Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheWelsh schreef:Ik ben gebeld! Maandag moet ik om 8uur binnen zijn voor de operatie.
Het valt nu wel in mijn vakantie, dus ga even kijken waar ik recht op heb... Of niet.
En ik heb dus naar gynaecologie gebeld om te vragen hoe lang ik voor het herstel moet rekenen.
Mijn arts zijn twee dagen maar de mevrouw van de administratie zei dat in de folder stond 2 tot 3 weken.
En dat gaat hem nu gewoon niet worden. Er zijn totaal geen flexers te krijgen op mijn werk momenteel. En ik moet ook nog een week de fokkerij van mijn vriendin erbij verzorgen ivm haar vakantie.
De mevrouw van de administratie gaat het uitzoeken en terug bellen, ze snapte mijn probleem.
Sorry klinkt nu echt als een zeikerd, maar ben een beetje in de stress nu.
idinn schreef:Ik moest even hardop lachen, maar je slaat inderdaad de spijker op z'n kop.Wat Femke zegt inderdaad..
Je moet een operatie en dat kost hersteltijd. Punt. Maakt niet uit dat je bewust voor die operatie kiest. Je baas mag blij zijn dat je het vooraf kan melden. In plaats van: hoi ik heb vanochtend allebei mijn armen gebroken dus ik kan pas over een maand of 4 weer werken.
Een collega maakt zich ook altijd heel druk of ziek melden wel kan, want het is zo druk. Tja Klaas, als je morgen dood gereden wordt passen we er ook wel een mouw aan, dus ga maar gewoon nu 3 dagen ziek in je bed liggen. Je zou het willen, maar puntje bij paaltje ben je niet onmisbaar en is er wel vervanging te regelen linksom of rechtsom.
_San87_ schreef:Ineke2 schreef:Nou he.. hooguit 2x per jaar is echt zat
Echt he. Het doel snap ik ook niet helemaal, het zou voor de natuur zoveel beter zijn wanneer de soort mens niet iedere maand een voortplantingsmogelijkgeid heeft.
idinn schreef:Wodamen, ik weet wel dat je ook je baarmoederwand kan laten branden, dan is de kans op menstruatie een stuk minder en bij sommige mensen afwezig.
Mijn idee is ook om na een evt sterilisatie de pil door te slikken, want dat ongesteld zijn vind ik het meest onzinnige wat er is
Sintara schreef:Je leeftijd denk ik? Ik heb het nu ook al een paar weken, zwangerschapsvitamines enzo.
Met van die gore buiken met streep over de navel
(als ik er zo een op het strand zie liggen heb ik er geen probleem mee hoor, maar op een reclame waarbij ze voeding aanprijzen vind ik het anders)
Qimm schreef:Lisette0 schreef:Met mirena zou ik daar niet te veel op hopen. Ik heb die gehad en werd gewoon alsnog elke maand ongesteld.![]()
Ik had uiteraard gehoopt van niet, dus dat was balen.
Ik ken meerdere mensen die wel het voordeel ervan hadden, dus daarom noemde ik het als overweging