Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska27 schreef:wyoming schreef:Sinterklaasjournaal. Nu heb ik een verdrietig kind.
O nee, die van mij kijkt nu. Dus ik kan zo een huilend meisje verwachten?
Zebrastreep schreef:Mensen die zeuren over je angst voor ziekten dat je daar maar even zomaar overheen moet zetten. Nee ik ga geen dingen opmeten als ik dat niet wil heb geen zin om de hele dag lekker nog meer angst te creëren en niet te kunnen slapen.
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:Mensen die zeuren over je angst voor ziekten dat je daar maar even zomaar overheen moet zetten. Nee ik ga geen dingen opmeten als ik dat niet wil heb geen zin om de hele dag lekker nog meer angst te creëren en niet te kunnen slapen.
Überhaupt mensen die denken dat je je wel simpel even over je angsten heen moet zetten omdat het slecht uitkomt voor hen. Bah.
Misschien dat ze even een slechte dag heeft ik heb verder ook nooit iets van ruzie met haar maar ze kan soms nog wel op haar streven staan wat betreft gelijk hebben. Ik pak mijn angsten net even wat anders aan dan zij. Heb ook gezegd dat ik het een beetje vreemd vindt dat ze dat zo zegt. Even mijn bloeddruk op meten is voor mij namelijk enorm spannend. Had al een rot middag met aura/oog migraine dus mijn bloeddruk is dan al automatisch hoger omdat een aura / oog migraine al best eng is ( idee dat je blind aan het worden bent). Zodra ik maar door heb dat het hoger is ga ik stressen en creëer ik lichamelijke klachten die er niet zijn. En voor je het weet ben ik de hele dag zenuwachtig om te gaan slapen omdat ik denk dat er wat met mijn hart aan de hand is