Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Sjolvir schreef:Mjin kopers hebben tm 2 januari om hun hypotheek te regelen, als dat lukt dan ca 15 januari de overdracht en dan heb ik eindeljik maar 1 huis!! Jippie!!
Klinkt als een hele onhandige datummaar er is vast over nagedacht door de kopers.
Suzanne F. schreef:Je bedoelt 3 ton - 6 ton denk ik. 3000 ton is wel heel veel.
Ja als alleenstaande zal je vermogen moeten hebben. Spaargeld. Op alleen je hypotheek kan je als alleenstaande geen huis kopen.
cobiie schreef:Iedereen moet keuzes maken wat ze met hun huidige geld doen Herfstblad. Jij vindt het belangrijker om te reizen e.d., dat is prima. Net zoals dat het prima is dat mensen heel lang veel geld opzij leggen om wel een woning te kunnen kopen en vervolgens steeds wegens overwaarde wat groters kunnen kopen.
Iedereen bepaalt waar die zijn prioriteiten stelt.
Herfstblad schreef:cobiie schreef:Iedereen moet keuzes maken wat ze met hun huidige geld doen Herfstblad. Jij vindt het belangrijker om te reizen e.d., dat is prima. Net zoals dat het prima is dat mensen heel lang veel geld opzij leggen om wel een woning te kunnen kopen en vervolgens steeds wegens overwaarde wat groters kunnen kopen.
Iedereen bepaalt waar die zijn prioriteiten stelt.
Dat begrijp ik, maar toch heb ik het idee dat veel mensen alles kunnen. En in een mooi huis wonen en nog eens reizen. Of een grote auto kunnen kopen. Dan ik denk; ik ben soms al blij dat ik kan sparen überhaupt..
WenK schreef:Hier wil ik toch even op reageren.. Ik lees "sommigen hebben alles". Wij zijn die sommigen. Wij hebben in 2018 een huis gekocht en gruwelijk verbouwd. Door hard te werken kunnen we sinds 2019 ook reizen. En ja... dit is op 1 salaris, en echt niks extreems (ong modaal). Wij wonen in zeer gewilde omgeving (het gooi). Ja het kan, nee het is niet makkelijk, ja je moet keuzes maken en nee niet alles kan tegelijk.
. ) is mjin niuewe huis geworden met paarden in de tuin
.