Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 20:41

Vreselijk Nyaleti!

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 20:44

Nyaleti schreef:
Hond heeft vandaag CT gehad. Hele slechte prognose.. Uitgezaaid en alles. "Genieten van elke dag" ..
Ik ben gewoon in shock er van. Dit kan niet en dit mag niet |(

Heel veel sterkte :knuffel: dat je nog een mooie tijd met hem mag hebben

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-24 20:47

Feedback binnen en het is helemaal bout. Vorige week vrijdag de indruk gekregen dat ik wel smooth sailing kon doen en nu krijg ik echt een bak met zooi binnen die ik moet aanpassen.

Gezeik. Helemaal klaar mee met dat afstuderen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 20:53

oliebol Nyaleti :( heel veel sterkte :knuffel:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:17

Veel sterkte Nyaleti! :knuffel:

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:26

Sterkte aan iedereen in dit topic

Vandaag is niet echt een geluksdag

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:36

Dankjewel allemaal, heel lief.

Sinds we terug zijn vanmiddag, na foto's en ct met een roesje (recht trekken, tillen, gek lopen na roesje) loopt hij zo slecht.. ineens ook een voorpoot..
Ik hoop echt dat dat heel snel beter gaat want zo kan het niet doorgaan.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:41

Heb je wel iets van pijnstilling voor 'm?
Zo ellendig je diertje zo te zien :(:)

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:46

Ik heb vandaag even m’n dag niet dus doe m’n best met zoveel mogelijk van m’n planning af te krijgen. Maar het lukt totaal niet. En ik voel me ook niet goed (heb geen koorts) maar goed dat terzijde. Vervolgens lukt het al niet om de planning af te krijgen (frustatie 1)
En dan heb je ouders die er nuchter over lopen gaan doen van: “ja ze doet toch niks, dit dat lalalala” -:(-
(Frustatie 2)
Vervolgens zeg ik: “het lukt me niet; voel me niet goed, kan me niet concentreren en het gaat gewoon niet lukken.”
Dan wordt daar op gereageerd met een reactie van: jij doet niks. Maar ik doe wel hartstikke m’n best (frustatie 3).

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:58

Ja heb daarstraks Tralieve gehaald. Hopelijk werkt het snel :(:)
En vannacht beneden slapen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 21:58

Jeetje sterkte allemaal

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 22:06

Ik heb zo met je te doen -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 22:47

black_kelpie schreef:
500 euro lappen voor hoorapparaten, 900 als ik ze wil verzekeren. Daar is de 75% vergoeding van de zorgverzekering al af. Ik blijf wel doof, idioot gedoe #)

En als ik mijn buurvrouw en een oud-collega mag geloven: het maakt niet uit hoeveel geld je ervoor neerlegt, het laat datgene wat je niet wilt horen extra hard doorkomen en wat je wel wilt horen, hoor je nog niet goed. Dus sleutels op een tafel leggen gaat door merg en been en een fatsoenlijk gesprek met iemand bestaat alsnog uit 'wat zeg je?'.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 22:55

Shenavallie schreef:
En als ik mijn buurvrouw en een oud-collega mag geloven: het maakt niet uit hoeveel geld je ervoor neerlegt, het laat datgene wat je niet wilt horen extra hard doorkomen en wat je wel wilt horen, hoor je nog niet goed. Dus sleutels op een tafel leggen gaat door merg en been en een fatsoenlijk gesprek met iemand bestaat alsnog uit 'wat zeg je?'.

Mja, daar ben ik dus ook bang voor. Dat is nu al het geval namelijk, wat ik wel hoor is rotgeluid en te hard. Ze kunnen überhaupt niet garanderen dat het ook maar iets doet. Ik heb altijd bovengemiddeld goed kunnen horen, dit is echt de hel kan ik je zeggen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 23:01

Ik had me aangemeld bij een Facebookgroep, maar wou eigenlijk niet dat familie of vrienden ofzo dat konden zien, dus was van plan uit de groep te gaan nadat ik even wat informatie kon lezen. Word ik direct getagd door het beheer met welkom en dan mijn voor en achternaam :+ Fijn weer, zelfs als ik nu uit de groep ga, blijft voor altijd te zien dat ik lid was -O-

Geen schokkende pagina of onderwerp overigens, maar vind het gewoon niet fijn.

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 23:17

Daphne__ schreef:
Ik had me aangemeld bij een Facebookgroep, maar wou eigenlijk niet dat familie of vrienden ofzo dat konden zien, dus was van plan uit de groep te gaan nadat ik even wat informatie kon lezen. Word ik direct getagd door het beheer met welkom en dan mijn voor en achternaam :+ Fijn weer, zelfs als ik nu uit de groep ga, blijft voor altijd te zien dat ik lid was -O-

Geen schokkende pagina of onderwerp overigens, maar vind het gewoon niet fijn.

je kan de tag zelf weghalen, dan zou t ook iemand anders met dezelfde naam kunnen zijn :=
wel echt super irritant vind ik dat hahaha

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 23:19

Als het een besloten groep is kan niemand zien dat je daar lid bent en reageert. Ook niet als je getagd wordt. In een openbare groep uiteraard wel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 00:51

Mijn stomme negatieve dachten. Na een tijdje wat artikelen te hebben gelezen komt denk ik toch naar voren dat ik vooral met mijzelf aan de bak moet :+

Elke keer als ik hierna ga zoeken kom ik op hsp, maar vind dat gelijk wel weer een beetje heftig om mijzelf daarmee te gaan labelen zonder dat een professional daarnaar kijkt.

