bigone schreef:Blussem, even een link naar wetenschappelijk onderzoek graag over besmettingen door kinderen, anders de dikke duim even bij je houden.
Bij deze,
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/ame ... ronavirus/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Blussem, even een link naar wetenschappelijk onderzoek graag over besmettingen door kinderen, anders de dikke duim even bij je houden.
Blussem schreef:bigone schreef:Blussem, even een link naar wetenschappelijk onderzoek graag over besmettingen door kinderen, anders de dikke duim even bij je houden.
Bij deze,
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/ame ... ronavirus/
Citaat:Verschillende studies
"Dat kinderen besmettelijk zijn weten we al heel lang", zegt Bruijning. Het gaat er volgens haar om welke bijdrage ze hebben aan het verspreiden van de infectie. "Tot nu blijft het beeld overeind dat de hele epidemie wordt gedreven door de verspreiding van het virus tussen volwassenen onderling. De rol van kinderen is aanzienlijk kleiner", zegt ze.
En die studie dan? "Ja, er zijn studies die aangeven dat kinderen in sommige situaties het virus veel kunnen overdragen, die onderzoeken krijgen veel aandacht. Studies die het tegendeel laten zien daar hoor je niemand over."
rien10 schreef:Tja. Soms moet je he. Apotheek, Bank, noem maar op. Soms moet je ergens naar toe. Ik stap zo op mijn fiets, naar een klant toe. Ik kan ook niet gaan, dan heeft de klant ellende en ik geen omzet. Het is niet zwart/wit. Er zijn 1000 vormen van voorzichtig zijn.
Relaxed schreef:rien10 schreef:Tja. Soms moet je he. Apotheek, Bank, noem maar op. Soms moet je ergens naar toe. Ik stap zo op mijn fiets, naar een klant toe. Ik kan ook niet gaan, dan heeft de klant ellende en ik geen omzet. Het is niet zwart/wit. Er zijn 1000 vormen van voorzichtig zijn.
Snap ik hoor, maar ik vind het gewoon heel bijzonder om te melden dat het lekker rustig is en dat je dat fijn vindt terwijl je er dus zelf wel loopt. Gebeurde in het begin ook, klagen dat het ergens zooo enorm druk was en er dan zelf ook lopen
rien10 schreef:Relaxed schreef:
Snap ik hoor, maar ik vind het gewoon heel bijzonder om te melden dat het lekker rustig is en dat je dat fijn vindt terwijl je er dus zelf wel loopt. Gebeurde in het begin ook, klagen dat het ergens zooo enorm druk was en er dan zelf ook lopen
Dus als ik straks naar Rotterdam centrum moet voor mijn werk mag ik niet zeggen dat het lekker rustig is? Dat vind ik krom.
Pabie schreef:Tjaa nu is het onhandig maar om andere redenen natuurlijk wel fijn dat het is vastgesteld dat de je niet medisch mogen controleren. Straks krijg je werkgevers die je elke week een zeangerschaps test laten doen bijvoorbeeld