[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:53

Selena schreef:
Hebben ze nog die fijne joggingsbroeken?

Heb ik vandaag wel zien hangen! :) twijfelde nog om m mee te nemen, ze voelden super fijn aan!

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:59

Niemand die toevallig zo'n rode regenjas voorme mee wilnemen? -O-

Ik betaal uiteraard alles zelf (verzendkosten)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:11

Even langs de Primark geweest, tja.. :')

Afbeelding

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:30

laughterline schreef:
Heb ik vandaag wel zien hangen! :) twijfelde nog om m mee te nemen, ze voelden super fijn aan!

Baggy model? welke kleur(en)? Durf het bijna niet te vragen maar…… :D

Simoonzel

Re: [HK] Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:44

Mijn shoppingbuddy heeft afgezegd ;(
Dan maar alleen naar Arnhem vandaag.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:25

Meiden, mag ik hier even binnen komen vallen? Ik heb namelijk een brandende vraag voor julie! :Y)

Gisteren ben ik bij de Primark geweest en heb ik een enorm leuk jasje aangepast. Hij was harstikke leuk maar hij was alleen een maat te groot en dat was, als hij dicht was, toch duidelijk te zien. Nu had ik bij een medewerker gevraagd wanneer ze weer geleverd worden. De medewerkster zij dat er zaterdag een nieuwe lading binnenkomt.

Nou vraag ik me af of het dan een slim idee is om morgen dan ook meteen te gaan? Ik weet niet of ze namelijk meteen in de winkel gehangen worden. :)

De reden waarom ik me dat af vraag is omdat ik toch wel een eindje van de Primark af woon en dus met het OV moet wat vrij prijzig is. Ik zou het zonde vinden als ik dan voor niets een reis maak. :D

Alvast bedankt!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:28

Goed geslaagd vandaag! Weer wat spulletjes gehaald als voorbereiding op het voorjaar :)

Afbeelding

Ik vond dat mok echt kei leuk en ik ben een echte theeleut, dus meegenomen! En high waist shorts die niet zo bizar strak aansluiten bij de bovenbenen waardoor ik niet zo op een wandelend worstje lijk. Ik had geen lekkere trui dus toch maar de Gryffindor hoodie meegenomen.. En ik ben mijn pyjama's aan het vervangen! EN EN EN toch nog een hogesokkenpanty gevonden bij de Primark! Woehoe! Deze heeft roosjes aan de bovenkant, dat vond ik wel cute. Ik zal er zuinig op zijn want meestal trekt mijn kat na 5 minuten al mijn panty's kapot. -O-
De twee truien aan de rechter kant komen van de H&M!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:43

@Simoonzel,

Die hoodie heb ik gisteren ook gekocht! Echter heb ik het rokje niet gezien, daar ga ik toch nog eventjes naar opzoek want die is toch wel erg leuk! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:45

Tytonidae schreef:
Nou vraag ik me af of het dan een slim idee is om morgen dan ook meteen te gaan? Ik weet niet of ze namelijk meteen in de winkel gehangen worden. :)

De reden waarom ik me dat af vraag is omdat ik toch wel een eindje van de Primark af woon en dus met het OV moet wat vrij prijzig is. Ik zou het zonde vinden als ik dan voor niets een reis maak. :D

Alvast bedankt!

Je kan even vragen of ze achter voor je willen kijken.
Als je een aardige medewerker hebt, dan doen ze dat wel :)

Simoonzel

Ik zag er ook maar eentje hangen van dat rokje dus ik weet niet waar hij vandaan komt!
Oké les 1: niet aan dit stukje trekken bij het aandoen. :=

Afbeelding

Tytonidae

Awwwwh, zo zonde :(

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:50

Ach, ik ben het gewend :') Als ik het een beetje aanschuif zie je er sowieso weinig van.

Edit: hahahaha noujaaaa zeg, ik ben echt erg bezig. Knip net een gat in mijn pyjamabroek als ik er een kaartje uit knip. Het was op een naad dus ik heb het alweer dicht genaaid. Ik durf mijn mok nu niet naar de keuken te brengen want die laat ik vast en zeker vallen. :oo
Laatst bijgewerkt door Simoonzel op 06-03-15 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:53

@Skessa_,

bedankt! :D

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 18:35

Wauw, leuke spulletjes! Is die tartan een rok of een high waist short ? Hoe duur was die? :)

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:37

Ik ga morgen met mijn vriendinnen naar de pri in Den Haag, en ik stel voor om er voor half tien te zijn ivm de drukte. Denken jullie dat dat inderdaad wel een slim idee is?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:41

oh al die shortjes, gaat alweer kriebelen hier, ik moet toch komende weken even naar primark vrees ik haha

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:04

Vandaag alweer naar primark geweest, nu in Enschede :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:33

xJikke schreef:
Wauw, leuke spulletjes! Is die tartan een rok of een high waist short ? Hoe duur was die? :)

Een taillerok! 10 euro :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:27

Simoonzel schreef:
xJikke schreef:

Een taillerok! 10 euro :)

Dankjewel! :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:39

Afbeelding

Allemaal leuke 3 euro shirtjes in Eindhoven vandaag :) verder een broek en ondergoed, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:44

emr schreef:
[ [url=m/wUS8qA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, zo als op foto 2 vallen ze inderdaad. Ik ben 1,88 met erg lange benen en in verhouding relatief hoge taille. Daar kan het dus ook aanliggen. Ze hebben geen nep leren rokjes. De Zara en HM wel.

Edit, dit is een wintermodel rokje, beetje wol/vilt achtig stofje. Dit is het langst vallende rokje.

staat je leuk! maar ik durf t met mijn figuur maar niet aan haha. bekend pasje trouwens :Y)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:58

Gisteren was ik in de primark in enschede en daar zag ik een super gave trui net hoge kraag hangen, deze heb ik gepast in maat 40 maar daar waren de mouwen iets te krap. Ik wou hem graag nog in 42 maar doordat ik erg veel pijn had kon ik hem zo snel niet vinden en zijn we weg gegaan.. nu heb ik daar spijt van want vind hem ontzettend leuk voor mijn stage in zweden! Is er toevallig nog iemand die voor de trui zou willen kijken? Hij was er in roze, donkerblauw, lichtblauw en grijs. Ik wil graag de roze en als die er niet is de donkerblauwe..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:12

Simoonzel, vind je het niet riskant om een trui met Chinese tekens aan te trekken? :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:29

Michelle_96 schreef:
Gisteren was ik in de primark in enschede en daar zag ik een super gave trui net hoge kraag hangen, deze heb ik gepast in maat 40 maar daar waren de mouwen iets te krap. Ik wou hem graag nog in 42 maar doordat ik erg veel pijn had kon ik hem zo snel niet vinden en zijn we weg gegaan.. nu heb ik daar spijt van want vind hem ontzettend leuk voor mijn stage in zweden! Is er toevallig nog iemand die voor de trui zou willen kijken? Hij was er in roze, donkerblauw, lichtblauw en grijs. Ik wil graag de roze en als die er niet is de donkerblauwe..

Foto ervan?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:54

antje_vip schreef:
Simoonzel, vind je het niet riskant om een trui met Chinese tekens aan te trekken? :=

Zat ik ook al aan te denken. Straks staat er wat heel raars op :=