Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13198
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 15:03

Geergerd en blij verrast.Geergerd omdat een paar familieleden geen contact hebben opgenomen na het overlijden van mijn moeder.Geen kaartje,niets.Verrast,dat de neven en nichten uit Australie waarvan wij 90% nooit ontmoet hebben een prachtige bos bloemen hebben gestuurt via de fleurop en een mooie kaart erbij.

Telpeva

Berichten: 14870
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 16:16

Dit weekend heb ik een deadline waarop een tekening af moet zijn, vanochtend heb ik nog contact met ze gehad en bevestigd dat dat haalbaar is. Afijn, ik ga dus verder aan het werk aan die tekening, en nu begeeft een van mijn pennen het echt spontaan. Ik heb dat ding al meer als 10 jaar, nooit wat mee mis, en nu kan hij opeens de ink flow niet meer aan ofzo...! En ik heb hem echt nog veel nodig. Ik heb net een vervanger besteld, maar met al die drukte met de pakketjes vrees ik ervoor dat die op tijd binnen gaat komen. Ik baal zo hard, ik heb net vanochtend nog beloofd dat ik die tekening zaterdagochtend zou leveren -O-

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 16:32

Aan mijn ex, die mij vals beschuldigd van de dingen die hij zelf doet.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 16:42

Mensen die niet even iets laten weten wanneer iets niet door kan gaan.

DiscoDipp

Berichten: 2884
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:25

Dat ik nu thuis moet blijven. Mam is positief getest.. gelukkig alleen verkoudheidskrachten, ik ben echt net 3 dagen geleden begonnen bij mijn nieuwe baan. Voel me vet schuldig

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:26

Ach jeetje zeg dat is zeker balen Discodip. Ik hoop dat je nieuwe werkgever wel begripvol is nu in deze situatie.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:40

De "leidinggevende" in de loods. Had vooral veel groot en zwaar spul dus was voor zover et kan al begonnen met laden, scheelt weer en had ik eerder weggekunt. Nu werd er van mij verplicht aan de band te gaan staan. Terwijl ik 132 collie had en om half 2 nog maar 3 a 4 adressen er in. Van de 32 ofzo. Was pas kwart voor 3 weg. Zo poedersuiker. Hoop dat ik vandaag minder heb. Heb de hele week al zoveel.

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:42

Dat mijn negatieve Corona-test niet wil zeggen dat ik me spontaan beter voel. Ben echt zo verschrikkelijk verkouden, bah :=

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:51

Dat ik voor sinterklaas morgen 8 paar sokken heb besteld en dat er daar 3 van in de verkeerde maat geleverd zijn... Heel irritant want die komen dus nooit meer op tijd in de goede maat, terwijl die wel op de factuur en pakbon staan ;(
Er komt trouwens 3 man aan aanhang naast ons huishouden dus we houden ons wel aan de corona-regels (voor de tellers) {:}

Steeph

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:53

Dat mijn moeder MIJN goed nieuws al aan opa en oma had verteld omdat ze graag wat goed nieuws wilde brengen (haar woorden, niet de mijne).
A) fijn. Er is nog niks zeker, ik heb nog niet eens een contract getekend en zelfs dan zou het nog met een slag om de arm zijn.
B) ga zelf wat doen met je leven zodat je over je eigen leven wat leuks kunt melden. Stoppen met roken bijvoorbeeld ofzo.
:evaw:

DiscoDipp

Berichten: 2884
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 18:12

Ineke2 schreef:
Ach jeetje zeg dat is zeker balen Discodip. Ik hoop dat je nieuwe werkgever wel begripvol is nu in deze situatie.



Gelukkig super begripvol! +:)+

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:26

Dat ik mijn ergernis wou delen maar eerst 3 pg’s bij “moest” lezen en ik nu mijn ergernis vergeten ben _O-

mala26

Berichten: 5016
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:33

Dat nee kennelijk tegenwoordig geen antwoord meer is ofzo.

En mijn familie die maar met geld strooit. Hartstikke leuk voor jullie met jullie duizenden weekendjes weg en dat soort dingen maar dat kan ik niet. Heb in mijn eentje een huis, auto en paard te betalen. Ik budgeteer alles. Maakt mij niet uit, vind het prima zo maar dan heb ik niet opeens geld om volgende maand een weekend weg te kunnen. En dat vinden ze dan raar. Echt dikke doei.

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:40

Sinterklaasjournaal. Nu heb ik een verdrietig kind.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:05

wyoming schreef:
Sinterklaasjournaal. Nu heb ik een verdrietig kind.

