black_kelpie schreef:Morgen angiografie en ik ben echt stikzenuwachtig
Dikke vette knuffel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
- met alle kosten voor de belastingbetalers als gevolg
prompter schreef:Dat Extinction rebellion dinsdag weer op de A12 gaat staan. Vandaag waren er tienduizenden deelnemers aan de klimaatmars in Den Haag en die hielden het super netjes met gewoon door de stad lopen, maar dat handjevol van XR moet weer zo nodig een snelweg bezetten- met alle kosten voor de belastingbetalers als gevolg
Captain schreef:deksel schreef:Ik kom thuis van een nachtje weg, heeft mijn vriend besloten eigenhandig de badkamer te verbouwen zonder te overleggen met mij. We kunnen zeer waarschijnlijk tot en met eind deze week niet douchen. Hoe haal je het in je hoofd om dat te gaan doen zonder dit met degene te bespreken die ook in hetzelfde huis woont???? Echt ongelofelijk
Dat wordt een weekje weg mét douche en je vriend mag dokken.
Ik ben echt verbaasd hoe duur caps zijn geworden.
Normaal kocht ik ze zo ergens tussen de 75 en 125 euro? Tegenwoordig lijkt de norm ergens tussen de 300 en 500 euro te zijn?Wat een onzin!
prompter schreef:Polarize schreef:Mijn sudoku boekje heeft maar 88 puzzels ipv de 100 die ik dacht
Denksport? Die hebben er altijd 88(ik heb altijd de killer sudoku's)
prompter schreef:Dat Extinction rebellion dinsdag weer op de A12 gaat staan. Vandaag waren er tienduizenden deelnemers aan de klimaatmars in Den Haag en die hielden het super netjes met gewoon door de stad lopen, maar dat handjevol van XR moet weer zo nodig een snelweg bezetten- met alle kosten voor de belastingbetalers als gevolg
heb het opgenomen
kan die morgen zelf luisteren 

Jolliegirl schreef:Dan zou ik weigeren te gaan werken, simpel.
Snurken...och ik vraag net mn vent om op zn zij te gaan liggen
Dat mn baby naast me snurkt prima, die is ziek.
Maar hij...sssttt
Ik heb me geërgerd dat mensen slechte recensies schrijven over de HAP omdat ze volgens HUN niet geholpen zijn...
Joh wat jij spoed vind, vind een triagist misschien geen spoed, hier zijn ze voor opgeleid.
Ondanks de slechte recensies zijn we toch naar deze locatie gegaan en we zijn geweldig geholpen. Hopelijk knapt onze baby weer op en kunnen we nog van onze vakantie gaan genieten. We zijn 2.5 uur van huis af en het werd helaas alleen maar erger met de kleine... Ze blijkt nu een oorontsteking te hebben..
Hopelijk morgen een betere dag
Regen en wind maakt me allemaal niet uit...als mn meisje maar opknapt.