Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Pfffffff wat ingewikkeld Valerie. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst want in feite zijn jullie te druk om ook nog op vrijers voeten te gaan.
Birgit__ schreef:Ik had iets soortgelijks toen een paar weken geleden onze eerste date ivm persoonlijke omstandigheden last minute af werd gezegd. Ik kreeg vanuit hier toen ook het advies het voordeel van de twijfel te geven.
Inmiddels gisteren date 4 gehad en date 5 staat voor donderdag geplandIk ben dus erg blij dat ik hem het voordeel van de twijfel heb gegeven haha
Amandavd schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Ik zit alweer een week in een talking stage die waarschijnlijk niks meer word, again.
Ik kwam nog een man tegen op tinder die op zoek was naar vrouwen die hem een luier aan wilde doen, als iemand interesse heeft
Zertab schreef:Even een update hoe het is afgelopen: nauwelijks meer contact. Zouden vanavond bellen maar sinds gister niets meer gehoord. Dus mijn gevoel zat goed: het was een k*t smoes...
Heb hem geblokt en weer door!
Amandavd schreef:Zertab schreef:Even een update hoe het is afgelopen: nauwelijks meer contact. Zouden vanavond bellen maar sinds gister niets meer gehoord. Dus mijn gevoel zat goed: het was een k*t smoes...
wat balen Zertab! Zat je gevoel helaas toch goed.
@Muronia, oh wat leuk!! Ik ben benieuwd naar jullie tweede date. Wat hebben jullie gisteren gedaan?
Ik heb afgelopen zaterdag gevideobelt met mijn talking stage maar meer dan dat is er nog niet uitgekomen. We praten nu bijna 2 weken met elkaar maar er wordt niet niet echt een date gepland. Ik ben eigenlijk wel gewend dat dat sneller gebeurt maar hoe zien jullie dat?
Zertab schreef:Even een update hoe het is afgelopen: nauwelijks meer contact. Zouden vanavond bellen maar sinds gister niets meer gehoord. Dus mijn gevoel zat goed: het was een k*t smoes...
Jester_ schreef:Ik snap jou helemaal zertabje merkt echt wel wanneer een man into je is. En zeker na het afzeggen merk je wel of ze moeite doen of juist niet. Of gewoon even zeggen joh het gaat nog niet goed me hoofd staat er niet naar. Communicatie heet dat. En als dat er niet in zit dan niet
Zertab schreef:Ja dat mag. Maar er stond geen concrete afspraak en het bellen was zijn idee. Dus nee dan ga ik niet er nog eens achteraan.
Maar goed, ik wilde alleen even advies om deze man. Nu dat niet meer nodig is, ga ik ook weer weg. Bovenstaande reacties is echt précies waarom ik niet actief in dit topic meer ben.
pien_2010 schreef:Maar Rainerie je kunt toch gewoon schrijven:" hi, er zijn problemen met de gezondheid van mijn vader..Nu daten terwijl we elkaar amper kennen vind ik lastig, want het is tricky met mijn pa.
Echt sorry maar zsm kom ik bij je terug.
Met vr.gr .Pien
Of denk ik nu te simpel?