Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 18:45

Dat er geen communicatie is vanuit de thuishulp organisatie. Ik moest zelf bellen of er deze week wel hulp kwam vanwege hemelvaartsdag en of er iets gepland staat voor de weken erna. Er wordt niet eens geprobeerd om een andere dag te plannen, want dan hebben ze geen mensen, maar ze vragen het niet eens aan degene die hier komt. Daarvan weet ik dat hij ook een andere dag zou kunnen, maar ik mag dat zelf niet regelen. Dus voor e verandering weer geen hulp deze week...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 19:31

Dat de dierenarts van de week komt omdat m'n paard dus last heeft van z'n koker maar hijs 29 en wordt echt met de dag chaggerijniger en meer gefrustreerd dus hoop eigenlijk dat de DA iets duidelijks vindt want zo wil ook niet lang aan sukkelen.. maar hijs verder gewoon goed, mooi lijfje, eet goed etc. alleen gewoon.. boos.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 19:57

Ik heb een bankje in de verfafbijt gezet, maar hij kan niet buiten blijven staan. Dus nu staat ie binnen (wel met de afbijt er weer af) te meuren. Het raam staat open maar er komen continu motoren en hard bellende mensen voorbij, dus ik mag kiezen: hoofdpijn van de herrie of hoofdpijn van de afbijtdampen :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:21

Dat ik bij iets moois alleen maar negatief kan denken en voor het eerst sinds een lange tijd weer een paniekaanval heb gehad. appelflap zeg.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 21:18

Dat mijn ban van Bokt wel via de desktop werkt maar niet via m’n telefoon. Nu kan ik mezelf dus alsnog afleiden.

En de buren. Ze bijna allemaal.

Ergens nog een leuk betaalbaar vrijstaand huis in Brabant te koop? -O-

Edit; inmiddels ruikt mijn huis weer alsof je een coffeeshop binnen loopt. Wij roken niet, gebruiken geen drugs. Laat staan dat we kennissen binnen laten roken. Ik wordt hier even heel moedeloos en verdrietig van. Dat een stel tokkies zich niet kunnen gedragen kan ik niet lekker met een raam open op de bank zitten ;(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 23:04

Dat ik door mijn eigen onzekerheid/wantrouwen naar nieuwe mensen toe soms zo onzeker kan zijn of alles wel goed verloopt. Zeker als ik iets graag wil. Zo wilde ik een afspraak maken met iemand wanneer ik mijn paard kon verhuizen alleen kreeg ik geen reactie of moeizaam. Toen ging ik er opeens vanuit dat het allemaal niet goed zou gaan. Of uberhaubt niet door zou gaan. Maar degene was erg druk geweest. De gedachtes slaan werkelijk nergens op en dat maakt het zo lastig. Ik moet daar echt iets mee gaan doen... -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 23:56

Schrok me net kapot van een luid blaffende ree toen we de honden nog even voor de laatste ronde uitlieten. :=

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 01:27

Dat mijn bed zo enorm veel kraakt dat ik er zo gefrustreerd om ben dan ik er van moet huilen, ik moet ritmische bewegingen maken om inslaap te vallen maar als bij elke beweging letterlijk het hele bed kraakt valt dat niet mee.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 02:14

Dat een collega waarvan ik dacht dat ik er een normale vriendschappelijke band mee had, een appje heeft gestuurd waarvan ik niet weet of het ongepast is... Ik wil niet te snel ‘zeuren’ over dergelijke zaken, met name omdat ik me niet wil aanstellen, maar mijn radar gaat af en dat vind ik vreselijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:05

Nog steeds hoofdpijn en misselijk... Was gisteren expres vroeg gaan slapen zodat ik mij nu weer beter zou voelen... Hoopte ik zucht.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:21

AylaL schreef:
Dat mijn bed zo enorm veel kraakt dat ik er zo gefrustreerd om ben dan ik er van moet huilen, ik moet ritmische bewegingen maken om inslaap te vallen maar als bij elke beweging letterlijk het hele bed kraakt valt dat niet mee.

Is het een houten bed Ayla?
Als het van ijzer is kan je er stukjes van een binnenland van een fiets tussen doen, hebben wij ook ooit bij onze dochter gedaan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:48

Aan bepaalde bodypositive mensen...
Ze willen zo graag een love my body statement maken. Maar alles moet naakt en bloot en ik geef dan gewoon mijn eerlijke mening dat ik het niet nodig vind. Dat imo naakt niet gelijk staat aan houden van je lichaam. En dat vinden ze dan hard rot toch op special snowflake.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:56

AmyII schreef:
Dat een collega waarvan ik dacht dat ik er een normale vriendschappelijke band mee had, een appje heeft gestuurd waarvan ik niet weet of het ongepast is... Ik wil niet te snel ‘zeuren’ over dergelijke zaken, met name omdat ik me niet wil aanstellen, maar mijn radar gaat af en dat vind ik vreselijk.

