MarlindeRooz schreef:Grafherrie van de buurvrouw. Letterlijk van Hardcore naar Frans Bouwer nu??? En ook stampen en doen.
Krijg direct de behoefte om mijn huis te ontvluchten.
En dan klaagt de huurbaas over jouw (niet) stinkende vuilniszak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Nayomie schreef:Dat ik me compleet in de steek gelaten voel door mijn opleiding. Want als meer dan je best doen (waardoor ik nu in een burnout zit) niet meer genoeg is, wat is het dan nog wel?Ze helpen me niet, ik heb allemaal werk gedaan voor niets, ze zouden een coach regelen, en ik ben gesloopt. En ze geven me nog studievertraging ook. Ik was verdomme eind januari al klaar mmet stage en zou in mei al klaar zijn.
Ik trek het allemaal niet meer en school wil me niet ondersteunen.
![]()
![]()
![]()
Wat een rotsituatie, Nayomie. Ik kan er ook met de pet niet bij waarom scholen/opleidingen vaak zo ongeïnteresseerd zijn in het welzijn van hun studenten. Je wil toch een hoog slagingspercentage als school? En ik hoorde in mijn eigen studietijd (dus 10 jaar geleden bijna) al veel studiegenoten zeggen dat ze tegen of in een burnout zaten. Aantal van mijn vrienden heeft daar in de eerste twee jaar van hun baan het laatste zetje voor gekregen en zijn vervolgens in de ziektewet beland.
Heel, heel veel sterkte.
Anomien schreef:MarlindeRooz schreef:Ik quote mezelf even. Ik krijg net een reactie per mail van deze sollicitatie. Hebben ze mijn naam verkeerd gespeld.Ik ben niet "Marlin".
Een d/T fout in een brief is niet mooi. Lelijk zelfs
Maar iemands naam verkeerd schrijven is zeker erger. Je bent meer dan dat.
Niet meer aan denken..
iirrssjjee schreef:MarlindeRooz schreef:Grafherrie van de buurvrouw. Letterlijk van Hardcore naar Frans Bouwer nu??? En ook stampen en doen.
Krijg direct de behoefte om mijn huis te ontvluchten.
En dan klaagt de huurbaas over jouw (niet) stinkende vuilniszak
Kookaburra schreef:Zertab schreef:Zondag gemaild naar een manage met de vraag of ze nog lease paarden over hebben. Nog geen reactie helaas... Morgen maar bellen maar ik haat bellen
Troost, ik haat bellen ook. Moet het nu veel voor mijn werk doen en je went er echt aan! Dit kun jij