Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 15:50

Pearlx schreef:
En wéér eentje voor de gratis vijverstenen en hout. Hij wil ze hebben, maar woont te ver weg dus hij wil 6.95 overmaken naar mij en dan moet ik ze opsturen (we hebben het over een groot aantal stenen en zwaar hout uit een grote vijver. Zeker meer dan 30 kilo. %)

Die is niet lekker. :')
Zouden dat soort mensen last hebben van het WebShopSyndroom?
"Ik wil het wel (gratis) hebben, maar dan alleen opgestuurd."
>;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:08

Geen MP maar boktmarkt :)

Was dit (zondag denk ik) even aan het snuisteren naar mentuigjes voor een kleine shet. Zag er eentje op staan voor €50, wat betrekkelijk goedkoop is dus even gekeken. Jawel, op het eerste zicht net tuigje, weliswaar (goed) gebruikt, zonder hoofdstel en broek maar wel met leidsels en de rest. Nou zijn die 2 onderdelen geen probleem, een hoofdstelletje heb ik al en indien nodig kan ik binnenkort in de uitverkoop van een grote ruiterzaak wel nog een broek op de kop tikken voor een aardig prijsje.

Gemaild of ze ook wou verzenden naar België via Kiala en wat dat zou kosten -> €7,95. Nou, stuur maar op dan :D Vraagprijs + verzendkosten overgemaakt gisteravond, en nu afwachten tot ze het geld heeft en pakketje mijn kant op komt.

Mailverkeer gaat heel vlot, dus ik ben helemaal blij *\o/*

DaraBariton

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:20

Ik een net mailtje of ze het wilde halen of laten opsturen, krijg ik exact dit terug : Ophale

Nouja oke.... :wow: _O-

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:40

Ik ben nu ook een raar mens via Mp. Had een bumbostoeltje gezien dingen zijn nieuw 50,- deze dame had neer gezet 20,00 of bieden dus had 10,00 geboden dacht zie wel. Krijg ik gelijk terug is goed wanneer komt u hem halen. Dus soms is het echt een brutaal mens heeft de halve wereld :D heb hem vanmiddag gelijk opgehaald. En als die kleine van mijn werk eruit is gegroeid zet ik hem gewoon weer voor 25,- op Mp ;)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:53

Pearlx schreef:
Nee, ze heeft niets meer laten weten toen ik om een duidelijk tijdstip vroeg. Kast staat nog steeds hier. De mailtjes blijven wel binnenstromen.

En wéér eentje voor de gratis vijverstenen en hout. Hij wil ze hebben, maar woont te ver weg dus hij wil 6.95 overmaken naar mij en dan moet ik ze opsturen (we hebben het over een groot aantal stenen en zwaar hout uit een grote vijver. Zeker meer dan 30 kilo. %)

Oh wauw, het zit jou echt niet mee zeg! :n
Hoe kunnen mensen nou bedenken dat je dat wel even op kunt sturen 8)7 En ook nog meerderen blijkbaar.. Misschien maar in de advertentie erbij zetten? Al zijn dat waarschijnlijk ook niet de mensen die advertenties goed lezen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:07

Timmer al het vijverhout bij elkaar tot een grot bak, stop daar de stenen in en mooie strik er omheen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:55

Ik heb tot nu toe een fijne deal:
5 boeken voor €10,- inc verzenden, vlotte afhandeling, veel keuze qua verzenden.
Nu alleen nog ff afwachten wanneer de boeken arriveren.
Ik gok begin volgende week, heb voor een iets goedkopere verzending gekozen met iets langere levertijd.
Mocht dit allemaal goed verlopen dan doe ik met ong 2 weken een grotere bestelling. :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:56

Das geen geld!
Ook via mp?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:39

Jup. :)
Ik denk dat het een opkoper is van tweedehands boeken, diegene heeft ong 5000 advertenties met boeken zag ik. :wow:
Prijzen variëren van €1,- tot +€10,- per boek.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:50

Oh ja dr zijn er meer die dat doen. Beetje handelen in tweedehandsboeken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:59

Oh ik ben dan te lui om al die advertenties door te kijken...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:04

Ik zag verschillende advertenties voorbijkomen van dezelfde adverteerder dus ben gaan kijken en er stonden veel interessante boeken tussen. :)
Die opgeslagen als favoriet en er 5 boeken uitgepikt.
Kreeg ook nog 15% korting omdat ik 3 of meer boeken bestelde, scheelt zeker bij de duurdere boeken weer wat qua prijs. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:35

Gisteren mijn Bates vzh opnieuw op de belgische MP gezet. Wil voor mijn tinker eindelijk een geschikt zadel kunnen kopen en dan kan ik de centjes echt wel gebruiken.
Omdat ik voor €400 als vraagprijs onzinbiedingen kreeg à la "voor €100 met toebehoren kom ik 'm ophalen" en alleen maar gezeik met anderen dat ze niet meer dan €250 wilden geven want meer was ie niet waard want ze worden overal zo goedkoop aangeboden... heb ik 'm voor €275 erop gezet, excl. verzenden.
En hield mijn hart al vast welke idiote berichten ik nu zou krijgen.

