Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:20

Olifanten rups?

Hij voelt zich heel erg goed en kruipt actief over mij heen.

Mijn kat is blind en daarom altijd voorzichtig.

Sammie

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:22

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:30

Is het wel een rups? Op de foto lijkt je beessie op alle segementen pootjes te hebben, en kennelijk 'mag' dat niet?

Citaat:
Rupsen hebben drie paar borstpoten, daarna minimaal twee segmenten (de eerste achterlijfsegmenten) zonder poten, daarna maximaal vier paar buikpoten, vervolgens weer een aantal segmenten zonder poten en aan het eind een paar naschuivers.
http://www.vlindernet.nl/vlindersalgemeen.php?id=51

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:34

Nee niet op alle segmenten pootjes

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:35

Afbeelding

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:39

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 12:16

Ja dat is een olifantenrups (bijnaam).. Mooi is ie he?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:23

Waarom mensen een bod doen op mijn kwpner en vervolgens doodleuk een tinker kopen.

Dat mag natuurlijk, maar het is wel echt iets heel anders

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:38

Knert schreef:
Waarom mensen een bod doen op mijn kwpner en vervolgens doodleuk een tinker kopen.

Omdat sommige niet op een ras afgaan maar op karakter of toch van gedachten zijn veranderd? :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:48

Knert schreef:

Ik vind wel dat je een beetje zeurt om niks.. Met meerdere reacties overigen :o

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:56

_sharonnn schreef:
Knert schreef:

Ik vind wel dat je een beetje zeurt om niks.. Met meerdere reacties overigen :o

Oke. Dank voor je mening. Vakantietijd he? En beetje teleurgesteld dat ik mensen moest afbellen.

Zal me voortaan wat meer afzijdig houden.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:05

De vragen die je stelt zijn nou niet heel geschikt voor in zo'n topic lijkt me?
Wat wil je horen? Goh wat vervelend voor je? Ja dat is t ook, maar dit topic is niet om jouw teleurstellingen in vragen te benoemen :n

Die opmerking van vakantietijd kan ik niet plaatsen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:14

Ik vraag me af hoe mn huis er toch altijd weer in slaagt om een bende te worden, terwijl dat heel duidelijk nooit mijn schuld kan zijn.

Ik heb vandaag alles opgeruimd, schoongemaakt, leeggehaald en weer ingericht. En ik weet nu al dat als ik over 2 weken kijk dat het weer een puinhoop is. Hoe doet m'n huis dat toch?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:19

Waarom mn ex me na twee jaar opeens weer berichtjes gaat sturen. En dan nog niet eens geïnteresseerde berichtjes (hee, hoe is het eigenlijk met je) maar ik krijg nu dus dagelijks om de één of andere reden updates over zn pc en hoe hij daarmee aan het prutsen is :+

En vraag 2: hoe ik dus moet zeggen dat ik daar niet echt meer op zit te wachten :+

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:22

XRosalieee schreef:
Hhee ik kom weer even binnenvallen :)
Je had/hebt een app voor iphone waar mee je je home screen helemaal kon aanpassen. Dus ook over de applicatie logos kwam dan een filter/tekst/afbeelding. Weet iemand wat ik bedoel en of dit nog bestaat?

Bedoel je een launcher?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:03

Waarom mensen denken dat jij verantwoordelijk bent voor het gedrag van een ander die 12 uur verderop zit?

En waarom kan Vodafone een landelijke storing hebben waardoor ik dus niet kan bellen? En dat al 6 uur lang. ;( Je zou zeggen kan een andere provider het niet overnemen omdat je wel noodnummers kunt bellen? En waarom schrijven ze op internet dat het opgelost is terwijl ik hier nog steeds niet kan bellen of internetten via mobiel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:39

Zag een soort vacature op FB staan, plus telefoonnummer. Gebeld, nee helaas, we hebben al iemand. Maar bel volgende week maar terug.
Hij vroeg nog even door, waar ik woonde (dichtbij) en leeftijd. En nou werd er gezegd; je mag wel langskomen.
Uhm, oke... Snap het niet helemaal want ze hadden al wel iemand waarschijnlijk?? :?

Moet ik een weekje wachten en dan weer bellen of weer opbellen om afspraak te maken om toch langs te komen?

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:42

Stel, je ziet aankomen dat je over 1 seconde met je auto ergens frontaal op gaat botsen, wat is dan de beste houding om jezelf zoveel mogenlijk te sparen?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:43

Bellen om langs te komen! Als ze dat zelf aangeboden hebben ben je gek als je het niet doet.
Misschien willen ze jullie beide wek uitnodigen om te kijken wie beter geschikt is.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:44

Het kan zijn dat je in je gesprekje indruk hebt gemaakt en ze je dan toch nog willen zien, ook al zijn ze eigenlijk al iets verder in hun procedure.

Daarnaast is het bij bedrijven soms zo dat ze idd die vacature wel gevuld hebben, maar ergens anders nog plek hebben, of plek kunnen maken, voor iemand die ze erg aan staat. :)

Maar je hebt niet direct aan de telefoon een afspraak gemaakt? Of moest je dan terugbellen met de secretaresse ofzo? Als meneer heeft gezegd kom maar langs, zou ik bellen!

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:55

amkeVH schreef:
Stel, je ziet aankomen dat je over 1 seconde met je auto ergens frontaal op gaat botsen, wat is dan de beste houding om jezelf zoveel mogenlijk te sparen?

Ik denk een houding die vergelijkbaar is met de 'noodlandingshouding' van in een vliegtuig. Normaal zitten mensen dan met hun hoofd bijna op hun knieën en de armen over elkaar gevouwen. Is daar geen plek voor, dan zijn de armen over elkaar gevouwen en drukt men de onderarmen/ellebogen tegen het oppervlak voor zich en laten hun hoofd ertegen rusten. In een auto zou ik dus denken aan de armen gevouwen tegen het stuur, hoofd gebogen er tegenaan. Correct me if I'm wrong

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:58

Lijkt me niet handig met een airbag in het stuur, volgens mij krijg je dan juist een flinke klap in je nek.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:01

Plus mogelijke issues met de stuurkolom (of is dat niet / minder aan de orde met moderne auto's? :o).

Ik denk dat, hoe onmogelijk ook, 'ontspannen' de beste tip is.
Schoonzus is laatst van achteren aangereden, zij zag het aankomen en heeft technisch goed gehandeld (gezorgd dat haar auto niet ergens anders tegenaan kon botsen), maar heeft wel allerlei whiplash klachten nu. Dochterje op de achterbank zat lekker ontspannen en heeft nergens last van.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:18

Ik denk je armen voor je gezicht. Dan vangen die de klap van de airbag op. Mensen hebben nog wel eens schaaf- of brandplekken in hun gezicht door de wrijving van de airbag.

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:18

Waar blijven Waterspinnen in de Winter? ik zie er dan geen een,en in het voorjaar zie je ze opeens weer in je vijver.Zijn dan volwassen waterspinnen,geen jonkies.