Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:37

Ohnee! Ik ben echt zo’n kneus soms: wist niet dat het swipen echt een functie had, ik dacht dat ik aan het bladeren was! Dus ik vrolijk een aantal gebladerd, bleek ik die dus allemaal ik ‘Leuk’ te hebben gezet? Moet blijkbaar naar links swipen _O-

En ook stom: ik had een profielfoto van mijn verzorgpony op fb, die had ie dus automatisch gepakt. Ik dus bezig met dat veranderen, Ff zoeken hoe dit dan gaat. Ondertussen een boel ‘likes’ hoe kan dit? Je zag alleen een liggende pony met een leeftijdsgetal _O- _O-

Lynnepinny

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 18:33

:') :') :')
Geweldig, hahah

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:05

Handig, twee matches met dezelfde naam :') Had een bericht terug gestuurd en zag een leeg veld? Bleek het die andere te zijn.. Gossiemikkie wat een acties }:0

Ben wel argwanend dankzij jullie berichten, de eerste reageerde meteen of ik paard reed.. tja, kan je ook anders opvatten maar heb heel netjes geantwoord. (Foto is met halve pony ernaast dus niet een hele vreemde vraag)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:20

Vraag: wat is dat blauwe vinkje achter een naam? Zie dat bij een paar matches wel staan en anderen niet? En dat sterretje?

Edit: gevonden. Geverifieerd

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:13

Marocje _O- _O- _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:20

Urielle schreef:
Ik had een paar dagen geleden nog een :oo met chatten.

Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf :=

Wel een grote fan van witte kerst in ieder geval :+

ok, misschien moet ik de pagina wat vaker refreshen.. liep weer achter
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 24-12-20 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:22

Flessuh schreef:
Urielle schreef:
Ik had een paar dagen geleden nog een :oo met chatten.

Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf :=

Wel een grote fan van witte kerst in ieder geval :+

Whahaha :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:06

Flessuh _O- _O-

Best wat matches al, twee zijn een gesprek begonnen waarbij het bij 1 heel goed klikt! Wel wat ver, maar voor af en toe een weekendje best te doen lijkt mij!

Oh, hij had mij gelijk verteld waar al die tekentjes voor zijn, ik heb blijkbaar iemand gesuperliked :oo _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:15

Dat superliken heb ik vaak als ik iemand gewoon even wil bekijken :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:23

Ja, kan ook dat het op die manier gebeurde, geen idee :o?

Hebben jullie trouwens een betaalde versie?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:29

Marocje schreef:

Nope... Nergens voor nodig vind ik

Gewoon rustig afwachten en een beetje swipen is meer dan voldoende

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:42

Ik heb wel een betaalde versie gehad, maar nu al een tijdje niet meer.
Inmiddels 3 matches, 2 hebben een gesprek gestart, 1 pas net gematched.
Zie wel of die nog blijft haha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:49

Nee, dacht ik ook dat dit niet nodig is. Is het op een gegeven moment ‘op’ dan, die je kan liken? Want nu blijven er maar nieuwe komen en bijna alles wat ik like is ook een match lijkt.. Of is dat alleen maar omdat ik nieuw ben en dus nog ‘de hele lijst’ af moet werken. (Huh, dat komt ook al zo raar over :oo _O- )

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:51

Marocje schreef:

Gehad maar nu ff app-loos. Eerst ff energie in huis steken :)

Overigens iets van half jaar betaald gehad. Tegenwoordig heb je nog veel meer opties :$

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 01:23

Ik vind het bijv wel rete irritant dat tinder nu steeds aangeeft, dit is een populair persoon, gebruik superlike voor meer kans op een match. Nee!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 02:28

Ohnee! Waar heb ik nou weer een superlike op gegeven :oo :oo . Krijg een bericht of ‘ik zin heb uitgedaagd te worden mijn grenzen op te zoeken controle uit handen te geven’
Ga ik zijn profiel bekijken: bondage, experimenteel, dominant.. Die like heb ik niet bewust gegeven _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:49

ReadTheRulez schreef:
Ik vind het bijv wel rete irritant dat tinder nu steeds aangeeft, dit is een populair persoon, gebruik superlike voor meer kans op een match. Nee!

