Met een jongen waar ik sinds 3 weken mee app. En bel. En snapchat. Enz. Hij is 'best leuk', maar ben nog niet laaiend enthousiast. Echter wil ik hem wel een kans geven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:Ik had vandaag afgesproken.. ofja het was elkaar even zien voor 10 minuten. Heb het geloof ik al gelijk verpestik werd nerveus en ik weet al half niet meer wat ik heb gezegd. Hij vond het iig awkward.
Yunaa schreef:mirthheee schreef:Ik had vandaag afgesproken.. ofja het was elkaar even zien voor 10 minuten. Heb het geloof ik al gelijk verpestik werd nerveus en ik weet al half niet meer wat ik heb gezegd. Hij vond het iig awkward.
Híj vond het awkward? Dat vind ik dat wel ernstig als hij dat zo specifiek uitdrukt
mirthheee schreef:Yunaa schreef:Híj vond het awkward? Dat vind ik dat wel ernstig als hij dat zo specifiek uitdrukt
Ja moet zeggen begrijp dan niet goed wat ie awkward vond. Er waren geen stilte momenten.. was gewoon een normaal gesprek (waarbij ik door de lichtelijke nerveusheid misschien wat veel praatte) ik liep niet zoals ik normaal doe knal rood aan oid.. Achja. Ik zie geen vervolg zitten. Hij was al aan het drammen om te meeten. Vroeg gister of ik niet even de les kon skippen ofzo. Ik ben iemand die graag zijn best doet voor school.. skippen zal ik nooit doen.
N0a schreef:Resistance schreef:Laten we zeggen dat ik morgen niet kan lopen.
Hahaha. Was het zo gezellig?
Berdien schreef:Goed bezig Resistance![]()
![]()
Direct het bed induiken... ach. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Heel bewust een ONS is niet echt mijn ding, maar geen relatie hebben en het verder wel... gezellighebben vind ik prima. En soms valt dat tegen, of verdwijnt iemand als nog. Maar soms is het ook gewoon heel erg leuk, ongecompliceerd en kom je alsnog goed aan je trekken