Lous schreef:Of ze wist niet wat ze moest zeggen, of haar fietsband lek was of haar auto kapot.
Hahahaha, zie net dat ze een berichtje stuurde, of we het niet even konden brengen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love__mandy schreef:Lous schreef:Of ze wist niet wat ze moest zeggen, of haar fietsband lek was of haar auto kapot.
Hahahaha, zie net dat ze een berichtje stuurde, of we het niet even konden brengen![]()
Sammie schreef:Brengen? ja natuurlijk.. 5 euro benzinegeld
opgeschoten puber zeker.
love__mandy schreef:Sammie schreef:Brengen? ja natuurlijk.. 5 euro benzinegeld
opgeschoten puber zeker.
Zei mijn ma ook al, die zei zal ik zeggen dat dat goed is, maar dan wel 5 euro benzine geld. En echt, ze woont ook in het dorp en zo groot is het dorp niet eens![]()
Ik laat wel weten of ze het vandaag alsnog op komt halen. Ze praat ook heel raar, met ff en geeft korte antwoorden. Toen mijn moeder vroeg hoelaat ze wilde komen zei ze ''avond'' beetje apart allemaal
MarvanTom schreef:Loolotte schreef:Als je in hetzelfde dorp woont, loop je toch gewoon?
Wat ik al eerder zei: het WebShopSyndroom.
Alles willen hebben, maar er geen moeite voor willen doen.
Niks halen: brengen die spullen!
love__mandy schreef:Ze vraagt nu weer ''Ja kan het gebracht woorden'' Ik denk dat ze dyslectisch is, of gewoon niet zo goed in nederlands.... Ze maakt echt onwijs veel fouten. Ze zei er ook nog bij dat ''hun fietsen erg raar deden''
OMG, nu zegt ze dat mijn ma ''haar grote bek moet houden'' het moet toch niet gekker worden he....
Anoniem schreef:Heel jammer, vooral vervelend voor haar, maar wat vinden jullie dat ik moet doen?
Alja schreef:tja ik vind dat je servies niet in een zak kunt verzenden en dat je het moet vergoeden!
Basilicium schreef:Anoniem schreef:Heel jammer, vooral vervelend voor haar, maar wat vinden jullie dat ik moet doen?
Jezelf sympathiek opstellen, maar verder is zoiets het risico van verzenden. Zeker in het geval van servies. De koper had ook kunnen kiezen voor ophalen, of als je dit niet als optie aanboodt om helemaal niet aan de koop te beginnen. Het is inderdaad wel heel spijtig, maar zichtbaar buiten jouw schuld om. Misschien heeft de pakketdienst die je gebruikte hier regelingen m.b.t. vergoeding voor? Dit lijkt me dan echter iets wat de koper met die pakketdienst moet regelen. Als je een bedrijf was, zou ik het nog een ander verhaal vinden, maar ik neem aan dat je dit servies als particulier uit handen hebt gegeven.
Alja schreef:ja maar je bent als verkoper verantwoordelijk voor de verzending.