Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:Hoe ik het dus bekeken heb.. ik heb liever nederlandse volgers, want idd in engelstalig is er een onwijs groot aanbod.
Het groot worden in het nederlands, nou kijk even naar de grote nederlandse accounts, die zitten ook over de 20k. Dus zeker mogelijk.
Ik denk als je het om bekendheid of als je er later je geld mee wilt verdienen. Het veel lastiger is om het in het engels te doen.
Ik zit nu bijna op 4k. Weet niet of dat voor jullie onder groot valt, maar ik had het nooit verwacht. En h voornamelijk nederlands. Ik denk zelf dat geld verdienen of iets voor mij niet haalbaar is, is ook mijn doel niet. En buitenlandse volgers hebben voor mij zelf dus geen meerwaarde.
Wel leuk hoe dat per persoon kan verschillen en de insteek van jullie accounts zijn ook totaal verschillend.
Lau schreef:Gain party’s heb ik sws nooit begrepen. Wat is daar het nut van? Die mensen volgen je toch niet omdat ze je leuk vinden. Alleen in de hoop dat ze ook een keer mee mogen doen.
Qimm schreef:Is het een beetje een goed/nuttig product? Wil jij aan zoiets verbonden zijn?
_mjwb schreef:Wat vinden jullie hiervan?:
Ik heb de vraag gekregen om voor een beginnend merk een ambassador te worden. Ik moet dan een product van hun kopen waar ik 60% korting op krijg. Vervolgens krijg ik dan een code en als twee mensen die code gebruiken dan krijg ik een gratis product. Bij elke hashtag die ik gebruik of wanneer ik ze ergens in tag dan komt mijn bericht op hun instagram.
Zal ik het doen?
Ik heb de vraag gekregen om voor een beginnend merk een ambassador te worden. Ik moet dan een product van hun kopen waar ik 60% korting op krijg. Vervolgens krijg ik dan een code en als twee mensen die code gebruiken dan krijg ik een gratis product. Bij elke hashtag die ik gebruik of wanneer ik ze ergens in tag dan komt mijn bericht op hun instagram.
Zal ik het doen?
Zal ik het doen?