Ik ben bij ons bedrijf voorzitter van de Commissie Ongewenst Gedrag.
Wat jij schrijft is een hele herkenbare situatie. En zo begint het ook vaak, tamelijk onschuldig, als een geintje. De ontvanger wil geen spelbreker zijn, of weggezet worden als zeurder, bekrompen, saai, [vul in] en lacht erbij als een boer met kiespijn. In de minder ernstige gevallen ontstaat er een ongemakkelijke sfeer, in de ernstige gevallen ontspoort het en gaan mensen zich uiteindelijk ziek melden.
Bij een gesprek blijkt vaak dat de men zich helemaal niet bewust is van het gedrag en men doet het af als een geintje.

De ontvanger, jij dus, is de bepalende factor. Als jij het ongepast vindt dan is het ongepast. Zo simpel is het.
Dat wil niet zeggen dat jouw collega zich ervan bewust is hoe de boodschap op jou overkomt/kan overkomen.

De kortste klap is het gesprek met je collega aangaan en vragen wat er met het bericht bedoelt wordt. Het beste is dit even face-to-face te doen. En dan kun je ook aangeven hoe het op jou overgekomen is. Het zou mij niet verbazen als je collega daar oprecht van schrikt en daar helemaal niet bij stil heeft gestaan.
Dan is het maar uit de lucht en kunnen jullie daarna op normale voet weer verder.

En wacht daar niet te lang mee. Je zit er duidelijk mee.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 09:48

Wat een nacht zeg.... Eerst eeen snurkende man die ik met af en toe een douw en stomp stil kreeg. Toen ik eindelijk sliep, ging het brandalarm piepen ivm een lege batterij. Even uitzoeken welke van de 3 dat is, om 05.00u met een half slaap hoofd. Gevonden! Loshalen, stekker eruit (we hebben hem op batterij en stroom). Oke, hor gaat dat verdomde ding open? Klik ik uiteraard weer per ongeluk op de test knop :(. Gauw weer uit, maarja wakker ben ik toch al.
Eindelijk batterijklepje gevonden, maar uiteraard geen nieuwe in huus. Dan maar ff zo. Lig ik net erbij in bed, gaat de wekker van mijn man, die m dan heel lamg gaat snoozen, zodat ik niet meer in slaap val. Is mijn man eindelijk eruit en weg, begint te kat te mauweb en toen dat eindelijk over was, liep er een kauw door de dakgoot incl gekraai...

Dus al met al maar een uurtje of 3 geslapen en helemaal klaar met deze dag, nu al! :(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 10:00

Brandalarmen gaan áltijd 's nachts piepen. ALTIJD. Ik weet zeker dat ze dat gewoon zo uitgevonden hebben. :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 10:03

Ik durf niet met m’n dag te beginnen omdat m’n docent me vandaag laat weten of ik geslaagd ben of niet, alleen ik weet niet op welke manier of wanneer. :x Mehhh ben zo bang dat ik het mis :=

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 10:05

Mensen die niet begrijpen dat een fotobestand een minimaal formaat moet hebben, wil ik het kunnen gebruiken in een ledentijdschrift. Ik kan niets met 40 tot 160 kb. Al helemaal niet voor een voorpagina.
En het verschil tussen landscape en portret snappen ze ook niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:38

Concentratie is echt bizar slecht vandaag... En moet nu nog leren.
En dan van 15:00 - 17:00 een college
En van 17:00 - 19:00 bizar pittig tentamen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:46

Rare tijd voor een tentamen ook nog eens, zo rond etenstijd

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:47

Aan de echtheid van sommige mensen. Alleen maar wanneer ze er zelf een slaatje uit kunnen slaan :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:57

Dat de kat niet komt als ik roep. Ik wil weg, had ik ook gezegd tegen iedereen en nu moet m’n zusje ook ineens weg en mag ik dit gaan regelen en nu kan ik niet weg. En bedankt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:59

Telpeva schreef:
Rare tijd voor een tentamen ook nog eens, zo rond etenstijd

Ja komt door het tekort aan lokalen op de uni. Dus dat snap ik nog wel. Maar dat die tentamens dan in de corona tijd nog steeds op dat tijdstip afgenomen worden vind ik erg gek. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 12:02

Fragiele mensen. Nee, kolonialisme was geen hartjes, regenboogjes, eenhoorns en blije gezichten, suck it up. :=

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 12:24

chanicha schreef:
AylaL schreef:

Is het een houten bed Ayla?
Als het van ijzer is kan je er stukjes van een binnenland van een fiets tussen doen, hebben wij ook ooit bij onze dochter gedaan.

Een hout bed -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 12:49

Dan zou ik kijken of je ergens wat schroeven kunt aandraaien, grote kans dat dat het probleem oplost :j

Ik heb me ergens voor opgegeven en ik was zo enthousiast dat ik even vergeten was dat er een virus rondgaat :') Heb een mailtje terug gekregen dat ik wel op de lijst sta voor als ze weer open gaan, maar ik wil gewoon nu -O-