Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik werk op een zorglocatie waarboven aanleunwoningen zijn gebouwd. De lift naar die woningen is kapot en kan hopelijk pas 28 mei!!! Gemaakt worden. Ik vind het echt schandalig dat het zo lang moet duren, heel veel mensen zijn rolstoel of rollator afhankelijk en kunnen niet met de trap naar beneden.
Alja schreef:Schuur_ schreef:Ik heb voor mijn honden 'logeerspullen'. Allemaal goedkoop spul dat vies en kapot mag gaan bij een ander.
M’n partner heeft de hond weg gebracht
Hij weet zowiezo niet wat de riem heeft gekost want dan krijgt hij een hartverzakking maar gewoon diegene gegrepen die voor handen lag zeg maar…
Maar baal echt, heb hem op equitana gekocht dus kan ook niet even naar de winkel om dezelfde te kopen
black_kelpie schreef:"Beste Buienradar, gaat het straks regenen?"
Nee hoor! Je kunt met een gerust hart naar je afspraak, het blijft droog![]()
"Ah top! Weet je het zeker? Alle tuinkussens liggen nog buiten en het zou vervelend zijn als die nat worden..."
Ja echt, het blijft hartstikke droog![]()
![]()
maralyn schreef:Eneco heeft mij vorige week al gebeld, ze willen mij terug als klant. Ja helaas, gaan we niet doen.
Bellen nu weer. Wederom zelfde verhaal.
Zelfde verhaal weer terug.
Nee mensen, ik zit goed hier. Punt.
Polarize schreef:Nou nieuwe kozijnen zitten erin, zouden met automatische/bedienbare rolgordijnen komen...
"Ja, morgen komt er iemand langs om het af te werken."
Oftewel, geen rolgordijnen. Helemaal geen gordijnen. Ik kan nu niet mijn kamer helemaal donker maken, het licht schijnt volop naar binnen, en ik kan dus niet in mijn eigen slaapkamer zijn zonder met mijn autistische kop enorm overprikkeld te raken en verschrikkelijke hoofdpijn te krijgen.
Mijn vader is al op zoek naar 2 grote handdoeken om over mijn ramen te hangen, maar ik kan nu wss de rest van de dag niet meer functioneren, terwijl ik vanavond nog een deadline heb om te halen
xPabloBokt schreef:maralyn schreef:Eneco heeft mij vorige week al gebeld, ze willen mij terug als klant. Ja helaas, gaan we niet doen.
Bellen nu weer. Wederom zelfde verhaal.
Zelfde verhaal weer terug.
Nee mensen, ik zit goed hier. Punt.
Aangeven dat je niet meer gebeld wil worden, dan zetten ze je op de bel me niet lijst.
Telpeva schreef:Polarize schreef:Nou nieuwe kozijnen zitten erin, zouden met automatische/bedienbare rolgordijnen komen...
"Ja, morgen komt er iemand langs om het af te werken."
Oftewel, geen rolgordijnen. Helemaal geen gordijnen. Ik kan nu niet mijn kamer helemaal donker maken, het licht schijnt volop naar binnen, en ik kan dus niet in mijn eigen slaapkamer zijn zonder met mijn autistische kop enorm overprikkeld te raken en verschrikkelijke hoofdpijn te krijgen.
Mijn vader is al op zoek naar 2 grote handdoeken om over mijn ramen te hangen, maar ik kan nu wss de rest van de dag niet meer functioneren, terwijl ik vanavond nog een deadline heb om te halen
Hoeveel last heb je er van? (dat hoef je niet te beantwoorden natuurlijk!) als het echt erg is dan is een douchegordijnstang misschien een optie voor tijdelijk? zo eentje die je kan bevestigen zonder boren, en dan een dikke handdoek eraan hangen
Volgens mij is dit er zo een
https://www.action.com/nl-nl/p/2541991/ ... ijn-stang/