Selena schreef:Hebben ze nog die fijne joggingsbroeken?
Heb ik vandaag wel zien hangen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tytonidae schreef:Nou vraag ik me af of het dan een slim idee is om morgen dan ook meteen te gaan? Ik weet niet of ze namelijk meteen in de winkel gehangen worden.![]()
De reden waarom ik me dat af vraag is omdat ik toch wel een eindje van de Primark af woon en dus met het OV moet wat vrij prijzig is. Ik zou het zonde vinden als ik dan voor niets een reis maak.![]()
Alvast bedankt!
emr schreef:[ [url=m/wUS8qA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha, zo als op foto 2 vallen ze inderdaad. Ik ben 1,88 met erg lange benen en in verhouding relatief hoge taille. Daar kan het dus ook aanliggen. Ze hebben geen nep leren rokjes. De Zara en HM wel.
Edit, dit is een wintermodel rokje, beetje wol/vilt achtig stofje. Dit is het langst vallende rokje.
Michelle_96 schreef:Gisteren was ik in de primark in enschede en daar zag ik een super gave trui net hoge kraag hangen, deze heb ik gepast in maat 40 maar daar waren de mouwen iets te krap. Ik wou hem graag nog in 42 maar doordat ik erg veel pijn had kon ik hem zo snel niet vinden en zijn we weg gegaan.. nu heb ik daar spijt van want vind hem ontzettend leuk voor mijn stage in zweden! Is er toevallig nog iemand die voor de trui zou willen kijken? Hij was er in roze, donkerblauw, lichtblauw en grijs. Ik wil graag de roze en als die er niet is de donkerblauwe..