En natuurlijk culinaire winkels.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yom schreef:Ik vraag me af of ik nog een betaalbare overnachting kan vinden voor 7-8-9 juni in Uitgeest voor mijn dochter en haar katten en voor mij en mijn katten (katten kunnen niet in 1 ruimte, wel bijv met slaapkamerdeur er tussen)
Ik wil geen hotelkamer van (ruim) boven de 100 euro per nacht per persoon want dat is voor mij veel te duur. Maar iets anders vind ik ook niet waar katten mee mogen
heeft iemand nog tips waar ik nog bij kan zoeken naar iets? bijv natuurhuisjes of trekkershutten enz enz
thequeensmum schreef:Ik heb mijn oude hobby mozaïeken onlangs weer opgepakt. Ontzettend leuk om te doen, maar ik heb één probleem: ik kan niet tekenen.
Wil graag rechtstreeks op mijn werk plakken en daarom op het te mozaïeken item mijn ontwerp tekenen. Op internet vind ik de leukste tekeningen, maar hoe krijg ik die op mijn werk?
Iemand een idee?
Hoop dat mijn vraag enigszins duidelijk is!
Molly1230 schreef:Ik wil graag mijn laptop pimpen met leuke stickers. Weet iemand waar ik goedkoop stickers kan bestellen of stickers kan laten ontwikkelen? Of heeft iemand een site met leuke stickers?
Wel graag wat grote stickers zoals dit:
https://nl.pinterest.com/pin/1477812371840636/
8Eveline schreef:thequeensmum schreef:Ik heb mijn oude hobby mozaïeken onlangs weer opgepakt. Ontzettend leuk om te doen, maar ik heb één probleem: ik kan niet tekenen.
Wil graag rechtstreeks op mijn werk plakken en daarom op het te mozaïeken item mijn ontwerp tekenen. Op internet vind ik de leukste tekeningen, maar hoe krijg ik die op mijn werk?
Iemand een idee?
Hoop dat mijn vraag enigszins duidelijk is!
Op wat van ondergrond komt het? Is het een plaat of een bv een schaal?
Op sommige ondergronden is carbon papier een optie?
Jet schreef:Als je die tekeningen kan uitprinten kan jet met ouderwets carbonpapier tussen de print en je werk de tekening overtrekken en als je dat goed doet heb je de tekening op je werk staan.
https://www.bruna.nl/kantoor/papier-en- ... rbonpapier bijvoorbeeld.
Yom schreef:Ik vraag me af of ik nog een betaalbare overnachting kan vinden voor 7-8-9 juni in Uitgeest voor mijn dochter en haar katten en voor mij en mijn katten (katten kunnen niet in 1 ruimte, wel bijv met slaapkamerdeur er tussen)
Ik wil geen hotelkamer van (ruim) boven de 100 euro per nacht per persoon want dat is voor mij veel te duur. Maar iets anders vind ik ook niet waar katten mee mogen
heeft iemand nog tips waar ik nog bij kan zoeken naar iets? bijv natuurhuisjes of trekkershutten enz enz
Nyaleti schreef:Eh oeps.
Ik zou emigreren dus het was nooit nodig maar nu is dat plan allang van de tafel en heb ik me nooit ingeschreven want simpelweg nooit aan gedacht..
Maar ehm, waar moet je je inschrijven voor huurwoningen?![]()
Kan Klik voor Wonen al? En werkt het nog als je vaak reageert dat je dan wat omhoog gaat? Want moet wss wel via social huur. Missie kansloos door de lange wachtrijen maar goed, moet wel ingeschreven staan.
Kan iemand me aan ABC sturen ofzo?
Nyaleti schreef:Eh oeps.
Ik zou emigreren dus het was nooit nodig maar nu is dat plan allang van de tafel en heb ik me nooit ingeschreven want simpelweg nooit aan gedacht..
Maar ehm, waar moet je je inschrijven voor huurwoningen?![]()
Kan Klik voor Wonen al? En werkt het nog als je vaak reageert dat je dan wat omhoog gaat? Want moet wss wel via social huur. Missie kansloos door de lange wachtrijen maar goed, moet wel ingeschreven staan.
Kan iemand me aan ABC sturen ofzo?