En aan de andere kant zou het misschien duidelijkheid geven waarom ik soms letterlijk lichamelijk mij niet lekker voel omdat ik mijn kop vooral bezig ben met wat denkt de ander van mij en vinden ze mij nog wel aardig.

Dit ging een tijdje echt heel goed maar zodra ik nieuwe vriendschappen en of relaties opbouw wat nu het geval is en ik merk 1 klein ding anders aan hoe mensen doen dan denk ik direct oh verpest wordt niks meer. En dan ben ik er nog net niet ziek van. En vooral in combinatie met moe zijn.

Soms wou ik dat je gedachten gewoon kon wissen en of uitzetten.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 03:46

Sterkte nyaleti....

Ik erger me eraan dat ik wakker lig, door piekeren over werk, en dat ik niet weet hoe ik dit moet aankaarten...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 06:53

Planning...jaa je krijgt 10 ton kippenvoer 1 silo en dan door na de "apk" voor de tank/silo.

Kom vanmorgen aan, 4 silo's 15 Ron voer 4 boeren...
Ehm jongens. Ik ga niet optijd komen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 08:39

fleurtjeuh schreef:
Merlen schreef:
Nee,België.
Dit had ik echt niet zien aankomen.Heb enkele dagen geleden zelfs nog nieuwe planten en bloembollen gezet met de gedachte dat ik hier nog wel enkele jaren zou wonen omdat ik niks vind om te kopen.

https://callmepower.be/nl/verhuizen/huurder

Citaat:
Welke rechten heb je als huurder?
Bij het opstellen van een huurovereenkomst kunnen huurder en verhuurder in samenspraak rechten en plichten vaststellen. Deze mogen niet in strijd zijn met de regelgeving in Vlaanderen. Volgens het Vlaamse Woninghuurdecreet uit 2019 heeft een huurder in Vlaanderen de volgende huurdersrechten:

Bescherming tegen uitzetting. De huurder heeft het recht om in de woning te verblijven gedurende de looptijd van het huurcontract. De verhuurder kan het contract niet zomaar opzeggen.

https://callmepower.be/nl/verhuizen/huu ... t/opzeggen
En bij deze halverwege de pagina
Citaat:
Opzeggen huurcontract voor eigen gebruik
De verhuurder kan een huurcontract opzeggen voor eigen gebruik. Dit houdt in dat hij zelf in de woning wilt gaan wonen of dat familieleden van de verhuurder of diens echtgenoot in de woning gaan wonen. In dit geval moet er aan de volgende voorwaarden voldaan worden:

Indien er een familielid in de woning gaat wonen, moet het familielid een afstammeling, aangenomen kind of bloedverwant in de opgaande lijn of in de zijlijn tot derde graad zijn.
Indien er een familielid in het pand wil intrekken, kan dat pas drie jaar na de start van de huurovereenkomst.
De verhuurder moet aangeven wie er in de woning gaat wonen en wat diens relatie tot de verhuurder is. De huurder kan een bewijs van verwantschap opvragen.
De nieuwe bewoners moeten binnen één jaar in de woning gaan wonen.
De nieuwe bewoners moeten minimaal twee jaar in de woning verblijven.
Als aan één van deze voorwaarden niet voldaan wordt, dan riskeert de verhuurder een boete van achttien maanden huur die aan de huurder betaald dient te worden.

@Merlen, je woont er toch nog geen 3 jaar nadat je bent vertrokken bij je ex? Dit zou toch een gevalletje huurdersbond worden en dan rustig kijken naar een ander plekje.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:04

Mn kies. Vijf weken later nog steeds pijn met eten, drinken, alles. Voor het vullen had ik 0,0 last van iets. Tip, nooit een gaatje laten vullen die nog klein is en waar je 0 last van hebt, want na het vullen heb je dus juist opeens alle ellende. Grmbl. Dit is niet de eerste keer na gaatje vullen... Ben zo bang dat het een wortelkanaal moet gaan worden ;( Toch maar wel gebeld, volgende week controle.... Bah.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:12

Hij huppelt op 3 poten nu.. Komt echt door het gesjouw gisteren want 's ochtends was hij oké. Kan toch niet, dat ik een keuze maak voor diagnostiek en dat we karma dan zo hard terug krijgen? Is toch gewoon veel te oneerlijk..
Ik ben echt heel bang dat we vanavond al afscheid moeten nemen.

Vandaag is m'n peuter neefje er ook en die loopt alleen maar te gillen en te schreeuwen. Dus hond nog meer stress

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:50

Heel veel sterkte Nyaleti.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 11:23

:(:) Nyaletti, wat moeilijk zeg, veel sterkte!

Tancreda, ook veel sterkte. Ik laat ook niets in mijn mond doen waar ik geen last van heb. Heb ook mn verstandskiezen nog... lekker laten zitten zolang het geen pijn doet.