Nou, vanmorgen een mail gehad, iemand wil 'm overnemen voor mijn VP *\o/* Nogmaals gemeld dat de verzendkost er niet in zit begrepen, maar via kiala is dat €4,50. Gegevens doorgegeven, ben benieuwd of er nog een vervolg aan komt, maar dat geld gaat dan mooi opzij naar mijn zadelrekening (en dan heb ik samen met wat ik al opzij had gezet al meer dan de helft van het nieuwe zadel bij elkaar).

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:47

Gister mijn birkenstocks op een koophoek op facebook gezet. Ik heb deze amper gedragen (denk 2/3 dagen) en er zitten geen eens slijtplekken op de zolen.l Erop gezet voor 15 euro, omdat ik er minimaal een 10tje voor wilde geven. Iemand wilde ze (na heel moeilijk doen, want volgens haar was er heeeeel veel op gelopen) overnemen voor 10 euro. Ze kwam ze gisteravond ophalen. Mijn moeder had gezegd dat ze na half 8 niet thuis zou zijn. Stuurt ze rond 9en een berichtje, dat haar fiets het niet doet. Nou mijn moeder en ik lagen helemaal in een deuk. Ben benieuwd of ze ze vandaag dan wel op komt halen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:06

Bericht kan natuurlijk ook veel eerder verstuurd zijn en pas later aangekomen zijn. ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:19

Haha maar een fiets die het niet doet klinkt wel een beetje als een smoes :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:21

Ik heb mijn auto overigens eergister aan een garage verkocht die gereageerd had. Hij zei dat ie voor 350 euro de auto zo overnam zonder verder te bekijken of te zeuren. Dus ik erheen gereden, hij wilde toch een rondje rijden en noemde allemaal dingen op die niet goed waren en dat ie toch hooguit 300 wilde geven. Ik heb zoveel biedingen en reacties gehad dus ik dacht, doei, ik ga wel weer. Hij bleef volhouden, en ik ook :D

Tot ie uiteindelijk zei, nou vooruit, 350 dan. Nu zie ik hem op zijn website te koop staan voor 700 euro :')

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:27

anne_bento schreef:

Ja precies, ''je fiets doet het niet'' wat moet ik me daar uberhaupt bij voorstellen? Ligt de ketting er dan af, of de trapper o.i.d? Zou toch makkelijker zijn als er werd gezegd '' Mijn ketting ligt eraf''

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:27

Grrrrr sommige mensen leven echt in een waanwereld waarin onzinbiedingen en gekke verkopers die overal akkoord mee gaan hoe onzinnig hun bieding ook is.

Ik heb een nieuwe Senseo op mp staan, ding zit nog helemaal nieuw in doos (is er zelfs nog nooit uit geweest).

Krijg ik via de mail een bod van € 10 incl verzenden.
Nou sorry op die onzin biedingen reageer ik dus niet en gaan dus zo de prullenbak in.
Krijg ik een uur later weer een mailtje, waarom ik niet op haar bod reageer.
Ik heb haar een net berichtje terug gestuurd dat die daar niet voor weg gaat.
En ja hoor daar kwamen de zielige verhalen weer..... pffffff om moedeloos van te worden.
Hop enkeltje prullenbak

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:32

toch wel met de mankementen genoemd ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:34

anne_bento schreef:

Zo had ik m nog niet gelezen eigenlijk := Als ze t letterlijk zo heeft gestuurd klinkt idd wel als een slechte smoes.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:37

Sammie schreef:
anne_bento schreef:

Zo had ik m nog niet gelezen eigenlijk := Als ze t letterlijk zo heeft gestuurd klinkt idd wel als een slechte smoes.

Zo heeft ze het letterlijk gestuurd, niet meer en niet minder. Daarom moesten we eigenlijk ook wel lachen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:47

Misschien heeft ze een elektrische fiets, en dan klinkt het een stuk aannemelijker hihi

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:48

met een elektrische fiets kan je nogsteeds fietsen als de batterij er uit is ofzo hoor

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:27

Of ze wist niet wat ze moest zeggen, of haar fietsband lek was of haar auto kapot. ;)