Cayenne schreef:Een stuk verderop in onze straat hebben ze blijkbaar een tuinfeest ofzo.
Zeker een stuk of 25/30 man bovenop elkaar in een kleine tuin
Komt de politie voor zulke dingen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Een stuk verderop in onze straat hebben ze blijkbaar een tuinfeest ofzo.
Zeker een stuk of 25/30 man bovenop elkaar in een kleine tuin
Chubby schreef:Gezond verstand en (post) puberteit gaan niet samen.
Wij bestellen al een jaar of anderhalf onze wekelijkse boodschappen (pick up). Normaal bij de jumbo, maar kom er nu niet tussen. Heb vorige week bij de AH besteld, pick up in een dorp 20 km verderop, had een gaatje op paaszaterdag![]()
Ik vind t wel gezegend qua oordelen, ook al behoren we niet tot de risicogroep. We zijn druk zat met 3 jonge kinderen thuis en allebei werk wat doorgaat.
Charlotte446 schreef:Vanuit de woonkamer kijk in naar een wandelgebied. Het was gisteren weer druk, ik snap die mensen echt niet
Huertecilla schreef:Rytir schreef:Nou dit vooral! Echt belachelijk dat zoveel mensen die niet tot de risico groep behoren laten bezorgen.
De huidige samenleving is sterk ´me too´; een hele volksstam doet glutenvrij zonder alergie. Geen benul dat ze het voor degenen met een probleem ook nog eens duurder maken. Nee ik heb geen énkele voedselalergie.
Idem zo´n beetje alles zonder benul dat het wérkelijke probleem daardoor erodeert. Best zielig.
_lautje_ schreef:Ik heb een bezorgabonnement bij de Appie. Voor 11€ per maand komen ze eens in de week bezorgen. En heb je een vast tijdslot.
Ik had dit abonnement altijd al omdat het met een zwangerschap en twee kleine kinderen niet handig boodschappen doen is. Plus dat ik een hernia had en niet kon/mocht tillen. Nu echt heel blij mee.
Ik werk niet en geen opvang en mijn man heeft eigen bedrijf en maakt lange dagen. Dus dan is boodschappen wel een dingetje.
Ik voel mij iig niet schuldig dat ik het laat bezorgen en een plekje inpik van een oudere![]()
Het is vervelender als ik met koters de winkel in zou moeten.
Liezel1 schreef:Ik heb gisteren boodschappen gedaan en voor me stond een man af te rekenen.
Heb even in de kar gegluurd, want die was indrukwekkend. Kratten bier, toastjes, chips, salades, frisdrank, borrelnootjes, worst, kaas.... vraag me oprecht af wat zulke mensen dan van plan zijn.
Ik ben morgen jarig, maar er komt er hier niemand in.