Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:24

Pfffffff wat ingewikkeld Valerie. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst want in feite zijn jullie te druk om ook nog op vrijers voeten te gaan.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:36

pien_2010 schreef:
Pfffffff wat ingewikkeld Valerie. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst want in feite zijn jullie te druk om ook nog op vrijers voeten te gaan.

Het is idd vrij ingewikkeld, heb er wel vertrouwen in. Zijn werk zit nu vol in de piek momenten. Als goed is word het na maart weer rustiger dan word afspreken ook makkelijker. Voor mij moet er een beetje ritme in mijn leven komen en mijn gezondheid speelt daarbij ook een rol.
Tijd zal het leren maar zoals ik al zei heb ik er wel vertrouwen in

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 08:44

Birgit__ schreef:
Ik had iets soortgelijks toen een paar weken geleden onze eerste date ivm persoonlijke omstandigheden last minute af werd gezegd. Ik kreeg vanuit hier toen ook het advies het voordeel van de twijfel te geven.

Inmiddels gisteren date 4 gehad en date 5 staat voor donderdag gepland :D Ik ben dus erg blij dat ik hem het voordeel van de twijfel heb gegeven haha :)

Ah super dat het zo uitgepakt heeft!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 14:06

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik zit alweer een week in een talking stage die waarschijnlijk niks meer word, again.

Ik kwam nog een man tegen op tinder die op zoek was naar vrouwen die hem een luier aan wilde doen, als iemand interesse heeft :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 14:13

Amandavd schreef:

Ik zit alweer een week in een talking stage die waarschijnlijk niks meer word, again.

Ik kwam nog een man tegen op tinder die op zoek was naar vrouwen die hem een luier aan wilde doen, als iemand interesse heeft :')

:') _O- :evaw:

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 15:31

2 maanden met n jongen gedate. Kei leuk maar nu kan hij de hele maand nu geen tijd. Toen ik hem voor het blok zette moest hij het allemaal nog bezien. Daar heb ik niet bepaald zin in :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 15:51

Wat me opvalt: mannen zeggen hoi of goedemorgen of heel leuke match, zoiets. Dan zeg je iets terug, en dan praten ze nooit meer tegen je.

Hier geen lopende gesprekken.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 16:28

Amandavd schreef:

Dat was dus geen match? :P

Hier even pas op de plaats. Was sinds eind oktober met iemand aan het daten. Was casual, wel echr super leuk altijd en voelde me comfortabel met hem. Maar vond hem zo conflictvermijdend, kan dat niet goed hebben. En dat zorgt altijd voor gezeik. Het loopt wel op z'n einde merk ik, en geen zin om te gaan overcompenseren omdat hij nog het eea moet leren hierover.

Verder zie ik iemand zo nu en dan. We doen soms wel eens wat samen. We zijn beide heel druk met werken en hebben veel ambitie dus is prima zo hebben we afgesproken. Staan wel open voor liefde maar doen rustig aan.

Verder vind ik de meeste mannen vermoeiend. Ik merk dat veel gewoon communicatief niet zo sterk zijn, en daar knap ik op af.

Merk ook wel dat veel stukloopt bij mij omdat ik geen kinderwens heb. Wordt over twee weken geholpen O:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 21:21

Even een update hoe het is afgelopen: nauwelijks meer contact. Zouden vanavond bellen maar sinds gister niets meer gehoord. Dus mijn gevoel zat goed: het was een k*t smoes...

Heb hem geblokt en weer door!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 00:59

Ah balen Zertab, maar inderdaad. Hup en door.

Raineri ach pas op de plaats hoeft ook niet verkeerd te zijn. Kun je even vanaf de zijlijn naar jezelf kijken en bepalen welke richting je uit wil en wie daar wel of nirt bij past.

