Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:41

Yv_ schreef:
Hoe bevalt Warm Cotton? Had 'm bijna meegenomen, maar toch terug gelegd omdat ik FluffyTowels enzo ook helemaal niks vind..

En Maple Sugar, hoe ruikt die?

Ik vind hem wel prima, maar hij ruikt idd erg naar Fluffy Towels en al dat soort melts.

Murthul

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:52

Ik ga zo voor t laatst mn Woody tinnetje branden, snik..

Had bij de kruidvat n jar gekocht, kwam mn vriend opeens mee omdat ik sip was dat hij niet naar de action wilde voor nieuwe tinnetjes en elektrische brander :') voor vanille gegaan omdat t voor op de slaapkamer moest zijn, daar ben ik meer van de subtiele geuren, na 3 uur branden was de pool zoals rechtsboven, erg teleurstellend dus. Folie erbij gehaald en n uur (!) folie later was onder t resultaat, nog niet volledig gepoold dus, erg jammer maar hij ruikt wel lekker. lekker opbranden en wellicht probeer ik er zelf nog eens een kaars in te maken met 2 lonten oid.

Afbeelding

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:15

https://www.facebook.com/funfragrance/?fref=ts
Caitlin heeft ook weer nieuwe bbw kaarsen binnen. Ik heb de lijst al gezien en het liefst zou ik ze allemaal nemen :)
Ik mag er woensdag weer 3 ophalen. 2 peppermint marshmallow en 1 peppermint vanilla bean.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:35

lisitano, wat een mooie verzameling, die kant wil ik ook op

@murthul het valt mij toch wel op dat de goedkopere merken slechter poolen ( gemiddeld dan) en ook chemischer ruiken. Ik begin er niet meer aan

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:12

Moest je dat nou zeggen lin?

Ik ga dr NIET mailen.. NIET!! -O-

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:19

Ik wil d'r ook niet mailen :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:40

Ik wil t wel, maar doe t niet :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:44

Ik hoop dat ze mij niet automatisch die lijst doorstuurt zoals vorige keer want ik ken mezelf. Maar mag echt niet, kreeg net ff fijn de prijs door voor vrijgezellenfeest 8)7

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:47

Belachelijk duur altijd, die vrijgezellen feestjes

En ik mag ook niet!
Over anderhalve week weer kliniek met paard...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:50

Ja ik ben echt gewoon een beetje van de leg.. En dan is het bedrag nog ex stappen ook.. :/ hoop maar dat ze ook echt maar 1x trouwt _O- . En dat de rest nog maar ff lekker een poosje wacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:53

Wat ben je kwijt Yv_?

Wij laatst ook eentje gehad. Zo schandalig duur!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:54

Binnenkort een heleboel centjes :')

Roy nog niet goed? Of controle?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:15

Controle weer :)
We zitten nu op 5 x 4 min draven en dat gaat goed :)

Ik vind t soms echt belachelijk dat ze die feestjes zo duur doen.
Niet iedereen kan dat betalen en dan kun je er dus niet bij zijn.
Vi d ook best dat ze van te voren even kunnen overleggen over t budget.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 23:09

Ja vrijgezellige feesjes zijn duur.
Laatste keer waarbij wij het regelden ook de kosten is inmiddels 6 jaar terug, stel is ook uit elkaar inmiddels. Leuk hoor. Zelf zijn we niet getrouwd. wel al 14 jaar samen. Maargoed we gunde hun wel een leuk feestje en wat een gedoe met de vriendinnen, die wou dit niet, die wou dat niet, die moest toen werken. Uiteindelijk zijn we gaan bowlen en uit eten gegaan bij Crazy piano's kregen vlees waar je iemand's hoofd mee in kon slaan en tafel was dubbel gereserveerd 8)7

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 01:03

MariekeB schreef:

@murthul het valt mij toch wel op dat de goedkopere merken slechter poolen ( gemiddeld dan) en ook chemischer ruiken. Ik begin er niet meer aan

Dat sowieso ja, maar proberen kan altijd toch, voor die 4 euro. ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 10:02

lin_ schreef:
https://www.facebook.com/funfragrance/?fref=ts
Caitlin heeft ook weer nieuwe bbw kaarsen binnen. Ik heb de lijst al gezien en het liefst zou ik ze allemaal nemen :)
Ik mag er woensdag weer 3 ophalen. 2 peppermint marshmallow en 1 peppermint vanilla bean.