O nee, die van mij kijkt nu. Dus ik kan zo een huilend meisje verwachten?

deksel

Berichten: 3823
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:23

Aan m'n vreselijke buikpijn. Dit kan niet alleen van de choco-pepernoten zijn.. :(

Loeky01
Berichten: 7320
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 21:34

Mijn 'gemengde' zak snoep die voornamelijk drop bevat -O-

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 22:41

Anoeska27 schreef:
wyoming schreef:
Sinterklaasjournaal. Nu heb ik een verdrietig kind.

O nee, die van mij kijkt nu. Dus ik kan zo een huilend meisje verwachten?

Ik weet niet of die van jou is gaan huilen maar die van mij was echt heel verdrietig dat de pieten al de koffers aan het pakken waren en naar huis wilde gaan. Hij is echt bang dat er geen pakjesavond komt.

Marcella

Berichten: 36916
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:14

Dat mijn eten zo snel koud was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:28

Dat de wifi thuis het niet meer doet op m'n mobiel. Appjes stuurt ie nog wel maar internet doet ie niet meer. -O- Denk dat het aan de systeemupdate ligt, maarja, dat kan ik niet meer resetten.

Arethe
Berichten: 2563
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:31

Mijn hoofd en alle drukte.
Het is gewoon echt even drukker dan ik aankan en moet nog 2 weken doorbijten. Er komt alleen telkens weer meer bij of ik realiseer me nog dingen die in die tijd ook nog gedaan moeten worden.
Lijstjes en planningen ten overvloed en het loopt allemaal uiteindelijk wel los maar ik loop gewoon tegen m’n grenzen aan. Loop nu bijv al 7 weken met een fikse hielspoor omdat ik gewoon geen tijd kan vinden/maken voor een afspraak bij een dokter/fysio of podoloog..

Zebrastreep

Berichten: 9853
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:37

Mensen die zeuren over je angst voor ziekten dat je daar maar even zomaar overheen moet zetten. Nee ik ga geen dingen opmeten als ik dat niet wil heb geen zin om de hele dag lekker nog meer angst te creëren en niet te kunnen slapen.

denisesilver

Berichten: 3017
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 01:35

Zebrastreep schreef:
Mensen die zeuren over je angst voor ziekten dat je daar maar even zomaar overheen moet zetten. Nee ik ga geen dingen opmeten als ik dat niet wil heb geen zin om de hele dag lekker nog meer angst te creëren en niet te kunnen slapen.

Überhaupt mensen die denken dat je je wel simpel even over je angsten heen moet zetten omdat het slecht uitkomt voor hen. Bah.

Zebrastreep

Berichten: 9853
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 02:01

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:
Mensen die zeuren over je angst voor ziekten dat je daar maar even zomaar overheen moet zetten. Nee ik ga geen dingen opmeten als ik dat niet wil heb geen zin om de hele dag lekker nog meer angst te creëren en niet te kunnen slapen.

Überhaupt mensen die denken dat je je wel simpel even over je angsten heen moet zetten omdat het slecht uitkomt voor hen. Bah.


Was al de 2de vriendin vandaag die zo raar tegen mij uitviel :') Misschien dat ze even een slechte dag heeft ik heb verder ook nooit iets van ruzie met haar maar ze kan soms nog wel op haar streven staan wat betreft gelijk hebben. Ik pak mijn angsten net even wat anders aan dan zij. Heb ook gezegd dat ik het een beetje vreemd vindt dat ze dat zo zegt. Even mijn bloeddruk op meten is voor mij namelijk enorm spannend. Had al een rot middag met aura/oog migraine dus mijn bloeddruk is dan al automatisch hoger omdat een aura / oog migraine al best eng is ( idee dat je blind aan het worden bent). Zodra ik maar door heb dat het hoger is ga ik stressen en creëer ik lichamelijke klachten die er niet zijn. En voor je het weet ben ik de hele dag zenuwachtig om te gaan slapen omdat ik denk dat er wat met mijn hart aan de hand is :')

Tuurlijk zou ik het wel ooit willen doen maar in een andere setting. Niet tijdens een les met mensen die ik helemaal niet ken ( op 1 na maar niet goed genoeg). En de 1,5 meter kon ook niet worden nageleefd dus al 2 redenen voor mij om het even niet te doen. We zijn op stage net op het nippertje ontsnapt aan een uitbraak dus zeker weer allemaal even goed alert op de regels en het afstand houden :j

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 05:03

@Zebrastreep, wat rot dat je zoveel angst hebt en dat daar zo weinig begrip voor is. Iemand met een gebroken been kan zich ook niet over zijn breuk ‘heen zetten’ dat moet genezen met tijd en hulp. Psychische problemen idem dito.

Mijn ergernis is dat echt álle nieuwe rijbroeken van die *** siliconen zitvlakken hebben, grrr!