Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Jeeses gaan we ook al andermans wagentje controleren ?
Voor zover een aantal mensen zich niet aan de huidige adviezen lijken te houden zijn er ook mensen die menen dat ze alles moeten controleren en beter dan het beste jongetje van de klas moeten zijn...? Kan het niet gewoon een beetje gemiddeld?
Cer schreef:Jeeses gaan we ook al andermans wagentje controleren ?
Voor zover een aantal mensen zich niet aan de huidige adviezen lijken te houden zijn er ook mensen die menen dat ze alles moeten controleren en beter dan het beste jongetje van de klas moeten zijn...? Kan het niet gewoon een beetje gemiddeld?
Princess_ schreef:Groot gelijk. Ikzelf zit in een risicogroep en heb psychische problemen waardoor boodschappen momenteel een hel is voor mij, maar ik ga niet boos worden omdat andere mensen alle bezorgmomenten "inpikken"
Het is niet aan mij te oordelen wie daar wel of niet recht op heeft.
Liezel1 schreef:Geloof me, dat karretje hebben ze 3 kassa's verderop óók gezien hoor!
Dat was wel zo bizar....
Princess_ schreef:Dat zie je toch gewoon, zoiets valt op, helemaal in deze tijd.
PSvanLot schreef:Chubby schreef:https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/232926 ... rdeur.html
Was deze hier al gedeeld?
Ik ben zelf een kind wat geen veilig thuis had. En als ik me indenk hoe zo'n periode voor mij geweest zou zijn. Pfffff....
Hier hebben wij op school de meeste zorgen over...