatbaar? <<)

Ik heb zoals t nu lijkt 9 december een date O:) Hij studeert op Terschelling, is even lang als ik := En we praten nu sinds gister gezellig haham

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 22:00

mirthheee schreef:
Ik had vandaag afgesproken.. ofja het was elkaar even zien voor 10 minuten. Heb het geloof ik al gelijk verpest :+ ik werd nerveus en ik weet al half niet meer wat ik heb gezegd. Hij vond het iig awkward.

Híj vond het awkward? Dat vind ik dat wel ernstig als hij dat zo specifiek uitdrukt :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 22:06

Yunaa schreef:
mirthheee schreef:
Ik had vandaag afgesproken.. ofja het was elkaar even zien voor 10 minuten. Heb het geloof ik al gelijk verpest :+ ik werd nerveus en ik weet al half niet meer wat ik heb gezegd. Hij vond het iig awkward.

Híj vond het awkward? Dat vind ik dat wel ernstig als hij dat zo specifiek uitdrukt :=

Ja moet zeggen begrijp dan niet goed wat ie awkward vond. Er waren geen stilte momenten.. was gewoon een normaal gesprek (waarbij ik door de lichtelijke nerveusheid misschien wat veel praatte) ik liep niet zoals ik normaal doe knal rood aan oid.. Achja. Ik zie geen vervolg zitten. Hij was al aan het drammen om te meeten. Vroeg gister of ik niet even de les kon skippen ofzo. Ik ben iemand die graag zijn best doet voor school.. skippen zal ik nooit doen. -O-

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 22:47

Yvanka, als iemand studeert op terschelling wat doet hij dan?
ik dacht namelijk dat eilanden altijd alleen maar lagere scholen had :+

dus ben oprecht benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 22:49

Zeevaart gebeuren zit daar toch?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:04

Jaa zeevaart, marinier en dat soort dingen. De school heet maritiem instituut willem barentz :j Studenten zitten daar ook intern, en je moet er rekening mee houden dat ze vaak voor langere tijd op ze zitten.
Normaal plan ik ook nooit zo snel al een date, maar hij is niet zo vaak aan wal en om nou voor een eerste date een bootretour á 30 euro te nemen.. O:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:07

hahahah 9 december snel :+
dat duurt nog drie weken...

zo eerst maar eens proberen elkaars interesse vast te houden..
mij lukt dat echt niet als ik iemand nog nooit heb gezien.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:19

mirthheee schreef:
Yunaa schreef:

Ja moet zeggen begrijp dan niet goed wat ie awkward vond. Er waren geen stilte momenten.. was gewoon een normaal gesprek (waarbij ik door de lichtelijke nerveusheid misschien wat veel praatte) ik liep niet zoals ik normaal doe knal rood aan oid.. Achja. Ik zie geen vervolg zitten. Hij was al aan het drammen om te meeten. Vroeg gister of ik niet even de les kon skippen ofzo. Ik ben iemand die graag zijn best doet voor school.. skippen zal ik nooit doen. -O-

Vreemd ook dat drammen om af te spreken en om te vragen of je een les kan skippen. Iemand die echt gek op je is, zal je juist stimuleren om je best te doen op school en je niet van school afhouden :Y) Next!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:20

9 december duurt nog even, Yvanka :z Tijd genoeg om je nog voor te bereiden :))

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:24

@Mirthhee, jeetje zeg. Super bizar, als iemand mij zo zou behandelen na een date. Of gewoon zou zeggen dat ik awkward was, mag helemaal in de oliebol zakken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:35

Je-zus.

Ik zal niet in detail treden. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:37

Jawel!! En anders per pb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:39

Laten we zeggen dat ik morgen niet kan lopen. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:50

_O- _O- klinkt goed :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:55

Resistance schreef:

Hahaha. Was het zo gezellig? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:06

N0a schreef:
Resistance schreef:

Hahaha. Was het zo gezellig? :Y)

Ja. Maar er is wel oprecht iets bijzonders tussen ons. Hij is ook echt... ja, bijzonder dus. Hoe hij doet, hoe hij kijkt... allemaal van die gekke trekjes. En z'n huis vol met gitaren en motoren enzo...

Ik heb de Tinderloterij gewonnen denk ik.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:30

Bijzonder inderdaad. Ik trek altijd alleen het tinderen loser material aan ;( dus ben benieuwd naar m'n date morgen.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 03:23

En toch vind ik het moeilijk om zo snel in bed te kruipen met iemand, er is veel kans dat het goed gaat maar toch zijn er nog meer verhalen waar het niet goed eindigt.

Noa gewoon je buikgevoel volgen, hopelijk vandaag een super date

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 03:35

Ach, ik ben ook meteen het bed ingedoken met mijn huidige vriend. Maar die heb ik in het wild ontmoet en wat internetdates betreft zou ik een stuk voorzichtiger zijn.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 07:31

Hij kon niet eerder dan 9 december haha, ander was het waarschijnlijk ook wel eerder gebeurt. Nu zien of hij inderdaad over 3 weken nog leuk is :=

Ik zou zelf ook niet zo snel al met iemand naar bed gaan, maar als het voor jou goed voelt is dat alleen maar mooi!

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 08:52

Gewoon doen wat je gevoel aangeeft wat goed is. Ik ben ook wel eens op de 1e of 2e date met iemand in bed gekropen. Het is eigenlijk altijd wel goed gegaan dat ik langere tijd samen was met die persoon. Op 1x na dat was eenmalig maar dat kan altijd gebeuren.

Als het voor jou maar goed voelt!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 09:46

Goed bezig Resistance :D <<)

Direct het bed induiken... ach. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Heel bewust een ONS is niet echt mijn ding, maar geen relatie hebben en het verder wel... gezellig ;) hebben vind ik prima. En soms valt dat tegen, of verdwijnt iemand als nog. Maar soms is het ook gewoon heel erg leuk, ongecompliceerd en kom je alsnog goed aan je trekken :))

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 09:54

Berdien schreef:
Goed bezig Resistance :D <<)

Direct het bed induiken... ach. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Heel bewust een ONS is niet echt mijn ding, maar geen relatie hebben en het verder wel... gezellig ;) hebben vind ik prima. En soms valt dat tegen, of verdwijnt iemand als nog. Maar soms is het ook gewoon heel erg leuk, ongecompliceerd en kom je alsnog goed aan je trekken :))

Er is ook niks mis mee, zeker voor jou en hoe je erin staat ( :') ik hou er van).

Maar ik bedoel gewoon tinder mannen hun verhaaltjes vullen wel eens gaatjes :D en als je een relatie wil en interesse hebt is het soms pijnlijk.
Betekend ook niet dat het slecht moet gaan, maar voorzichtigheid is nooit fout.
Maar inderdaad, buikgevoel volgen en lekker genieten!

Zijn er nog leuke dates geweest?