Had ze dus online moeten zetten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik denk inderdaad dat hij afhaakte omdat je niet spannend genoeg reageerde.
astrea schreef:Pas een zwarte spijkerbroek op MP gezet, zelf gekocht maar paste lang nietdoor veel thuis zitten door een zware knie blessure erg gegroeid).
Werd door een man gereageerd die hem wilde kopen voor zijn vriendin. Moest even met haar overleggen.
Kreeg in de middag een berichtje dat ze hem ze donker vond. Want ze was van mening dat ze er een dikke kont in kreeg.
Heb hem succes gewenst in zijn zoektocht naar een andere broek.
Daarna stuurde hij me allemaal foto's van zijn vriendin in allerlei standjes.
Rot op gast moet ik hiermee.
Ben de conversatie maar gestopt.
Kreeg een aantal dagen daarna nog meer foto's van haar.
Appeltje_1 schreef:Wat een verhalen hier![]()
Even snel jullie mening nodig:
Hier iemand die mijn hoofdstel wil kopen. Voor €60 incl verzendkosten. Dit is incl teugels, martingaal, bit. Alles. Eigenlijk te weinig maar goed. We doen het maar.
Nu vraagt de persoon om mijn adresgegevens en telefoonnummer. Tel nummer begrijp ik. Maar waarom adresgegevensIk heb gevraagd waarom, “voor de zekerheid, om niet opgelicht te worden.”
Is dit normaal? Dat je je adresgegevens geeft? Ik verkoop veel op marktplaats, maar heb dit nog nooit mee gemaakt.
Wat zeggen jullie?
Appeltje_1 schreef:Wat een verhalen hier![]()
Even snel jullie mening nodig:
Hier iemand die mijn hoofdstel wil kopen. Voor €60 incl verzendkosten. Dit is incl teugels, martingaal, bit. Alles. Eigenlijk te weinig maar goed. We doen het maar.
Nu vraagt de persoon om mijn adresgegevens en telefoonnummer. Tel nummer begrijp ik. Maar waarom adresgegevensIk heb gevraagd waarom, “voor de zekerheid, om niet opgelicht te worden.”
Is dit normaal? Dat je je adresgegevens geeft? Ik verkoop veel op marktplaats, maar heb dit nog nooit mee gemaakt.
Wat zeggen jullie?