Ik heb gisteren mn ontmoeting gehad, nadat ie vorig weekend niet doorging. Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben. Het was hartstikke gezellig en de tijd vloog om. We hebben afgesproken elkaar weer te willen zien. Ik ben hier wel heel benieuwd naar. Eigenlijk nog niet eerder met iemand gedate die zo dicht bij wat ik eigenlijk zoek komt. Ik ga er verder niet te veel over in detail want ja hij is een paardenman, dus wie weet leest hij wel stiekem mee hier ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 13:48

Zertab schreef:
Even een update hoe het is afgelopen: nauwelijks meer contact. Zouden vanavond bellen maar sinds gister niets meer gehoord. Dus mijn gevoel zat goed: het was een k*t smoes...

wat balen Zertab! Zat je gevoel helaas toch goed.

@Muronia, oh wat leuk!! Ik ben benieuwd naar jullie tweede date. Wat hebben jullie gisteren gedaan?

Ik heb afgelopen zaterdag gevideobelt met mijn talking stage maar meer dan dat is er nog niet uitgekomen. We praten nu bijna 2 weken met elkaar maar er wordt niet niet echt een date gepland. Ik ben eigenlijk wel gewend dat dat sneller gebeurt maar hoe zien jullie dat?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 13:49

Jammer Zertab, je hoopt toch op het voordeel van de twijfel..
Leuk Muronia!
Amanda, 2 weken zou mij veeelste lang zijn, ik houd wel van een beetje initiatief en doorpakken :j

Hier is het officieus samenwonen overgegaan naar officieel samenwonen, ik heb mijn huis voor 2 jaar verhuurd :')

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 15:16

wat balen Zertab! je vertrouwen zakt daar toch wel van..

Ik heb vrijdag een date! Ik was er even helemaal klaar mee na een hoop gedoe. En merkte dat ik het ook lastig vond onbevangen een gesprek aan te gaan op tinder. In het begin was ik veel puurder nog in mijn contacten zeg maar. Ik merk dat ik nu denk "gaan we weer, weer hetzelfde riedeltje, dezelfde grapjes etc etc"

Mijn date en ik hebben een kamer gehuurd (ik doe niet aan daten voor een relatie, maar aan casual dates, wel liefs FWB, geen ONS. Dus iets langdurigers) Ik heb hem een jaar geleden al ontmoet op Tinder, maar bleef toen vanwege omstandigheden bij een drankje. En nu weer op de lijn gekomen een paar weken terug.

Iets andere intenties misschien dan veel hier, maar alsnog vind ik het natuurlijk rete spannend!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 16:13

Amandavd schreef:
Zertab schreef:

wat balen Zertab! Zat je gevoel helaas toch goed.

@Muronia, oh wat leuk!! Ik ben benieuwd naar jullie tweede date. Wat hebben jullie gisteren gedaan?

Ik heb afgelopen zaterdag gevideobelt met mijn talking stage maar meer dan dat is er nog niet uitgekomen. We praten nu bijna 2 weken met elkaar maar er wordt niet niet echt een date gepland. Ik ben eigenlijk wel gewend dat dat sneller gebeurt maar hoe zien jullie dat?

Heb je zelf wel een voorstel gedaan, of laat je het afhangen van de ander?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 16:37

Zertab schreef:

Beetje drastisch. Wellicht zit zijn hoofd gewoon ergens anders? Je weet niet hoe ernstig het is zijn privé situatie. Je had ook zelf wat van je kunnen laten horen denk ik?
Niet iedereen die even stil is,is bezig met het bedenken van smoezen. Je kent elkaar net en ieders perceptie van deze fase is anders.

En als het wel een smoes was, is het geen afwijzing van jou als persoon. Maar eerder een uiting van zijn eigen incapabele handelen en gebrek aan communicatieve vaardighede

Hopelijk heb je deze "ronde" meer geluk Muronia!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 16:51

Gefeliciteerd Chicky! Wat leuk!

Sanne, wat spannend joh! Ik heb wel een tijdje een fwb gehad n.a.v. mislukte poging tot relatie maar inmiddels weer afgekapt.

