Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 22:46

Ja vertel
Geryon?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 22:59

Details Geryon!

Ik geloof dat ik morgen een date heb. Geen relatie-date, een FWB/scharrel-date. Ben benieuwd!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 23:07

Ooh echt een FWB / scharrel dingetje

Ik begin daar nooit meer aan ...

Maar als je ervoor open staat verder en geen last van krijgt zelf
Why not
Alvast veel fun gewenst

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:10

Ik meld me weer hier, precies 11 maand geleden verliefd geworden tijdens een concert. Met 2 weken gaan samen wonen 5 maand later mijn huis opgezegd en sinds gister weer single. Zuur en kaloten. Nu als de sodemieter opzoek naar een huis, en om mijn ego weer uit te deuken heb ik Tinder maar weer geïnstalleerd :D

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:34

Nimber... oh jeetje dat is wel heel snel gegaan allemaal ja, wat poedersuiker!! Wel fijn dat je je ego kan uitdeuken met tinder haha

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:00

Bah Nimber. Dat is zuur! Wel in de buurt gebleven of ook nog ver uit je eigen woonplaats vandaan verhuisd?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:43

Nee redelijk in de buurt gelukkig, verdrietig maar vast beter zo.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:07

Sterkte nimber :(:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:07

Sterkte Nimber!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:07

Wat naar Nimber, sterkte de komende tijd!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:22

Dat is niet leuk Nimber... Sterkte!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:25

Oei, sterkte.
Ik heb gewoon weer eens een match, die nog wat terug zegt ook :D

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:54

Haha, dat is altijd leuk! Hier even weinig zin erin omdat er eigenlijk weinig gepraat wordt...

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 00:00

Ik kom me hier toch ook even melden.

Al sinds juni aan het daten met mijn tindermatch. Ik wilde eerst absoluut geen tinder, toch door vriendinnen aangesmeerd en een week later had ik al mijn eerste date met hem haha.
Maar nu 4 maanden later zijn we nog geen steek verder. We hebben het heel leuk samen, maar door omstandigheden (die ik opzich begrijp) wil hij zich nog niet binden. Maar ik heb stiekem toch erg veel gevoelens voor hem gekregen.. Die onzekerheid die alles met zich meebrengt is echt niet fijn en begint me toch wel wat zwaarder te vallen.

Kom lekker wat actiever met jullie meelezen, dat geeft ook weer wat hoop hopelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 00:35

anne_bento schreef:
Nee precies... hij zei ook dat ik echt niet hoefde te doen alsof het prima met me ging en wel gewoon eerlijk moet zeggen en er voor uit moet komen dat het niet goed gaat enz enz, waarop ik ook zei, wat schiet ik daar mee op dan? Tuurlijk tegenover vrienden en familie zal ik niet doen alsof omdat zij mij kunnen steunen en ik er dus wel iets aan heb door eerlijk te zijn in hoef ik me voel, om dat nou tegen hem te zeggen schiet ik gewoon niks meer op -O-

Maar goed ergens ben ik "blij" te horen dat ie nog aan me denkt en het niet goed met hem gaat, voel ik me iets minder genaaid als dat ie meteen vrolijk door was gegaan alsof er niks aan de hand was.

Sorry hoor maar wat een droplul is deze vent. Hij wilt zich wel aan jou binden maar vooral geen labeltje erop plakken, je zet hem voor het blok en hij kiest ervoor dat het dan over is. Vervolgens blijft hij aandacht van je opeisen door dit soort dingen te zeggen. Ik zou hem echt niet meer willen spreken eigenlijk.

Edit: ik heb verder gelezen en vind dit nu nog meer. Je hoopt eigenlijk dat het niet nog een keer gaat gebeuren maar je ziet nog steeds wel een kansje omdat hij de deur op een kiertje laat staan. Blegh.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 05:39

Anne Bento, ook een stomme situatie. Ik hoop voor je dat hij bijdraait maar ik denk t niet. Afkappen die man.

Mara moeilijk is dat zeker als hij alleen lol wil.

Dank jullie, komt wel goed hoor maar leuk is anders

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:11

m9ara schreef:

Al sinds juni aan het daten met mijn tindermatch. Ik wilde eerst absoluut geen tinder, toch door vriendinnen aangesmeerd en een week later had ik al mijn eerste date met hem haha.
Maar nu 4 maanden later zijn we nog geen steek verder. We hebben het heel leuk samen, maar door omstandigheden (die ik opzich begrijp) wil hij zich nog niet binden. Maar ik heb stiekem toch erg veel gevoelens voor hem gekregen.. Die onzekerheid die alles met zich meebrengt is echt niet fijn en begint me toch wel wat zwaarder te vallen.

