Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik gooi even iets in de groep. Stel ik me aan?
Als je buren in de tuin seks hebben en je hoort het (voornamelijk geklots van water) en kunt het een soort van zien uit je slaapkamerraam (tussen de bosjes door), is dat asociaal of helemaal oké? Ik kon voor mezelf nog wel om lachen maar mijn kinderen slapen aan dezelfde kant van het huis. Ik vind het gewoon een beetje ongezond om seks te hebben als kinderen je kunnen betrappen. Maar een andere buurvrouw vond me burgerlijk en tuttig.
Is dus ook meteen een ergernis, want mweh.
Roosch schreef:Tancreda4 schreef:Ik heb geen zin in doe hitte de komende dagen.....
Voor je het weet liggen we weer te verrekken van de kou: hou moed!
prompter schreef:Urbanus schreef:Ik snap dat ook gewoon echt niet, waarom wil je dat mensen je zo goed kunnen horen?
Wees blij dat je buren geen versterker bij hun zwembad hebben.
Maar even serieus, midden in een woonwijk vind ik het ook niet bepaald gepast.
Fly_high schreef:Ik vind het wel enorm vermakelijk soms, als het van die hele genante gesprekken zijn![]()
Geklots van seksende buren hoef ik dan weer niet
Gisteren erachter gekomen dat ik met verlopen documenten in NL zit als buitenlander, een keer raden wie vandaag 's ochtend vroeg langs de ambassade moest en extra veel voor een spoedpaspoort aftikken. Waarom ben ik zo
Dropneus95 schreef:Vanavond vaccinatie halen voor DTP en hepatitis B. Ik stress hem nu al. Ik val altijd bijna flauw bij vaccinaties. Mijn hoofd denkt gooi dat prikje er maar gewoon in, maar zodra er iets in mijn lijf gespoten wordt zegt mijn lijf 'aaah nee dit hoort niet!' En wordt ik duizelig en zwarte vlekken voor mijn ogen...
Iemand tips hoe je dat misschien kan voorkomen?