Tigress schreef:Dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan voordat ik naar de wc gingIk ben nu zo benieuwd hoeveel verschil het had gemaakt, aangezien ik al 2 dagen ongeveer verstopt zat
Proest

Dat mijn bed te lekker ligt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jikkeee schreef:Tigress schreef:Dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan voordat ik naar de wc gingIk ben nu zo benieuwd hoeveel verschil het had gemaakt, aangezien ik al 2 dagen ongeveer verstopt zat
Proest![]()
![]()
Dat mijn bed te lekker ligt
RaafSmits schreef:Aan het feit dat het ree topic helemaal naar de knoppen is op Bokt.
Eerst sloeg men door met woordgrapjes (??) waarna mensen die daarop kritiek hadden tot azijnzeikers werden uitgemaakt.
Maar dan in een ander topic ook met z'n alle roepen dat pesten niet oké is on-line........én in het echte leven.
Zó een leuk topic........gewoon om zeep geholpen.
Jammer.
xTitanic schreef:RaafSmits schreef:Aan het feit dat het ree topic helemaal naar de knoppen is op Bokt.
Eerst sloeg men door met woordgrapjes (??) waarna mensen die daarop kritiek hadden tot azijnzeikers werden uitgemaakt.
Maar dan in een ander topic ook met z'n alle roepen dat pesten niet oké is on-line........én in het echte leven.
Zó een leuk topic........gewoon om zeep geholpen.
Jammer.
Vervolgens lees ik ook de woordgrappen wanneer er niet eens nadruk op gelegd wordt![]()
gebrainwashed
Justme_Lisaa schreef:Esaqar schreef:Aan dat ik me ziek heb gemeld op werk en hierna donderdag pas weer moet werken, maar nu tot donderdag niet mag paardrijden van mijn moeder.
Dat vind ik wel enigszins logisch, niet werken dan ook geen leuke dingen doen
sureido schreef:Ik ging ook ooit toen ik een week griep had wel paardrijden en niet naar school. Frisse lucht en bewegen is gezond.
Jildau schreef:sureido schreef:Ik ging ook ooit toen ik een week griep had wel paardrijden en niet naar school. Frisse lucht en bewegen is gezond.
Als ik echt griep heb kan ik het echt niet opbrengen om paard te rijden..
DeMolenhoek schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat vind ik wel enigszins logisch, niet werken dan ook geen leuke dingen doen
Ik vermoed dat ze maar af en toe een dag werkt. Dan is het wel zuur dat je ziek bent en juist die dag niet kunt werken. Waardoor je dan niet mag rijden tot je weer een dag moet werken. Dus ik snap het wel.