Ik verzend ook liever niet met DHL hoor, teveel slechte ervaringen mee gehad. Als ze te weinig pakketten in het buitengebied hadden melde ze het af als "adres onbekend" en dan ging het pakket retour naar de afzender. Bij de helpdesk een bekend probleem, maar ze doen er niets aan. Degene die verstuurd krijgt ook zijn geld niet terug.
Hier ook bijna niet met DHL. Ik doe zelf altijd met Post.nl verzenden. Enkel als ik iets koop en diegene biedt het aan om met DHL te verzenden, laat ik het naar een servicepunt sturen en haal ik het zelf op. Ook slechte ervaring met: geen adres bekend e.d. of te lui om af te leveren aan de deur
Weer een leuke hier hoor. Zet je een advertentie met bieden vanaf.. en wat krijg je dan? Een mailtje met ik bied.. (de helft van het bedrag van bieden vanaf..)
Sidepull verkocht Eerst 2 maanden geen interesse en dan 4 mensen in een week. Zo vreemd! Maar gelukkig leek hij de goede maat te hebben voor de koper dus ben wel blij dat ik hem nu heb verkocht. Lag thuis maar wat stof te vangen.
Dobby91
Geplaatst: 28-10-13 20:23
Wij hadden een tuinset op marktplaats staan, niet heel luxe ofzo, maar daar bood iemand 2,50 op. Ehh nee en nog vol verbazing dat we niet akkoord gingen.
krijg net een berrichtje dat een paar witte springschoenen die een bokker had gekocht niet aangekomen zijn ze zei ook meteen maakt niets uit hoor ! houd het geld maar , het is namelijk niet jouwn schuld.
maar dat vind ik ook zo sneu. het is is jong meisje ana haar manier van schrijven te zien dus ik geloof haar wel. ik heb toevallig 2 paar van die springschoenen liggen , dus stuur ik haar dat paar maar op , hopenlijk komen die wel aan
suikermeisje
Geplaatst: 28-10-13 21:04
Aan jouw schrijven te zien ben je dan ook nog niet zo oud
Oef. Dat heb ik ook niet meer Dan had je 8 jaar eerder moeten zijn haha
Zitosh
Geplaatst: 28-10-13 21:09
Dat dacht ik dus ook, suikermeisje
Ik heb waarschijnlijk m'n geliefde HV Polo dekje verkocht! Ben er nog niet aan uit of ik m'n andere HV Polo ook weg doe.. Mijn dekje Scapa blijft sowieso, anders is mijn hele zoektocht voor niets geweest
Kitty1985
Geplaatst: 28-10-13 21:29
Celiien schreef:
Euhw, maat E75, F75 en G75 en GG70
En ik maar zaniken dat ik dikke tieten heb met mijn 75 C haha
miss_lizje
Geplaatst: 28-10-13 21:56
Celiien schreef:
Euhw, maat E75, F75 en G75 en GG70
Wat jammer dat 75 te groot voor mij is ik betaal mij een ongeluk aan Bh's in mijn maat (F70)
Aah meisje voor mn laarzen net geweest. Jammer genoeg te groot. Dat word dan toch maar zelf inlopen en mee gaan rijden.
Ik ga maar alvast langs de winkel voor een hele voorraad blarenpleisters denk ik
knetterhard
Geplaatst: 28-10-13 23:19
upendo schreef:
Zo, weer een zooitje advertenties op de boktmarkt gesmakt. Morgen ook maar even op MP zetten, want ik heb het idee dat ik daar beter verkoop.
Nette spullen, alleen jammer dat de deken van Hirseware te groot/klein is
chimello
Geplaatst: 29-10-13 01:55
Celiien schreef:
Niemand wil m'n bh's volgens mij Achja was het proberen waard toch als niemand ze wil gaan ze naar m'n nichtje
Ik had zo'n mooie bhs gekocht in Japan maar ik was daar nogal wat kilos afgevallen... Tsjah, die pasten hier na een week alweer niet meer Heb ze allemaal maar bij de kleding voor het leger des heils gedaan want ik durfde ze niet online te zetten. Echt zonde.. waren niet bepaald goedkoop. Hopelijk heb je meer geluk!