_-:( Wat doe je nou?! ;(

MariekeB schreef:

Echt? _O-

Ik heb gisteren de jar Cosy by the Fire gebrand <3 Het leek wel of de jar meer geur af gaf dan eerder, zó lekker.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 10:28

Yv_ schreef:
Whiskers niet bijzonder? Ojee en daar komt een large jar van naar je toe :oo . Nouja, die kun je denk wel voor een heel leuk prijsje doorverkopen als ik zo de prijzen zie waar normale jars al voor weg gaan :=

Nee :o
Ik neem 'm wel gewoon hoor, kan ik die altijd nog ergens kwijt. En ik vond 'm niet vies gelukkig.

Yonker schreef:
Mooi buit Lisitano bij duizendpoot!! Je hebt je goed ingehouden :=

En mooie stash!! voel ik me inderdaad minder schuldig over mn eigen stash O:)

Zie je! DankUwel! Ik heb me ingehouden :D
Ik heb deze maand echt veel en veel teveel gekocht. Met Pasen kan ik weer los :')
Skessa_ schreef:
Ben benieuwd naar Vanilla bean marshmallow en Vanilla snowflake van bbw!

Vanilla Bean Marshmallow is echt súper zoet! Vanilla Snowflake is tot nu toe favoriet bij mij, heel zacht en lief luchtje <3
Yv_ schreef:
Holy Moly :oo , dat is echt veel _O-
Hoe is de throw van Winter Glow? Vind het een heerlijk geurtje, maar heb nu echt al een paar YC's die qua geurafgifte gewoon zwak zijn..

Jaaaa... de antique <3
[ [url=m/Zpbbhp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had gister wat blokjes van BCC aan mn mams gegeven om te testen qua sterkte, zijn ze ook goed over te spreken.

Wauw wat mooi <3

Winter Glow geeft helaas niet veel geur af. Ik zet deze vaak op de slaapkamer omdat het zo'n zacht frisse geur is, en dan ruik je 'm heel subtiel. Bij andere jars heb ik nog wel eens dat ik de kamer in loop en het direct ruik, maar bij deze moet je echt even goed ruiken.
Mijn vriend vindt Winter Glow lekker, juist omdat het niet zo sterk is maar je het toch ruikt.

Pirouette66 schreef:
Wow wat een stash Lisitano! Ik herken het wel een beetje, jaren geleden had ik ook bakken vol. Maar op een gegeven moment begon ik van alles weg te geven, om het op te krijgen voordat de geur er af was, dat lukte niet meer in mijn eentje _O-

Nu koop ik nog steeds best veel, maar wel aantallen die ik zelf op krijg :P

_O-
Mijn moeder en zusje komen ook regelmatig met een extra tasje op bezoek :')
Ik vind het ook wel leuk weg te geven, ik krijg het zelf toch niet op. Maar ik moet gewoon veel :') Anders mis ik het.
Zo zag ik gisteren dat ik nog maar 1 blokje Grey heb, dan krijg ik het al benauwd. Bestellen, bestellen, bestellen _O-

Zonde van je kaars Murthul!

Oh ja, vrijgezellenfeestjes kunnen duur zijn. Vooral zuur als die vriendin niet zo dichtbij je staat.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:35

Ik heb zaterdag (dacht ik) een bestelling geplaatst bij WME en gister bij PS.. := Maar bij PS ook niet-melts... En niet veel. Maar toch. De bestelling is er. Kreeg al vrij snel van WME een mail dat het pakket klaargemaakt was voor verzending. Had rekening gehouden met op z'n vroegst maandag verzenden dus was blij verrast.

