Oh, hier was het heerlijk! Heel klein beetje motregen gehad, maar dat was maar even en echt nat werd ik er niet van. Prima weer!
dravergekkie
Geplaatst: 07-02-15 19:28
gohya schreef:
Het is zó waterkoud nu. Geef mij het weer van gister maar weer terug.
Inderdaad.
Is hier vanmidag begonnen met regenen en niet meer droog geworden.
Vanochtend was het land nog aardig wit , maar begon ineens erg hard te dooien en dan nog al die nattigheid erbij , mag wel ff de kans krijgen om te drogen
Nou vanmorgen was het best scarry in de auto. Af en toe gleed je maar zomaar weg. Met 30 km pu naar het werk. Snelweg was afgesloten. Maar zonder kleerscheuren aangekomen gelukkig. Verder hele dag motregen en waterkoud.
PrizTwir
Geplaatst: 08-02-15 01:38
De hele dag was het grijs en we hebben de hele middag motregen gehad. Vanmorgen was het op sommige stukken echt spiegelglad!
Hier waait het nu wel een stuk harder, maar hij is gemeen koud!
Het is hier bijna warm vergeleken met vannacht! Amper wind en totaal geen vorst. Het is nu evenveel boven nul als gisteren eronder rond deze tijd, tien graden verschil dus!
Heey, ik kom me ook melden! Ik hou heel erg van warm weer. Om paard te rijden is 20-25 graden ideaal, maar als ik bijvoorbeeld op vakantie ben mag het wel boven de 35 graden Ik heb een hekel aan de winter, veel te koud. Hier vriest het nu niet meer, maar er liggen nog wel sneeuw- en ijsresten, dus het is glad op sommige plekken. Ik ben vrijdag toen ik naar school ging een paar keer onderuit gegaan. Route is namelijk een fietspad waar niet gestrooid wordt.
Het was vanochtend met hond uit laten niet koud. Wel een windje, maar niet echt een harde wind. Het was wel grijs en bewolkt, maar ik zie nu door de wolken ook wat blauwe lucht verschijnen. We zien het wel weer!
wilde paard longeren maar mevrouw wilde niet in die koude wind rondjes lopen en bleef stug staan , ze heeft trouwens groot gelijk ik vond het ook niet lekker brrrrr
Pandora2
Geplaatst: 08-02-15 13:02
Shirley schreef:
Uitbundig zonnetje
In welk werelddeel zit jij Shirley ?
Heb net gereden...hij ging hard met die koude wind in z'n oortjes