Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:53

Dorus schreef:
Eerder furieus.
Vroeg naar bed omdat ik een beetje ziekig ben. Ben net lekker weg in dromenland, wordt ik wakker van een ijskoude vinger op m'n wang. En wordt er iets op m'n nachtkastje gezet. "Het is warm, maar geen thee" en ik begin al te vrezen dat hij mijn anijs open gemaakt heeft.
De combinatie van dat hij mij wakker gemaakt heeft en mijn vermoeden van wat hij nog meer gemaakt heeft maakt mij zo kwaad dat ik niet meer terug in slaap kan komen. Uiteindelijk draai ik me maar om om tot de ontdekking te komen dat er inderdaad een mok op mijn nachtkastje staat en mijn neus verteld mij al snel dat hij inderdaad anijsmelk gemaakt heeft. En bij de eerste slok proef ik dat hij heel roaal is geweest met die anijsblokjes. Jawel, je leest het goed, hij heeft gewoon 4 van MIJN anijsblokjes in een beker melk gegooid. Ja, blokjes ja, die al in geen jaren meer te koop zijn en die ik heel bewust achter gehouden heb voor wanneer ik ze nodig heb.

En nou kan ik niet meer slapen want ik heb een klotsbuik van die anijsmelk die ik natuurlijk verplicht was op te drinken, want wie gooit er nou anijsmelk met blokjes weg?

[ Afbeelding ]

Niet tof, maar de intentie is wel lief :=.
Is dit iets? Of ben ik nu een barbaar?
https://dailyhealthshop.nl/product/6612 ... gKy6PD_BwE

Mijn buurman die zich drukmaakt om 'zijn' parkeerplaats die misschien volgezet wordt met een container omdat ze bij mij de badkamer gaan doen. Vandaag is de dixie gezet en meneer staat acuut bij ons op de stoep (ik was niet thuis) en alle buren moeten het ook direct horen.... Ik maak de planning niet, ik bepaal niet waar de dingen komen te staan. Dat doet de woningbouw. Maar leuk als hij wil dat de dixie verzet wordt, weet de hele straat straks als wij even naar het toilet moeten... Oh wat zou ik nu graag gaan verhuizen zeg. Moet zo nog bij 'm langs {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Het is geen officiële parkeerplaats, hij heeft er gewoon bestrating gelegd en sindsdien zijn wagen neergezet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:12

Jikkeee schreef:
Niet tof, maar de intentie is wel lief :=.
Is dit iets? Of ben ik nu een barbaar?
https://dailyhealthshop.nl/product/6612 ... gKy6PD_BwE

Tsja, lief, dat wel, maar het bewijst maar weer eens temeer dat meneer niet kan luisteren. Ik was nog geen half uur ervoor naar boven gegaan met de mededeling dat ik ging slapen omdat ik zo moe was. En even ervoor toen we uit de auto stapten had ik hem ook al verteld dat ik dusdanig moe was dat echt al mijn aandacht en energie nodig heb om 1 ding tegelijk te doen.

Bedankt voor de link, maar die anijsblokjes van de ruiter zijn niet te evenaren. Zelfs hun eigen anijsstaafjes die ze tegenwoordig in het assortiment hebben redden het niet.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:22

Balen! En wat onwijs stom dat ze die uit het assortiment hebben gehaald.. Ik moest er laatst nog aan denken, maar besloten niet naar ze te gaan zoeken. Gelukkig dus niet voor niks gezocht, maar soms zou ik ze best graag nog wel willen hebben.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:28

Dorus schreef:
Eerder furieus.
Vroeg naar bed omdat ik een beetje ziekig ben. Ben net lekker weg in dromenland, wordt ik wakker van een ijskoude vinger op m'n wang. En wordt er iets op m'n nachtkastje gezet. "Het is warm, maar geen thee" en ik begin al te vrezen dat hij mijn anijs open gemaakt heeft.
De combinatie van dat hij mij wakker gemaakt heeft en mijn vermoeden van wat hij nog meer gemaakt heeft maakt mij zo kwaad dat ik niet meer terug in slaap kan komen. Uiteindelijk draai ik me maar om om tot de ontdekking te komen dat er inderdaad een mok op mijn nachtkastje staat en mijn neus verteld mij al snel dat hij inderdaad anijsmelk gemaakt heeft. En bij de eerste slok proef ik dat hij heel roaal is geweest met die anijsblokjes. Jawel, je leest het goed, hij heeft gewoon 4 van MIJN anijsblokjes in een beker melk gegooid. Ja, blokjes ja, die al in geen jaren meer te koop zijn en die ik heel bewust achter gehouden heb voor wanneer ik ze nodig heb.

