Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 10:33

Tigress schreef:
Dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan voordat ik naar de wc ging :') Ik ben nu zo benieuwd hoeveel verschil het had gemaakt, aangezien ik al 2 dagen ongeveer verstopt zat :')

Proest :') _O-

Dat mijn bed te lekker ligt

Jildau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 10:37

Je ergeren aan een lekker liggend bed? Okee dat begrijp ik niet. :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 10:50

Jikkeee schreef:
Tigress schreef:
Dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan voordat ik naar de wc ging :') Ik ben nu zo benieuwd hoeveel verschil het had gemaakt, aangezien ik al 2 dagen ongeveer verstopt zat :')

Proest :') _O-

Dat mijn bed te lekker ligt

Joh, ik probeer af te vallen. Hetgeen wat ik gisteren door heb gespoeld zal vast leuk hebben geleken op de weegschaal :')

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:58

Aan het feit dat het ree topic helemaal naar de knoppen is op Bokt.
Eerst sloeg men door met woordgrapjes (??) waarna mensen die daarop kritiek hadden tot azijnzeikers werden uitgemaakt.
Maar dan in een ander topic ook met z'n alle roepen dat pesten niet oké is on-line........én in het echte leven.
Zó een leuk topic........gewoon om zeep geholpen.
Jammer.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:54

Jildau schreef:
Je ergeren aan een lekker liggend bed? Okee dat begrijp ik niet. :D

Op dat tijdstip had ik al op stal willen staan :').

Hahah ik geloof je meteen Tigress! Maar het las zo grappig :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:15

Kan ik me voorstellen _O- het is niet de meest voorkomende ergernis _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:23

Mijn laptop die super sloom is

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:25

RaafSmits schreef:
Eerst sloeg men door met woordgrapjes (??) waarna mensen die daarop kritiek hadden tot azijnzeikers werden uitgemaakt.
Maar dan in een ander topic ook met z'n alle roepen dat pesten niet oké is on-line........én in het echte leven.
Jammer.

Vervolgens lees ik ook de woordgrappen wanneer er niet eens nadruk op gelegd wordt _O-
gebrainwashed

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:28

xTitanic schreef:
RaafSmits schreef:
Jammer.

Vervolgens lees ik ook de woordgrappen wanneer er niet eens nadruk op gelegd wordt _O-
gebrainwashed

Ach. TS heeft gewoon nog gereageerd. Sommige mensen hebben wel eens meer te doen dan elke dag op bokt zijn. Dus gelukkig is het niet om zeep geholpen en is de ree heerlijk het bos in vertrokken. (Hoop ik)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:38

Aan dat ik me ziek heb gemeld op werk en hierna donderdag pas weer moet werken, maar nu tot donderdag niet mag paardrijden van mijn moeder.

Ik werk in een supermarkt en heb geen stem op het moment en mijn keel voelt als schuurpapier, mweh :’)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:15

Esaqar schreef:
Aan dat ik me ziek heb gemeld op werk en hierna donderdag pas weer moet werken, maar nu tot donderdag niet mag paardrijden van mijn moeder.

Dat vind ik wel enigszins logisch, niet werken dan ook geen leuke dingen doen ;-)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:16

Aan het feit dat voor sommige mensen lezen erg moeilijk is :| Het staat er allemaal vrij duidelijk hoor, die regels.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:23

Mevrouw achter me bij de kassa, die maar tegen mijn wagen bleef duwen, omdat ze de boodschappen op de band wilde leggen... maar ik geen cm vooruit kon omdat klant voor mij bleef staan ipv doorlopen... Ik kan toch echt niet DOOR die mevrouw heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:57

Justme_Lisaa schreef:
Esaqar schreef:

Dat vind ik wel enigszins logisch, niet werken dan ook geen leuke dingen doen ;-)

Ik vermoed dat ze maar af en toe een dag werkt. Dan is het wel zuur dat je ziek bent en juist die dag niet kunt werken. Waardoor je dan niet mag rijden tot je weer een dag moet werken. Dus ik snap het wel.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:43

Ik ging ook ooit toen ik een week griep had wel paardrijden en niet naar school. Frisse lucht en bewegen is gezond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:40

sureido schreef:
Ik ging ook ooit toen ik een week griep had wel paardrijden en niet naar school. Frisse lucht en bewegen is gezond.

