Over die persbureaus trouwens, hoe benader je zo'n bureau? Kan ik gewoon mailen met "Hoi, ik heb een blog over... willen jullie me op de hoogte houden/mag ik in jullie mailing lijst?" of iets dergelijks? Of werkt dat niet zo makkelijk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
happypaardje schreef:oh wat naar sabine! Ontzettend veel sterkte gewenst![]()
Over die persbureaus trouwens, hoe benader je zo'n bureau? Kan ik gewoon mailen met "Hoi, ik heb een blog over... willen jullie me op de hoogte houden/mag ik in jullie mailing lijst?" of iets dergelijks? Of werkt dat niet zo makkelijk?
PR agencies zorgen voor marketing en public relations (zorgen dat een product in de media komt) en pers agencies verspreiden alleen nieuws.
Je moet het gewoon proberen, nee heb je en ja kan je krijgen. Je weet nooit dat ze toevallig een heel tof product willen promoten dat net perfect op jouw blog zou passen
BernetteO schreef:O dat is wel erg slordig Tazzey, dat ze jou een persbericht sturen van olie
Ik heb vandaag een variatie op de mani van maandag:
Swirly stamps with China Glaze Don't make me wine (2)
Sabini schreef:Sorry dat ik hier een tijdje niet heb gereageerd. Heb nog een niet zoveel geblogd.
En dat had een reden.. Ik schreef erover in mijn blog vandaag:
Personal | Rouw
Alvast bedankt voor het lezen![]()
Ik zal zo jullie laatste blogposts ook eens lezen.
. Deze keer gaat het over acne.
.
Eerder was ik nooit zo van het dichten, maar sinds een tijdje gaat het opeens vanzelf.. 

MariaMaaike schreef:Vandaag op mijn blog de de voor- en nadelen van het reizen met het OV

NienkeV1994 schreef:MariaMaaike schreef:Vandaag op mijn blog de de voor- en nadelen van het reizen met het OV
Ik miste alleen het vertraging-waardoor-je-je-overstap-mist nadeel haha
Bij mij vandaag MAC Dark Side