Dorus schreef:Eerder furieus.
Vroeg naar bed omdat ik een beetje ziekig ben. Ben net lekker weg in dromenland, wordt ik wakker van een ijskoude vinger op m'n wang. En wordt er iets op m'n nachtkastje gezet. "Het is warm, maar geen thee" en ik begin al te vrezen dat hij mijn anijs open gemaakt heeft.
De combinatie van dat hij mij wakker gemaakt heeft en mijn vermoeden van wat hij nog meer gemaakt heeft maakt mij zo kwaad dat ik niet meer terug in slaap kan komen. Uiteindelijk draai ik me maar om om tot de ontdekking te komen dat er inderdaad een mok op mijn nachtkastje staat en mijn neus verteld mij al snel dat hij inderdaad anijsmelk gemaakt heeft. En bij de eerste slok proef ik dat hij heel roaal is geweest met die anijsblokjes. Jawel, je leest het goed, hij heeft gewoon 4 van MIJN anijsblokjes in een beker melk gegooid. Ja, blokjes ja, die al in geen jaren meer te koop zijn en die ik heel bewust achter gehouden heb voor wanneer ik ze nodig heb.
En nou kan ik niet meer slapen want ik heb een klotsbuik van die anijsmelk die ik natuurlijk verplicht was op te drinken, want wie gooit er nou anijsmelk met blokjes weg?
[ Afbeelding ]
Niet tof, maar de intentie is wel lief

Is dit iets? Of ben ik nu een barbaar?
https://dailyhealthshop.nl/product/6612 ... gKy6PD_BwE
Mijn buurman die zich drukmaakt om 'zijn' parkeerplaats die misschien volgezet wordt met een container omdat ze bij mij de badkamer gaan doen. Vandaag is de dixie gezet en meneer staat acuut bij ons op de stoep (ik was niet thuis) en alle buren moeten het ook direct horen.... Ik maak de planning niet, ik bepaal niet waar de dingen komen te staan. Dat doet de woningbouw. Maar leuk als hij wil dat de dixie verzet wordt, weet de hele straat straks als wij even naar het toilet moeten... Oh wat zou ik nu graag gaan verhuizen zeg. Moet zo nog bij 'm langs