Alleen zal je baas daar anders over denken... :+ Als je te ziek/grieperig bent om te werken dan snap ik best dat een moeder ook zegt; dan even niet paardrijden. Frisse lucht en bewegen is gezond, absoluut, maar tot op zekere hoogte. Je kan ook even een wandelingetje maken. Frisse lucht, beweeg je ook, maar verder is het vooral handig om eerst even goed uit te zieken. En wat die paar daagjes dan zijn...

Maar goed :+

Ik erger me aan m'n pluishaar. Doet niet echt wat ik wil :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:12

Mijn vriend, die zoveel herrie maakt dat ie de baby gewoon wakker maakt. Goed gedaan jongen 8)7

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:15

sureido schreef:

Als ik echt griep heb kan ik het echt niet opbrengen om paard te rijden..

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:33

Ligt er wel aan hoor wat voor griep. Ik was toen al vanaf de zondag ziek en was zo kwakkelend beter eigenlijk. Toen ik had paardgereden (donderdags) voelde ik het wel hoor. Maar als je idd echt heel ziek bent lukt dat ook niet!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:56

Jildau schreef:
sureido schreef:

Als ik echt griep heb kan ik het echt niet opbrengen om paard te rijden..

Bij echte griep zeker niet. Dan is uitmesten al niet te doen. Met koorts kun je niet eens veilig autorijden.
Frisse lucht is gezond, dat klopt, maar bij echte griep kun je beter gewoon 3-5 dagen naar je lichaam luisteren, dan is het sneller weer over. Ik heb ook wel eens zo veel paracetamol genomen dat ik weer iets kon doen en moest en zou duiken met 40 graden koorts. Nou, dan duurt herstel 3 weken en anders 5 dagen (of iets langer als je pech hebt).

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:00

DeMolenhoek schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Ik vermoed dat ze maar af en toe een dag werkt. Dan is het wel zuur dat je ziek bent en juist die dag niet kunt werken. Waardoor je dan niet mag rijden tot je weer een dag moet werken. Dus ik snap het wel.

Ik werk inderdaad 20 uur en had deze week maar 12 uur... |(

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:08

Die eindeloze regen steeds. Om met Carice van Houten (in Zwartboek) te spreken: houdt het dan nóóit op?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:51

Dat mijn vader niet wil begrijpen dat huis klaar moet zijn voor ik ga werken.

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 18:11

Dat ik weer een griep heb.. En dat ik vorige week ook al ziek was....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:43

Eerder furieus.
Vroeg naar bed omdat ik een beetje ziekig ben. Ben net lekker weg in dromenland, wordt ik wakker van een ijskoude vinger op m'n wang. En wordt er iets op m'n nachtkastje gezet. "Het is warm, maar geen thee" en ik begin al te vrezen dat hij mijn anijs open gemaakt heeft.
De combinatie van dat hij mij wakker gemaakt heeft en mijn vermoeden van wat hij nog meer gemaakt heeft maakt mij zo kwaad dat ik niet meer terug in slaap kan komen. Uiteindelijk draai ik me maar om om tot de ontdekking te komen dat er inderdaad een mok op mijn nachtkastje staat en mijn neus verteld mij al snel dat hij inderdaad anijsmelk gemaakt heeft. En bij de eerste slok proef ik dat hij heel roaal is geweest met die anijsblokjes. Jawel, je leest het goed, hij heeft gewoon 4 van MIJN anijsblokjes in een beker melk gegooid. Ja, blokjes ja, die al in geen jaren meer te koop zijn en die ik heel bewust achter gehouden heb voor wanneer ik ze nodig heb.

En nou kan ik niet meer slapen want ik heb een klotsbuik van die anijsmelk die ik natuurlijk verplicht was op te drinken, want wie gooit er nou anijsmelk met blokjes weg?

Afbeelding