Oh oh, niet goed.. Maar ik hou er zo van.
Dus ik klets zo af en toe graag mee

Ik was dus mee zaterdag naar Duizendpoot, zo mooi daar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Zooo, mr Grey op mijn blog![]()
http://kaarskop.weebly.com/blog/kringle-candle-grey
Al best wat artikelen zo, ik heb nog meer posts klaar staan, maar ik spaar ze even zodat ik niet ineens 3 artikelen online heb vandaag
friendly schreef:Ik heb zaterdag (dacht ik) een bestelling geplaatst bij WME en gister bij PS..Maar bij PS ook niet-melts... En niet veel. Maar toch. De bestelling is er. Kreeg al vrij snel van WME een mail dat het pakket klaargemaakt was voor verzending. Had rekening gehouden met op z'n vroegst maandag verzenden dus was blij verrast.
Ik denk overigens wel dat ik voornamelijk bij WME zal bestellen en niet zo vaak meer tot zelden bij PS. Zij heeft niet een heeeeel uitgebreid assortiment + haar melts blijven een beetje hetzelfde. WME maakt nog best vaak nieuwe melts en heeft een enorm wisselend assortiment. Dan is het leuk bestellen omdat je steeds je favo geurtjes kan bestellen en weer wat nieuws kan proberen. Dus dat is gelijk weer ff een pluim voor jou WME. Zeker icm met je prijzen
Picture or it didn't happen
Nessah schreef:Ik dacht, ik kom weer eens online op Bokt.. Na de verhalen dat hier ook een waxmelt topic was..
Dus ik klets zo af en toe graag meeIk ben Agnes, en verslaafd aan waxmelt. Door Lisitano begonnen, kreng.
![]()
Ik was dus mee zaterdag naar Duizendpoot, zo mooi daarEn nu ben ik blut.
Skessa_ schreef:Hahahaha wat heb je allemaal gekocht?
Nessah schreef:Skessa_ schreef:Hahahaha wat heb je allemaal gekocht?
Ehm.. Ik heb mij nog ingehouden hoor..
3 tabletten waxmelt van Village Candl
Cozy home, Tea time en Raspberry Rose tea.
2 van Goose Creek
Strawberry jam en nog 1 weet zo even niet haha.
Dan nog 6 tarts van YC
Dan de Parisian cafe van country candle
en nog een limited edition grote Jar van village candle de Sweet nectar.
En nu kan mijn waxmelt kast ( ja ik heb een speciale waxmelt kast) niet meer dicht.
Mijn kaarsen staan ergens op een plank in een andere kast... Ik moet marktplaats maar weer even bekijken voor nog een kast erbij.
DeMolenhoek schreef:Lisitano: Wauw, jij gaat opeens vlot!
Agnes: Dat Kreng heeft jou wel wat godelijks leren kennen
Lisitano schreef:DeMolenhoek schreef:Lisitano: Wauw, jij gaat opeens vlot!
Agnes: Dat Kreng heeft jou wel wat godelijks leren kennen
Oeh, hoe is Sea Salt Caramel?
Ik probeer 4 artikelen per week te posten![]()
Mensen moeten wel af en toe willen kijken, gisteravond ben ik bezig geweest aan mijn eigen domeinMijn vriend bouwt er deze week iets moois van en dan hoop ik ook mee te kunnen met Bloglovin' etc.
Deze week komt er weer een YC USA exclusive, de VC Coffee Bean en een GC jar.
Misschien ook wel een reguliere YC.
Ik zag dat ik nog vrij weinig YC tarts over heb
DeMolenhoek schreef:Snap ik het goed dat je jouw blog dus veel groter en proffesioneler wilt aanpakken? Ik probeer 1 post om de 2/3 dagen
waxmeltsenzo schreef:Laat je even weten als der site af is Lisitano??
Skessa_ schreef:Geweldig zo'n kast![]()
Zo groot is m'n huis niet eens
Wat versta je onder weinig tarts? Zie er nog zat op de foto's![]()
Die sea salt caramel had MN zusje besteld. Erg sterk geurtje, zou m zelf niet willen. Beetje too much
Ze had ook die uberschattige kaars met dat gingerbread mannetje. Die vond ik wel erg lekker
Kirja schreef:Ik ben benieuwd naar al jullie fotos van de week!!
Zie weer veel leuks voorbij komen, omdat ik toch nog 2 dingen na gestuurd kreeg van de 1000poot en ik het zonde vond dat ze speciaal daarvoor moest verzendengisteren nog maar een kleine bestelling bij gedaan
![]()
Gisteravond de schrik van mijn leven gehad.. Ben nog steeds van slag.
Loop hier rond als een kip zonder kop en geen geurtje staat me aan vandaag..
Nessah schreef:Ik dacht, ik kom weer eens online op Bokt.. Na de verhalen dat hier ook een waxmelt topic was..
Dus ik klets zo af en toe graag meeIk ben Agnes, en verslaafd aan waxmelt. Door Lisitano begonnen, kreng.
![]()
Ik was dus mee zaterdag naar Duizendpoot, zo mooi daarEn nu ben ik blut.
Kirja schreef:Een paar dronken carnaval vierders vonden het nodig ons raam in te gooien met een bierfles, op 30cm van waar ik met de kleinste van 1,5 op schoot zat.
Toen vriendlief naar buiten ging om verhaal te halen kon er eerst normaal gepraat worden tot 1 van de knapen een klap uit deelde en ze er vervolgens met 3 man boven op hem vlogen.
Politie is langs geweest en hebben aangifte opgenomen maar die jongens/mannen waren uiteraard nergens meer te bekennen.
Dat was een behoorlijk heftig avondje dus, en ik kan alleen maar hopen dat ze niet terug komen.