Ik denk overigens wel dat ik voornamelijk bij WME zal bestellen en niet zo vaak meer tot zelden bij PS. Zij heeft niet een heeeeel uitgebreid assortiment + haar melts blijven een beetje hetzelfde. WME maakt nog best vaak nieuwe melts en heeft een enorm wisselend assortiment. Dan is het leuk bestellen omdat je steeds je favo geurtjes kan bestellen en weer wat nieuws kan proberen. Dus dat is gelijk weer ff een pluim voor jou WME. Zeker icm met je prijzen +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:46

Gho, ik vind dat PS wel veel heeft maar dat er ook veel is uitverkocht :j Moet zeggen, ik heb al verzorgingproducten van haar geprobeerd, die zijn echt wel zalig.

Net berichtje gehad dat mijn bestelling klaar staat voor verzending van PS :)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:54

Hier staat Autumn Rain van Kringle op <3 Heerlijke geur, al vind ik de sterkte ervan wat tegenvallen. De blokjes zijn ook wel vrij klein... Misschien zo maar een stukje erbij doen :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:17

DeMolenhoek schreef:
Gho, ik vind dat PS wel veel heeft maar dat er ook veel is uitverkocht :j Moet zeggen, ik heb al verzorgingproducten van haar geprobeerd, die zijn echt wel zalig.

Net berichtje gehad dat mijn bestelling klaar staat voor verzending van PS :)

Heb dus ook een aantal verzorgingsproducten gekocht. Oa. een scrubcupcake, een douchejelly, lipbalsem (al staat daar bij 2halen 1betalen en betaalde ik er alsnog voor 2) en dan een paar melts, maar de helft daarvan zijn voor mijn moeder (al weet ze dat nog niet). Anders vond ik het de moeite niet waard en zag niet echt wat voor mijzelf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:25

Ik ben fan van de cupcake! Wel gebruiken op een tv avondje, niet vlak voor je werk, anders glibber je er naar toe ;) Stuur anders een berichtje ivm de lipbalsem? Zie dat het op de website als uitverkocht staat en je dit niet meer kunt bestellen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:27

Hahaha!! Bedankt voor het mededelen :') . Ja zal ik even doen inderdaad, was ik compleet vergeten.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:31

En mss had je er gewoon 1 moeten aanklikken en krijg je er dan 2?

Dus wie weet heb je er straks wel 4? :P

En idd.. PS mag wel weer eens nieuwe melts gaan maken. Zijn echt al super lang uitverkocht.
Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 08-02-16 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 11:32

Zooo, mr Grey op mijn blog *\o/*
http://kaarskop.weebly.com/blog/kringle-candle-grey
Al best wat artikelen zo, ik heb nog meer posts klaar staan, maar ik spaar ze even zodat ik niet ineens 3 artikelen online heb vandaag :+

friendly schreef:
Ik heb zaterdag (dacht ik) een bestelling geplaatst bij WME en gister bij PS.. := Maar bij PS ook niet-melts... En niet veel. Maar toch. De bestelling is er. Kreeg al vrij snel van WME een mail dat het pakket klaargemaakt was voor verzending. Had rekening gehouden met op z'n vroegst maandag verzenden dus was blij verrast.

Ik denk overigens wel dat ik voornamelijk bij WME zal bestellen en niet zo vaak meer tot zelden bij PS. Zij heeft niet een heeeeel uitgebreid assortiment + haar melts blijven een beetje hetzelfde. WME maakt nog best vaak nieuwe melts en heeft een enorm wisselend assortiment. Dan is het leuk bestellen omdat je steeds je favo geurtjes kan bestellen en weer wat nieuws kan proberen. Dus dat is gelijk weer ff een pluim voor jou WME. Zeker icm met je prijzen +:)+

Picture or it didn't happen *\o/*