Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik zoek een goede thermosbeker.
Liefst via Amazon, Bol of een fysieke winkel als de Blokker oid.
Is voor in de auto dus de onderkant kan maar 6,5 cm breed zijn (dat die breder uitloopt maakt niet uit) anders past het niet in de houder.
Is als cadeau, ik drink nooit iets in de auto dus weet ook niet wat voor opening / deksel fijn is.
Liefst rond de 380ml en rond de 25 euro.
Hoeft niet oneindig lang warm te blijven maar een paar uurtjes is toch wel fijn.
Citaat:Over Retulp:
Retulp zet zich in voor een schonere planeet door duurzame alternatieven aan te bieden voor wegwerpplastic. Voor elke verkochte thermosfles, thermosbeker of thermoskan wordt 1000 keer de inhoud gedoneerd aan schoon drinkwaterprojecten in ontwikkelingslanden. Door herbruikbare producten zoals de Retulp Tumbler te kiezen, help je de plasticsoep te verminderen en draag je bij aan een betere wereld. De Retulp thermosfles is een waardevol cadeau voor jezelf, anderen en de planeet.
Lalidan schreef:Ik heb een contigo, super fijn voor in de auto, maar volgens mij gaat die je budget te boven.... Je zou er even op kunnen googlen, misschien vergis ik me.
Nyaleti schreef:Ik zoek een goede thermosbeker.
Liefst via Amazon, Bol of een fysieke winkel als de Blokker oid.
Is voor in de auto dus de onderkant kan maar 6,5 cm breed zijn (dat die breder uitloopt maakt niet uit) anders past het niet in de houder.
Is als cadeau, ik drink nooit iets in de auto dus weet ook niet wat voor opening / deksel fijn is.
Liefst rond de 380ml en rond de 25 euro.
Hoeft niet oneindig lang warm te blijven maar een paar uurtjes is toch wel fijn.
Nyaleti schreef:Oke kak niks past grr.
Slaat ook nergens op dat die houder zo smal is. Is gewoon een normale auto, waarom is dat geen universele maat.
Ik heb nu een foto ervan, moet dus eigenlijk nog smaller zijn dan 6,5 door die blokjes die er zitten. Maar dan ga ik echt niks meer vinden.
[ Afbeelding ]
Lalidan, is die van jou echt 6,5cm of toch al meer 6,7 bv? Online staat 8/9 cm maar zal de bovenkant wel zijn.
En hoe zit die opening? Dat klepje open doen en dan een kleine drinktuit?
Nyaleti schreef:Oke kak niks past grr.
Slaat ook nergens op dat die houder zo smal is. Is gewoon een normale auto, waarom is dat geen universele maat.
Ik heb nu een foto ervan, moet dus eigenlijk nog smaller zijn dan 6,5 door die blokjes die er zitten. Maar dan ga ik echt niks meer vinden.
[ Afbeelding ]
Lalidan, is die van jou echt 6,5cm of toch al meer 6,7 bv? Online staat 8/9 cm maar zal de bovenkant wel zijn.
En hoe zit die opening? Dat klepje open doen en dan een kleine drinktuit?
JPitty schreef:Ben in dit topic al een paar keer goed geholpen, dus nu nog een vraag van mij. Want ik heb een klein moestuintje (deel van een grotere moestuin) waar ik wat groenten teel. Om mijn deel af te bakenen van dat van de personen naast mij, heb ik tentharingen in de grond gedrukt en die met een sisaltouw van de Hema aan elkaar verbonden. Helaas lijkt dit niet heel erg handig te zijn, want na één tuinseizoen kan ik het touw vervangen. Het is dan volledig verweerd en op meerdere plekken gebroken. Zitten veel meters op zo'n bol, maar echt handig is dat natuurlijk niet. Ik zoek dus een touw van +/- 3 tot 5 mm dik dat ik buiten kan gebruiken, dat bestand is tegen allerhande weersinvloeden, niet schadelijk is voor alles dat op/in/onder/rond mijn tuintje leeft/groeit/bloeit en wat langer meegaat dan één tuinseizoen. Bestaat zoiets en zo ja, waar zoek ik dit?