TheWelsh schreef:@Laurora, ik zat even jouw berichten van de operatie terug te lezen. Mocht jij de tweede week ook geen auto rijden? Daar is bij mij niks over gezegd. Ik mag namelijk de maandag erop (na een week) gewoon weer gaan werken.
Alleen nog niet sporten en tillen de tweede week.
Pff heb echt even chaos in mijn hoofd.
Moet nog boodschappen doen etc. Mijn man is zelf lichamelijk erg beperkt dus kan sommige dingen niet overdragen.
Hoop dat na een paar dagen weer zelf rustig op te pakken.
Ik mocht "officieel" niet autorijden idd, volgens mijn gyn omdat bij plotseling remmen de hechtingen misschien wel kunnen knappen, al lijkt me dat toch wel sterk aangezien die dingen met ongeveer een week opgelost moeten zijn. (bovendien is er daarin geen verschil tussen bestuurder en bijrijder denk ik?)
Ik heb me er ook niet heel braaf aan gehouden hoor, na een week heb ik weer een paar keer gereden
De autoriem kan wel irritant zitten op de littekens heb ik gemerkt, en die zul je ook best voelen als je daadwerkelijke plotseling op de rem moet.
Kun je niet een famillielid/buur/vriendin inschakelen om wat boodschapjes te doen mocht je het niet redden?
Ik heb echt een haat/liefde verhouding met mijn AC.
Aan de ene kant heeft ie me 15 jaar lang van zwangerschap afgehouden, maar ik heb een libido van een baksteen en erge PMS
Ik ben verder gezegend met weinig lichamelijke klachten tijdens het maandelijkse feestje *even afkloppen*
Mijn grootste hoop is dat bij het stoppen van de pil straks mijn libido zich herstelt en mijn stemmingswisselingen zich uitvlakken. Als de lichamelijke lasten dan iets erger worden kan ik daar prima mee leven.