Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:_San87_ schreef:Numero Uno is overleden. Een van mijn favoriete springhengsten
.
Ach nee toch.. geweldige hengst. Ken een aantal van zijn nakomelingen.
Nyaleti schreef:Okee.. m'n auto wilde gisteren ineens niet meer harder dan 60km. Alsof het gas blokkeerde, toerental bleef ook gelijk en zeker geen verkeerde versnelling.
Paar uur later naar huis gereden en vandaag meerdere keren gebruikt: allemaal geen probleem, rijdt makkelijk weer 80km/pu.
Maarja, voelt toch niet zo veilig![]()
Nu valt het me op dat mijn motormanagement lampje bij het opstarten iets langer aanblijft. Alles brandt natuurlijk zodra je de auto start en ipv dat het meteen weer uitgaat, blijft het nu 2sec oid langer aan.
Dit was achteraf gezien ook zo met mijn motorolie. Die stond toen plots op rood. Bijgevuld en toen pas merkte ik dat voorheen het lampje wat langer aan bleef staan.
Iemand tips was ik zelf kan schoonmaken of controleren?
Direct de garage in doen wordt ik niet heel blij van, als ie het vaker doet wel.
Nyaleti schreef:Okee.. m'n auto wilde gisteren ineens niet meer harder dan 60km. Alsof het gas blokkeerde, toerental bleef ook gelijk en zeker geen verkeerde versnelling.
Paar uur later naar huis gereden en vandaag meerdere keren gebruikt: allemaal geen probleem, rijdt makkelijk weer 80km/pu.
Nu valt het me op dat mijn motormanagement lampje bij het opstarten iets langer aanblijft. Alles brandt natuurlijk zodra je de auto start en ipv dat het meteen weer uitgaat, blijft het nu 2sec oid langer aan.
Dit was achteraf gezien ook zo met mijn motorolie. Die stond toen plots op rood. Bijgevuld en toen pas merkte ik dat voorheen het lampje wat langer aan bleef staan.
Direct de garage in doen wordt ik niet heel blij van, als ie het vaker doet wel.
Ineke2 schreef:DHL moet nog langskomen met een pakket. Ik kon de levertijd helaas niet aanpassen. Zo laat in de avond vind ik niet zo prettig. Hopelijk komen ze nu snel dan kan ik mijn nachthemd aan.
Nyaleti schreef:Ah ik bedoelde dat ik er geen schermpje ofzo in heb zitten waar 101 meldingen in kunnen komen. Dus wat dat betreft een eenvoudige auto zonder poespas.
Is een benzine
Nyaleti schreef:Ik heb een oude bak uit 2007 dus niks van sensoren of leuke snufjes in de trantsluit al een 'stomme' fout uit.
Was nu 1x, doet ie het nog een keer dan gaat het wel naar de garage.