Beetje een geluk bij een ongeluk, mijn terrarium ging stuk en moest zsm een nieuw verblijf voor mijn hamster hebben. Dus toen deze overgekocht via Marktplaats. Zo blij mee ondanks de stressvolle middag
Bloemetje75
Geplaatst: 07-02-22 09:01
2 katten en een grote lege kartonnen doos… ze hebben het heel druk met spelen en ik geniet volop.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 07-02-22 12:11
Nog drie weekjes en dan zit ik op dit tijdstip in het vliegtuig naar Kopenhagen
Ja ik woon op 27m2 dus je zou denken dat op een 1,5 jarige border collie passen dan niet kan. FOUT! Ik heb namelijk hondentv! Een groot raam tot aan de grond met uitzicht op een parkeerplaats. Lekker fietsers en auto’s kijken! Zo leuk!
Woooooow Fireheart wat een sick verblijf! Ik heb ook hamsters gehad maar overgestapt op andere dieren, als ik nog een nieuwe hamster had genomen had ik zo'n verblijf willen hebben
Hier blij omdat ik als ZZP'er in de cultuursector werk en het echt om te janken is, maar ik ineens waarschijnlijk -nog niet helemaal zeker- voor een maand een invalbaan heb ergens en dat gewoon even goed verdient. Kan er weer een tijdje mee door. Is goed nieuws als je op het punt staat met hangende pootjes weer op zoek te moeten naar een horeca baan om rond te komen, wetende dat je er diep ongelukkig van wordt
Rytir
Geplaatst: 07-02-22 13:27
Bloemetje75 schreef:
2 katten en een grote lege kartonnen doos… ze hebben het heel druk met spelen en ik geniet volop.
Hier een net te kleine doos dus daar moet en zal ze in. Het is echter de doos van mijn lush bestelling dus ze ruikt nu steeds naar marsepijn, stoofpeertjes en marshmallows
Er staat uiteraard ook een “past net niet” doos maar die heeft geen zijflappen waar je onder kunt en dan op de ander jagen. De “past net niet” doos, moet regelmatig vervangen want dan scheuren de zijkanten. 8 kg Noor in een schoenendoos