@Upendo; vermoeiend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:petra8 schreef:Ik heb ook weer een vreemde..... Een dame die van mij een kledingstuk wil overnemen. Verzenden naar een postpunt. Prima natuurlijk. Maar ze wilde zelf het verzendticket aanmaken en betalen en haar vriendin betaald dan de rest. Op mijn vraag waarom zo omslachtig en niet alles in 1 keer, kreeg ik een gezellig berichtje terug met een verhaal dat haar man niets van vrouwen en kleding begrijpt en dat hij erg op de centen is. Ze spaart stiekem haar lunchgeld op en koopt dan af en toe zonder dat haar man het weet iets moois op internet.........
Sneu, vraag mij dan af of de vrouw zelf een groot probleem heeft om met geld om te gaan (die zijn er genoeg) en op deze manier “beschermt” wordt of dat de man zo overheersend is.
Voor ons als buitenstaanders is dat niet zo 1,2,3 te bepalen.
Liever dat je een “budget” krijgt dan in duizenden euro’s schuld.
ukie schreef:Oh heerlijk topic! Ik zet af en toe wat kleding op MP, en inderdaad sommige reactiesdan krijg je spontaan spijt dat je er iets opzet.
Een tijdje geleden hadden wij een nestje Ragdollkittens, waarvan er nog een kitten een nieuw huisje zocht. Deze reactie spande wel de kroon![]()
![]()
'Ik heb een edelpapegaai wilt u met mee ruilen?
[ [url=m/OPJJij.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vealosz schreef:Ik heb een hoekbank op marktplaats gratis af te halen staan. Op gereserveerd. Krijg net een bericht.
Hij wil de huk bank af hallen[/url] ]