Dat is inderdaad bloedirritant.
Als hij jou leuk vind matched hij heus wel, superlike of niet.

Dan ontmatche je hem toch, Marocje

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 11:22

Ja, heb inmiddels gevonden hoe je dat doet, gewoon wegvegen. :j

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:19

Hahahaha ik moest echt zo hard lachen...iedereen een like of superlike! Kan jou het schelen. Mijn vriendinnen vinden het grappig om bij mij op tinder te kijken en dan razendsnel allerlei griezels te liken....je hebt ze zo weer weg hoor :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:42

Haha als ik mijn vriendin laat kijken, swiped ze vrijwel alles weg _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 16:22

Wat is een swipe bericht nu weer? Kan ik ergens een gebruiksaanwijzing vinden? _O-
Ik was aan het kijken, verschijnt er een ‘swipe bericht’. Kon hem wel lezen, naam was hetzelfde als de foto die ik bekeek. Gok dus dat ie daarbij hoorde maar ik had hem zelf nog niet geliked? Toch maar weggeveegd en toen verdween die tekst, dus moet daar wel mee te maken hebben gehad. Krijgt die persoon dat ook te zien? Dat je iemand hebt weggeveegd dus?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 16:33

Weet het niet zeker, maar volgens mij kan iemand met een abonnement jou een bericht sturen zonder gematched te zijn.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:22

Marocje _O- _O-

Ik ben gisteren op date geweest met de man waarvan ik niet wist of het mijn type zou zijn. Ik weet het nog steeds niet. :') Hij is nog flinker dan ik dacht en op de foto's ziet hij er enorm stoer uit en in het echt is ie mega lief en verlegen. Ik had eigenlijk zin in een stoere man. :') Het klikte overigens wel goed. We zaten met alles op een lijn.
Hij vindt mij wel erg leuk en heeft al tegen zijn vrienden over me verteld.

Maar ja, ik ben ook bang dat ik iets zoek wat nauwelijks bestaat. :+ Ik wil gewoon iemand zien en denken: Ja, dit is het!
En ik heb dat al eens eerder gehad (in januari zelfs nog dit jaar volgens mij) maar dat was ook direct de eerste keer in al mijn 25 jaar. :')

Vind mezelf soms lastig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:39

Lijkt me juist fantastisch, zo'n megastoere vent die van binnen echt een softie is :o

Bij mij is het maar stil.
Kerstavond echt een hele fijne avond gehad met mijn ex, alsof we gewoon samen waren en alles daarvóór niet gebeurd is. Ik weet alleen nu niet goed hoe en wat. Hij heeft me wel een berichtje gedaan dat hij veilig geland is en laat me weten wanneer hij terug is, maar andere jaren kreeg ik bijvoorbeeld een fotootje doorgestuurd van wat er voor eten was bij het kerstdiner en nu hoor ik niks.

De Portugees is ook weg, heeft wel kort wat gestuurd maar blijft toch niet zo enthousiast aanvoelen. Ik zag vanmorgen dat ik ontmatcht ben. Ik vermoed omdat ik hem aangesproken heb op dat hij had gelogen tegen me (zag ik aan de km instellingen).

De andere matches die ik heb staan reageren niet of traag en ik ben een beetje in mineur dus ook geen zin om nieuwe matches te swipen.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:47

Haha ik kreeg een keer zo'n swipe bericht met: "hoi, wat zijn jouw hobby's" terwijl ik die toch vrij duidelijk in m'n profiel had staan >;)

@Neverland, dat is het lastige van Tinder. We hebben zó veel keuze dat we niet snel tevreden meer zijn. Maar ik snap je ook wel weer.. hij klinkt wel als een aardig iemand. Ga je er nog een keer mee afspreken? Of kap je het dan liever af?

Ik vind het zelf nu zo lastig dat twee jongens me duidelijk allebei leuk heel vinden :+ Weet nog niet helemaal wat ik ermee aanmoet, maar ik date gewoon een beetje verder. Eigenlijk vind ik twee te gelijk een beetje als teveel voelem, maar ik wil er ook niet nu alweer een afkappen.