En nou kan ik niet meer slapen want ik heb een klotsbuik van die anijsmelk die ik natuurlijk verplicht was op te drinken, want wie gooit er nou anijsmelk met blokjes weg?

[ Afbeelding ]

Het is goed en lief bedoeld :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:55

Die anijsblokjes zijn zoooo lekker! Die mis ik ook ;(

Ik erger me aan mijn mate van emotioneelheid vandaag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:10

Ik heb meteen een beker melk met anijs gemaakt. :9 was vergeten dat ze in de keukenla liggen. Ik vind de staafjes precies zo smaken als de blokjes vroeger.

Ik heb me geërgerd aan dat alles en iedereen tegenwoordig maar met zijden handschoentjes moet worden aangepakt, alsof mensen van poppenstront zijn. Op normale wijze kan imo echt wel gezegd worden dat iets niet gewenst is.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:16

Ik irriteer me aan die puist die in ene op komt zetten

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:23

Meile schreef:
Ik irriteer me aan die puist die in ene op komt zetten

Ja maar echt :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:29

Dat mijn benen vol met blauwe plekken zitten. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:30

Dat vandaag echt zo mijn dag niet was. En ik huilend in bed wil liggen met chips em chocola.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:53

Lau schreef:
Dat vandaag echt zo mijn dag niet was. En ik huilend in bed wil liggen met chips em chocola.

Wat houd je tegen schat. Ik zeg doen!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:06

Ik neem altijd een happy meal bij de mac omdat menu’s te veel zijn. En er zat een kindje naast me die telkens naar mn happy meal doos aan het wijzen was dus besloot ik het speeltje aan hem te geven. Zegt zn moeder “ja pak maar aan” en trok zoontje mee de buggy in.

Euhm oke dankjewel? Het is niet dat het mij geld heeft gekost ofzo maargoed je kan wel dankjewel zeggen..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:13

Gosh, ik haat dat soort moeders. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:14

SavannahNx schreef:
Ik neem altijd een happy meal bij de mac omdat menu’s te veel zijn. En er zat een kindje naast me die telkens naar mn happy meal doos aan het wijzen was dus besloot ik het speeltje aan hem te geven. Zegt zn moeder “ja pak maar aan” en trok zoontje mee de buggy in.

Euhm oke dankjewel? Het is niet dat het mij geld heeft gekost ofzo maargoed je kan wel dankjewel zeggen..

Ze klinkt sws al niet als een prettig mens.... Arm kind.

Wat mij tegen houdt zijn mijn goede voornemens -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:20

Lau schreef:
SavannahNx schreef:

Ze klinkt sws al niet als een prettig mens.... Arm kind.

Wat mij tegen houdt zijn mijn goede voornemens -O-

Screw die goede voornemens, cheat life.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:30

Food is life Lau. Idd screw it

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:51

Steeph schreef:
Screw die goede voornemens, cheat life.

...dat ik hier op Bokt soms ECHT de "like"knop mis....

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 03:06

Dat ik niet kan stoppen met hoesten en hierdoor mijn slaap kwijt ben.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 04:35

Dat ik een vlucht bij Delta had geboekt maar een KLM toestel krijg. :')
Delta heeft super leuke films om onderweg te kunnen kijken, KLM heeft veel minder uitzoek. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:12

Dat de kat al sinds 5 uur vanochtend aan het rondkloten is en ik daardoor kostbare slaap misloop terwijl ik al ziekig ben en straks moet werken..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:48

Dat ik zenuwachtig ben voor de afspraak met de neurochirurg straks :c

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:52

Tigress schreef:
Dat ik zenuwachtig ben voor de afspraak met de neurochirurg straks :c

Sterkte straks!

Ik erger me aan die regen, die eindeloze rot regen! Paarden vinden het inmiddels ook vervelend en uitmesten buiten is al helemaal niet leuk meer. Ik wil zomer!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:01

Aan mijn prikkelbaarheid de laatste tijd :/

Herfstdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 14:21

Dat mijn contract niet verlengd word en ik nu echt eventjes niet weet hoe ik het allemaal nog moet rondbreien..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 14:42

Dat mijn vriend zijn baan kwijt :n