Charootje, ik ben zelf meer het type dat vind dat de man die stap moet zetten en daarin een beetje de leidende rol op zich mag pakken. Nu heb ik in het verleden wel een aantal keer die stap gezet en steeds als ik het initiatief moest zetten tot die eerste date liep het daarna op niks uit. Dus ik laat dat nu bij de man liggen, wel geef ik hints etc zoals 'Ik zou het leuk vinden om je te treffen etc.' maar daar hapt hij niet op. Nu was hij zaterdag in de buurt ( op zo'n 20 min ) en dat liet hij mij weten waarna hij insinueerde op de terugweg wel te willen meeten maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan vanuit zijn kant. Ik vermoed dus dat hij gewoon not that into me is.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 18:22

Zertab schreef:

Je schrijft dit om tien voor half 9. Terwijl je afspreekt vanavond te bellen. Als ik een belafspraak heb, dan app ik ook niet meer.

En vervolgens blokkeer je hem, zodat hij je uberhaupt niet kan bellen. Ik vind dit echt raar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 18:29

Ja dat mag. Maar er stond geen concrete afspraak en het bellen was zijn idee. Dus nee dan ga ik niet er nog eens achteraan.

Maar goed, ik wilde alleen even advies om deze man. Nu dat niet meer nodig is, ga ik ook weer weg. Bovenstaande reacties is echt précies waarom ik niet actief in dit topic meer ben.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 18:38

Ik snap jou helemaal zertab :D je merkt echt wel wanneer een man into je is. En zeker na het afzeggen merk je wel of ze moeite doen of juist niet. Of gewoon even zeggen joh het gaat nog niet goed me hoofd staat er niet naar. Communicatie heet dat. En als dat er niet in zit dan niet

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:23

Jester_ schreef:
Ik snap jou helemaal zertab :D je merkt echt wel wanneer een man into je is. En zeker na het afzeggen merk je wel of ze moeite doen of juist niet. Of gewoon even zeggen joh het gaat nog niet goed me hoofd staat er niet naar. Communicatie heet dat. En als dat er niet in zit dan niet

Precies. Na het afzeggen ook totaal geen moeite doen om iets nieuws te plannen.
Of mij op de hoogte te houden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:39

Zertab schreef:
Ja dat mag. Maar er stond geen concrete afspraak en het bellen was zijn idee. Dus nee dan ga ik niet er nog eens achteraan.

Maar goed, ik wilde alleen even advies om deze man. Nu dat niet meer nodig is, ga ik ook weer weg. Bovenstaande reacties is echt précies waarom ik niet actief in dit topic meer ben.

Ik denk dat je met de houding die je nu hebt, waarin je steeds defensiever wordt, moeilijk verder zult komen. Wanneer dingen niet precies gaan zoals jij wilt of wanneer mensen een andere mening hebben, voel je je vaak persoonlijk aangevallen en reageer je daardoor defensief, wat niet helpend is. Misschien zou het helpen om meer open te staan voor andere perspectieven en te luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:42

De tijd toen mijn vader in quarantaine lag berichtte ik ook beperkt terug. Is geen desinteresse. Ik ben simpelweg meer geïnteresseerd in mijn vader dan iemand in de talking stage. En dat lijkt me heel gezond. Daar wil ik ook best tekst en uitleg aangeven, maar in zo'n fase heb ik daar geen behoefte aan.
Je weet nogmaals niet wat er aan de andere van de telefoon gebeurd. Je hoeft geen excuses te bedenken voor iemand anders z'n acties, maar zou me goed afvragen wat redelijk is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:55

Maar Rainerie je kunt toch gewoon schrijven:" hi, er zijn problemen met de gezondheid van mijn vader..Nu daten terwijl we elkaar amper kennen vind ik lastig, want het is tricky met mijn pa.
Echt sorry maar zsm kom ik bij je terug.
Met vr.gr .Pien

Of denk ik nu te simpel?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:56

pien_2010 schreef:
Maar Rainerie je kunt toch gewoon schrijven:" hi, er zijn problemen met de gezondheid van mijn vader..Nu daten terwijl we elkaar amper kennen vind ik lastig, want het is tricky met mijn pa.
Echt sorry maar zsm kom ik bij je terug.
Met vr.gr .Pien

Of denk ik nu te simpel?

Het zijn mannen he Pien :+ :+ :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 19:59

Hahahahaha......dat zeg ik ook wel eens tegen mijn man als het om.communicatie gaat en dan liggen we samen in een deuk.