Als ik mijn ex 2 of meer vragen in een berichtje stelde kreeg ik ook gewoon Ja of OK terug
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Geven mannen ooit antwoord op de inhoud dan?
Als ik mijn ex 2 of meer vragen in een berichtje stelde kreeg ik ook gewoon Ja of OK terug
Zeer praktisch
Niet eens de ballen om gewoon eerlijk te zijn, begin van het einde
Hhilde schreef:Yonker, ik snap wat je zegtEerste keer dat ik dit zo doe ook, maar het voelt wel goed. Er zijn mensen in de omgeving ook op de hoogte, zodat ik hen kan appen in geval van nood.
hoop voor je dat het leuk wordt!! Pepperrr schreef:Fijn dat hij geappt heeft![]()
Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk met hem te appen, dan heb je vaak meer te kletsen als je bij elkaar bent
maar inderdaad gewoon jezelf eraan herinneren dat je het zelf ook wel eens druk hebt en laat reageert, het is echt geen desinteresse! Veel plezier vanavond
Faline schreef:Dankjewel allemaal!
Hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten of mee op zou moeten passen? Je weet het maar nooit tegenwoordig
Loolotte schreef:Ik snap het wel hoor Hildemaar inderdaad gewoon jezelf eraan herinneren dat je het zelf ook wel eens druk hebt en laat reageert, het is echt geen desinteresse! Veel plezier vanavond
Stom ook gewoon. Zenuwen
Heb inmiddels al weer ruim voldoende leuke appjes gehad.