Kom lekker wat actiever met jullie meelezen, dat geeft ook weer wat hoop hopelijk :D

Herkenbaar verhaal haha.. :+

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:15

Ik moest ook even lachen, ik dacht: here we go again :+
Bij mij wel positief uitgedraaid uiteindelijk. Maar heel soms word ik nog wat onzeker omdat ik weet dat hij in het begin bindingsangst had.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:15

Ik had afgelopen week tinder weer geïnstalleerd en had een leuke match, mee aan de praat geraakt, klikt meteen leuk dus die vroeg of ik dinsdag wat wil gaan drinken met hem. Ik heb er maar mee ingestemd, ondanks dat het allemaal nog maar zo kort geleden is van mijn ex-date -O- voelt het niet helemaal goed nog maar ik denk dat ik maar gewoon moet gaan...

En toen stond ik vrijdag in de kroeg, komt er toch ineens een man binnen lopen.. :wow: ik heb hem alleen maar aangestaard, hij bleef terugstaren, dat heeft heel lang geduurd _O- toen stapte hij op me af. Praatje gemaakt, hij was zo lief en mooi :wow: nummers uitgewisseld en nu wil hij me mee uit eten nemen woensdag.

Voel me schuldig tegenover ex-date, om nu al met anderen (2 zelfs :+ ) af te spreken en ik mis hem ook gewoon nog steeds, al begin ik ook wel in te zien dat hij zeker niet perfect was en me best wel vaak heeft laten zitten of niet leuk deed... en zoals mijn moeder gister zei, spreek gewoon lekker met hun af, voel je niet schuldig tegenover hem en go with the flow.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:17

Oeh klinkt goed, 2 mannen die wel voor je willen gaan Anne! <<)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:24

Ja haha ik moet zeggen, ik had zoooooveel aandacht, heb met zoveel mannen staan ouwehoeren := had het even nodig na die dump van de week ervoor geloof ik en het heeft me wel goed gedaan :o dacht ik vorige week nog dat ik in mijn eentje over zou blijven en er geen mannen zo leuk als ex-date waren, denk ik daar nu wel weer wat positiever over :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 10:13

anne_bento schreef:
Ik had afgelopen week tinder weer geïnstalleerd en had een leuke match, mee aan de praat geraakt, klikt meteen leuk dus die vroeg of ik dinsdag wat wil gaan drinken met hem. Ik heb er maar mee ingestemd, ondanks dat het allemaal nog maar zo kort geleden is van mijn ex-date -O- voelt het niet helemaal goed nog maar ik denk dat ik maar gewoon moet gaan...

En toen stond ik vrijdag in de kroeg, komt er toch ineens een man binnen lopen.. :wow: ik heb hem alleen maar aangestaard, hij bleef terugstaren, dat heeft heel lang geduurd _O- toen stapte hij op me af. Praatje gemaakt, hij was zo lief en mooi :wow: nummers uitgewisseld en nu wil hij me mee uit eten nemen woensdag.

Voel me schuldig tegenover ex-date, om nu al met anderen (2 zelfs :+ ) af te spreken en ik mis hem ook gewoon nog steeds, al begin ik ook wel in te zien dat hij zeker niet perfect was en me best wel vaak heeft laten zitten of niet leuk deed... en zoals mijn moeder gister zei, spreek gewoon lekker met hun af, voel je niet schuldig tegenover hem en go with the flow.

Go Anne *\o/*

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 10:44

anne_bento schreef:
m9ara schreef:

Herkenbaar verhaal haha.. :+

Wilde al zeggen dat jullie wellicht even moeten gaan praten ja.. :')

anne_bento schreef:

Gewoon lekker kijken hoe het loopt, dan merk je vanzelf wel of je er wel of niet aan toe bent. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:05

Ja dat denk ik ook, voel vanzelf wel of het goed voelt of niet, en of ik behoefte heb aan een vervolgdate. Ik ben alleen wel een doemdenker en ineens schoot het door mijn hoofd, stel dat zowel morgen als overmorgen leuke dates zijn en dan ook nog eens ex-date toch ineens weer op de stoep staat, dan wordt het een drama in mijn hoofd :+ maar goed, voor hetzelfde geld zijn de dates morgen en overmorgen helemaal niet leuk en heb ik me druk gemaakt om niks, dus, ik laat alles lekker op me afkomen :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:07

Leuk hoor, lekker op date. Goed voor je ego :D